Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Chlapi budete někdo vědět kam patří tenhle šroubek měním na tomto motoru hlavu a za boha nemužu přijít na to odkud jsem ho vyšrouboval. Měsíc se čekalo na novou hlavu a repas vstřiků a tenhle detail jsem už prostě zapomněl
Šroubek má závit M7 delka zavitu je 12 mm a nahoře na hlavě je číslo 8,8.
Kdyby někdo věděl dejte prosím vědět,děkuji moc.
Šroubek má závit M7 delka zavitu je 12 mm a nahoře na hlavě je číslo 8,8.
Kdyby někdo věděl dejte prosím vědět,děkuji moc.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Co vím tak M7mička na termostatu nebo vodní čerpadlo.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Díky,ale ty tam jsou. a mají i delší zavit,tenhle má jen 12 milimetrů.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Nějaký držák, oko, svorka elektriky..... Tak krátký šroub k ničemu jinému být nemůže.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5089
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Správnému mechanikovi vždy zbyde šroubek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Jo jo,kdyby to byla šestka tak to neřeším, osmičku najdu v pohodě,ale tohle je atip M7.
Bude to něco specifického,jinak by tam tu sedmičku konstrukteři nedavali.
Co si pamatuji byl položeny na krytu baterie společně se šroubem M6 na třicítku torx co drží tu hliníkovou rouru,která vede od turba. Tak na 90 procent jsem si jistý,že bude někde na pravé straně motoru.
Zítra mrknu,uvidíme. Zatím děkuji za rady.
Bude to něco specifického,jinak by tam tu sedmičku konstrukteři nedavali.
Co si pamatuji byl položeny na krytu baterie společně se šroubem M6 na třicítku torx co drží tu hliníkovou rouru,která vede od turba. Tak na 90 procent jsem si jistý,že bude někde na pravé straně motoru.
Zítra mrknu,uvidíme. Zatím děkuji za rady.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4291
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
u 1.9pd je M7 na snímači otáček



Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
aj na tej plastovej vodnej trubke co ide z bloku pred termostatom do kurenia. Tam su hned 2 take m7.

e46 325 Xi
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Bohužel neporadím ale vím kolik jsem tímhle už v životě ztratil času.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Děkuji všem,dnes jsen nakonec jen odpočíval,zítra na to mrknu.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Kluci hurá tak jsem to našel,posvítil jsem si večer čelovkou a dírka po chybějícím šroubku se objevila. Šroubek drží trubku zpětného vedení spalin k bloku motoru.Je to kousek vpravo ned chladičem oleje.
Teď je to vše perfektně složené jen to má jednu malinkatou chybu,motor nechce naskočit.
Dal jsem nový palivový filtr,nechal čerpadlo co je v nádrži zvlášť napojené na baterii běžet tak dvě minuty ať se to pořádně odvzdušní,zkontroloval rozvody (sedí přesně na přípravky),když střiknu do sání čistič brzd tak to chytne a dokonce i běží,když dál po troškách stříkám do sání,ale jak přestanu tak to zdechne. Jako by řídicí jednotka nechtěla otevřít vstřiky.
Kabeláž je v pořádku,propípal jsem každý drátek co je pod víkem ventilů a mezi zásuvkou u řídicí jednotky,tam je to OK.
Po celem tom dlouhém startování už pak začalo i blikat žhavení,tak to zítra načtu a uvidí se jake budou chyby.
Teď je to vše perfektně složené jen to má jednu malinkatou chybu,motor nechce naskočit.
Dal jsem nový palivový filtr,nechal čerpadlo co je v nádrži zvlášť napojené na baterii běžet tak dvě minuty ať se to pořádně odvzdušní,zkontroloval rozvody (sedí přesně na přípravky),když střiknu do sání čistič brzd tak to chytne a dokonce i běží,když dál po troškách stříkám do sání,ale jak přestanu tak to zdechne. Jako by řídicí jednotka nechtěla otevřít vstřiky.
Kabeláž je v pořádku,propípal jsem každý drátek co je pod víkem ventilů a mezi zásuvkou u řídicí jednotky,tam je to OK.
Po celem tom dlouhém startování už pak začalo i blikat žhavení,tak to zítra načtu a uvidí se jake budou chyby.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
No, ono zrovna tento motor oživit není jen tak, pamatuju si i když se dělaly jen gumky na vstřikách tak se tomu dloooouho nechtělo
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
Počas štartovania postupne povoľ trubky na vstrekovačoch a utiahni a takto to odvzdušni. Ak tam máš vzduch, nedosiahneš tlak v rampe, RJ neotvorí vstreky a si v začarovanom kruhu.
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
na PD určite povolíš trubky na vstrekovačoch 

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Šroub M7 v motoru 2,0 tdi PD 125 KW 16 ventil.
On je prázdnej tandem a než se v hlavě ( v kanále )vytvoří tlak nafty tak to trvá
Je mi divný když to běží na sprej že si to už naftu nevzalo to většinou pak už jelo
Je mi divný když to běží na sprej že si to už naftu nevzalo to většinou pak už jelo