Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od oregan »

Ahoj Vw passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 VENTIL.Auto huli na volnobeh ze za nim neni videt . Komprese je na 3 valci spatna. sehnali jsme s generalkovanou hlavu (udelany i sachty). Co vse na motoru udelat aby to bylo OK? Kolik dotahujete vstriky? delal jsem podle DP na teto stare hlave a 2 srouby vstriku se mi protocily na zavitu. Nerad bych aby se mi r´to stalo i na nyvy hlave.Samozrejme davam srouby novy a origo.
Naposledy upravil(a) šulda dne 03 črc 2023, 10:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20325
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od roman1648 »

No a hlavu už máš dole nebo jak ? Jak vypadá válec ? Kolik to má najetý ?
Ty spodky pokud to mazalo a všechno jsou celkem nesmrtelný takže omrknout honování a pokud to není chycený ani náznakem,spodek bych nechal spodkem...
Ty závity jsou ošemetný,já to dotahuju spíš pocitově, šrouby nedávám origo,připadá mi to bláto, dávám imbusy pevnostní 10.9 a funguje to...
Omrknout vačku pokud se ti nebude zdát určitě novou,hydra nová povlakovaná automaticky,samo všechna těsnění,gufero vačky,rozvody,plochej řemen,šponovák když už máš rozházenej předek... ;), turbo nechat vyčisit atd atd
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 936
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od trhac »

103 kw neni 1.9 ale 2.0 bmp s vyvažovákama.ten nizkej tlak nebude hlavou ale spodkem.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od oregan »

ok kdyz nemam pripravek daji se vyvazovaky nejak zaaretovat?Jak je to s pistnima krouzkama , nasel jsem v dilech pouze jeden typ goetze , mohu je tam dat?popripade da se nejak zjistit jestli neni ohla ojnice kdyz uz to mam venku? vse chci udelat poctive.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20325
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od roman1648 »

TVL ty snad vtipkuješ ne ? Ty se pouštíš do oprav motorů a nevíš tohle - jak se měří třeba přeběhy atd? Nebo to dělá fyzicky někdo jinej a ty jen sháníš informace? Asi trefa co když se ptáš jak se ptáš..
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od oregan »

Ahoj omlouvam se mozna se ptam jako amater ale nejsem , delal jsem uz nekolik motoru ale ptam se spis jaky mate vy postupy a tim si zvysuji svoje zkusenosti a zkousim jine testy pokud jsou.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 851
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od tiguan2 »

Položím radeko na pist a blok, hodinkama měřim kolik pist vyjede nad blok a podle toho dam silu těsněni a samozřejmě hned vidiš ktera je ohlá.....i o 3mm
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20325
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh

Příspěvek od roman1648 »

Ne každej má hodinky a ne každej s nimi umí :D
Stačí ti šuplera,spároměrky, prostě něco, špatnej přeběh pístu jde většinou poznat i okem,pohladím píst a hned vidíš jestli leze z bloku stejně jak druhej v horní úvrati
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“