Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Chlapi budete někdo vědět kam patří tenhle šroubek měním na tomto motoru hlavu a za boha nemužu přijít na to odkud jsem ho vyšrouboval. Měsíc se čekalo na novou hlavu a repas vstřiků a tenhle detail jsem už prostě zapomněl
Šroubek má závit M7 delka zavitu je 12 mm a nahoře na hlavě je číslo 8,8.
Kdyby někdo věděl dejte prosím vědět,děkuji moc.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14442
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Tomas.cz »

Co vím tak M7mička na termostatu nebo vodní čerpadlo.
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Díky,ale ty tam jsou. a mají i delší zavit,tenhle má jen 12 milimetrů.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Marek77 »

Nějaký držák, oko, svorka elektriky..... Tak krátký šroub k ničemu jinému být nemůže.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5089
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od martinsidlo »

Správnému mechanikovi vždy zbyde šroubek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Jo jo,kdyby to byla šestka tak to neřeším, osmičku najdu v pohodě,ale tohle je atip M7.
Bude to něco specifického,jinak by tam tu sedmičku konstrukteři nedavali.
Co si pamatuji byl položeny na krytu baterie společně se šroubem M6 na třicítku torx co drží tu hliníkovou rouru,která vede od turba. Tak na 90 procent jsem si jistý,že bude někde na pravé straně motoru.
Zítra mrknu,uvidíme. Zatím děkuji za rady.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Jarda S. »

u 1.9pd je M7 na snímači otáček (noteeth) (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od jura2 »

Jarda S. píše: 23 zář 2023, 22:35 u 1.9pd je M7 na snímači otáček (noteeth) (noteeth)
aj na tej plastovej vodnej trubke co ide z bloku pred termostatom do kurenia. Tam su hned 2 take m7. :woot:
e46 325 Xi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9199
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od hansdob »

Bohužel neporadím ale vím kolik jsem tímhle už v životě ztratil času.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Děkuji všem,dnes jsen nakonec jen odpočíval,zítra na to mrknu.
Maroš 2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2021, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od Maroš 2 »

Kluci hurá tak jsem to našel,posvítil jsem si večer čelovkou a dírka po chybějícím šroubku se objevila. Šroubek drží trubku zpětného vedení spalin k bloku motoru.Je to kousek vpravo ned chladičem oleje.
Teď je to vše perfektně složené jen to má jednu malinkatou chybu,motor nechce naskočit.
Dal jsem nový palivový filtr,nechal čerpadlo co je v nádrži zvlášť napojené na baterii běžet tak dvě minuty ať se to pořádně odvzdušní,zkontroloval rozvody (sedí přesně na přípravky),když střiknu do sání čistič brzd tak to chytne a dokonce i běží,když dál po troškách stříkám do sání,ale jak přestanu tak to zdechne. Jako by řídicí jednotka nechtěla otevřít vstřiky.
Kabeláž je v pořádku,propípal jsem každý drátek co je pod víkem ventilů a mezi zásuvkou u řídicí jednotky,tam je to OK.
Po celem tom dlouhém startování už pak začalo i blikat žhavení,tak to zítra načtu a uvidí se jake budou chyby.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20323
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od roman1648 »

No, ono zrovna tento motor oživit není jen tak, pamatuju si i když se dělaly jen gumky na vstřikách tak se tomu dloooouho nechtělo
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 922
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od passion »

Počas štartovania postupne povoľ trubky na vstrekovačoch a utiahni a takto to odvzdušni. Ak tam máš vzduch, nedosiahneš tlak v rampe, RJ neotvorí vstreky a si v začarovanom kruhu.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5734
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od ROMEK »

na PD určite povolíš trubky na vstrekovačoch :lol2:
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20323
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.

Příspěvek od roman1648 »

On je prázdnej tandem a než se v hlavě ( v kanále )vytvoří tlak nafty tak to trvá
Je mi divný když to běží na sprej že si to už naftu nevzalo to většinou pak už jelo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“