Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
Ahoj Vw passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 VENTIL.Auto huli na volnobeh ze za nim neni videt . Komprese je na 3 valci spatna. sehnali jsme s generalkovanou hlavu (udelany i sachty). Co vse na motoru udelat aby to bylo OK? Kolik dotahujete vstriky? delal jsem podle DP na teto stare hlave a 2 srouby vstriku se mi protocily na zavitu. Nerad bych aby se mi r´to stalo i na nyvy hlave.Samozrejme davam srouby novy a origo.
Naposledy upravil(a) šulda dne 03 črc 2023, 10:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
No a hlavu už máš dole nebo jak ? Jak vypadá válec ? Kolik to má najetý ?
Ty spodky pokud to mazalo a všechno jsou celkem nesmrtelný takže omrknout honování a pokud to není chycený ani náznakem,spodek bych nechal spodkem...
Ty závity jsou ošemetný,já to dotahuju spíš pocitově, šrouby nedávám origo,připadá mi to bláto, dávám imbusy pevnostní 10.9 a funguje to...
Omrknout vačku pokud se ti nebude zdát určitě novou,hydra nová povlakovaná automaticky,samo všechna těsnění,gufero vačky,rozvody,plochej řemen,šponovák když už máš rozházenej předek...
, turbo nechat vyčisit atd atd
Ty spodky pokud to mazalo a všechno jsou celkem nesmrtelný takže omrknout honování a pokud to není chycený ani náznakem,spodek bych nechal spodkem...
Ty závity jsou ošemetný,já to dotahuju spíš pocitově, šrouby nedávám origo,připadá mi to bláto, dávám imbusy pevnostní 10.9 a funguje to...
Omrknout vačku pokud se ti nebude zdát určitě novou,hydra nová povlakovaná automaticky,samo všechna těsnění,gufero vačky,rozvody,plochej řemen,šponovák když už máš rozházenej předek...

Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
103 kw neni 1.9 ale 2.0 bmp s vyvažovákama.ten nizkej tlak nebude hlavou ale spodkem.
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
ok kdyz nemam pripravek daji se vyvazovaky nejak zaaretovat?Jak je to s pistnima krouzkama , nasel jsem v dilech pouze jeden typ goetze , mohu je tam dat?popripade da se nejak zjistit jestli neni ohla ojnice kdyz uz to mam venku? vse chci udelat poctive.
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
TVL ty snad vtipkuješ ne ? Ty se pouštíš do oprav motorů a nevíš tohle - jak se měří třeba přeběhy atd? Nebo to dělá fyzicky někdo jinej a ty jen sháníš informace? Asi trefa co když se ptáš jak se ptáš..
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
Ahoj omlouvam se mozna se ptam jako amater ale nejsem , delal jsem uz nekolik motoru ale ptam se spis jaky mate vy postupy a tim si zvysuji svoje zkusenosti a zkousim jine testy pokud jsou.
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
Položím radeko na pist a blok, hodinkama měřim kolik pist vyjede nad blok a podle toho dam silu těsněni a samozřejmě hned vidiš ktera je ohlá.....i o 3mm
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: Passat B6 1.9tdi pd 103 kw s Dpf 8 ventil nema kompresi na 3 valci a huli na volnobeh
Ne každej má hodinky a ne každej s nimi umí
Stačí ti šuplera,spároměrky, prostě něco, špatnej přeběh pístu jde většinou poznat i okem,pohladím píst a hned vidíš jestli leze z bloku stejně jak druhej v horní úvrati

Stačí ti šuplera,spároměrky, prostě něco, špatnej přeběh pístu jde většinou poznat i okem,pohladím píst a hned vidíš jestli leze z bloku stejně jak druhej v horní úvrati