Ford Expedition 5.4L V8 2009
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Expedition 5.4L V8 2009
Kluci auto dobrýho kámoše, jinak bych se do toho vůbec nepouštěl, otázka kde na to kupujete díly ?
Jsem schopen si najít OEM čísla,to jo,ale Elit,SAG,JM to buď neznají,nebo když to náhodou znají tak to stejně neumí dodat. V Brně dělá ameriky Mopar ale párkrát jsem tam něco poptával a byla to pokaždé cifra jak z půl auta a dodání dlouho
Jde mi o běžné díly jako svíčky,řemeny,kladky,nějaká těsnění pod sběrné..
Když si to objednám z Ameriky což dokážu tak to taky nepřijde hned a neustálé tahanice s celnicí,teď naposled jsem objednal kámošovi na Cherokee pitomou měrku oleje a vypisoval jsem dvoje celní prohlášení,původ zboží,milion kravin kvůli měrce za 10 dolarů...
Jsem schopen si najít OEM čísla,to jo,ale Elit,SAG,JM to buď neznají,nebo když to náhodou znají tak to stejně neumí dodat. V Brně dělá ameriky Mopar ale párkrát jsem tam něco poptával a byla to pokaždé cifra jak z půl auta a dodání dlouho
Jde mi o běžné díly jako svíčky,řemeny,kladky,nějaká těsnění pod sběrné..
Když si to objednám z Ameriky což dokážu tak to taky nepřijde hned a neustálé tahanice s celnicí,teď naposled jsem objednal kámošovi na Cherokee pitomou měrku oleje a vypisoval jsem dvoje celní prohlášení,původ zboží,milion kravin kvůli měrce za 10 dolarů...
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Tak nějaký věci jsem posháněl no, podfukuje sběrný potrubí na pravý straně motoru, jenže absolutně tam není místo kvůli rámu,svorníky velikostně M8 rezavý nahnilý,to se obávám že ulítá jak řepa,sakra kvůli takové kravině tahat motor ??
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Take ked má na ameriku 5,4L tak snad budu aj chechtáky v penaženke. Tam asi moc nevymyslíš
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Jo, jemu nejde o to co to bude stát,ale někdo to musí udělat
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Neboj to poznám človek okolo toho chodí a rozmýšla jak s tým vy*ebat
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Ono po přidání plynu to dělá takový docela hlasitý puf-puf-puf a když tam dám ruku cítím že to tam funí,prasklý sběrný nevypadá "jen" fouklý těsnění takže se to bude samozřejmě zhoršovat jak se to bude vypalovat víc a víc
Jenže mám obavy z toho že když ty svorníky utrhám, můžu rovnou sundávat hlavu nebo tahat motor...
Jenže mám obavy z toho že když ty svorníky utrhám, můžu rovnou sundávat hlavu nebo tahat motor...
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Koukal jsem na díly za améry, to sběrný tam prodávají jak Baťa cvičky tak myslím že bude spíš prasklý takže ho asi rovnou objednám a až pak se do toho pustím páč se musí vytáhnout starter a klimakompresor tak bych to znepojízdnil a přetlačovat tam třítunovej krám se mi fakt chce
Jinak ty díly tam na to pecka, sada 8ks zapalovacích cívek ( píše mi to vynechání zapalování válce č.5 ) tam stojí 100 dolarů což je asi 2tis., u nás kus od NGK 1900...,jo to sběrný nový 3tis. u nás 22tis a ani je nemají
Jinak ty díly tam na to pecka, sada 8ks zapalovacích cívek ( píše mi to vynechání zapalování válce č.5 ) tam stojí 100 dolarů což je asi 2tis., u nás kus od NGK 1900...,jo to sběrný nový 3tis. u nás 22tis a ani je nemají
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Tak jsem se do toho včera pustil, opravdu, vřele (ne)doporučuji, mezi sběrným a šasi je asi tak 1,5cm místa,takže,prvně odpojit katy na obou stranách V-motoru od sběrných protože je to obrovskej svarek,vyndat startér,sundat plochej řemen,povolit šrouby klimakompresoru a narvat ho dopředu do sahary,povolit matky šteftů sběrného,na to jak vypadaly orezle tak všechny šly pěkně,jenže - štefty se musí z hlavy vytočit protože samozřejmě není možné sběrné vyndat,když se vytočí štefty,stejně to nejde vysukovat ven,povolit stabilizátor a trubky servořízení, no hnus velebnosti, zpátky už dobrý, to bylo za hodinu složený
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Kdysi jsem řešil u Dodge V8 5,7Hemi, na pravé straně u jednoho válce prasklé oba štefty co drží svod k hlavě přes těsnění a taky puf puf puf, svorníky se navařením povedlo vyndat, dokonce pročistit závity a stáhnout zpět novým spojovákem.
Ale říkal jsem si, tady něco povolit aby se musel svod kde není prakticky místo ke karoserii vyndavat tak nevím nevím
Ale říkal jsem si, tady něco povolit aby se musel svod kde není prakticky místo ke karoserii vyndavat tak nevím nevím
Re: Ford Expedition 5.4L V8 2009
Jako on pak nějak vysukovat šel,to jo,ale musíš to komplet vyštefotvat,ruky dodrbaný,místo žádný,jako fakt práce nic moc