Superb 3 DSG záměna

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas898989
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 25 pro 2014, 13:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Superb 3 DSG záměna

Příspěvek od Tomas898989 »

Zdravím potřebuji radu mám Superba 3 2.0tdi CRLB r.v 2017 DSG DQ 250 6 kvatl SGG 150tis km najeto.

Problém je takový ozývá se trochu převodovka typuji to na ložisko pod čerpadlem mám na volnoběh takové lehké kňourání kuličkové jak na D,S,R :roll: je to jen při pomalé jizdě nebo když auto se rozjede bez plynu při vyšši rychlostí se neděje nic žádný zvuk.

Otázka je dají se kódy zaměňovat? SGG ve voze třeba za PZN,QMM,SGG,SYV?

Můj plán je takový pokud bude pod čerpadlem ložisko ok tak bych vyměnil spojky,setrvák,olej.

Pokud bude ložisko vysypané tak bych přehodil převodovku a setrvák+olej jen je otázka musím zase výměnu za SGG nebo můžu použít jiné kódy a vložit do toho mojí mechatroniku.

Podotýkám před 4 měsíci sem do své převodovky hodil novou mechatroniku.

Za každou radu budu vděčný.
Tomas898989
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 25 pro 2014, 13:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Superb 3 DSG záměna

Příspěvek od Tomas898989 »

Tak mám vyřešeno :)

Zde menší info co to nakonec bylo.

Po demontáži převodovky aniž by setrvačník dělal nějaký pazvuk jako to bývá na PD/CR motorech takové tukání při volnoběhu nebo při chcípání takové zamlácení byl setrvačník k.o a samozřejmě i hradby na spojkách osekané tak jak uvádí Sixta na webu. Sundal jsem i boční víčko a čerpadlo v převodovce abych skontroval ložisko co nejčastěji odchází a měl jsem štěstí nikde nic. Měl jsem štěstí že převodovka neměla vůli na hřídeli takže proběhla výměna Setrvačníku (LUK+Ložisko v klice) + spojky Originál + těsnění pod čerpadlo převodovky + Olej ROWE 6L + Filtr Mann. Jediné co byl porod bylo vyměřit podložku pro spojky klasické segrovky nedoporučuji jelikož vymezovací kroužek je seřízlej na šikmo ale nakonec jsme si poradili chce to kleště na pojistné kroužky ale nesmí být špičaté ale nejlépe ploché.

Udělala se poté správná hladina oleje (35-45Stupnu olej) a nakonec základní nastavení a ono hurá jezdím bez pazvuků a sametově řadí (noteeth)

Tak snad tohle někdy někomu taky pomůže :havaj:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“