Chtěl jsem vložit téma, které možná trápí více lidí.
Mám najeto 220 tisíc, a regenerace je zhruba každých 150 km.
Jízda je vždy po stejných cestách a dráhách, nicméně ještě nedávno byla regenerace po stejných cestách 400km.
Zatím jsem nic neměnil, pouze diagnostikoval.
Zjistil jsem, že po dálnici zanášení přibývá málo, a to dost, třeba 700 km není problém najet, jakmile však sjedu z dálnice a pokračuji, zanáší se strašně rychle.
Po vypálení má dpf filtr diferenční tlak kolem 3hPa na volnoběh.
Je to dost divné chování, mám i nějaké logy třeba co se týče jízdy a vypalování.
Nesetkal se s tím někdo z Vás??
Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF
Passat B8 110kw tdi
Passat B5.5 96kw tdi
Passat B5.5 96kw tdi
Re: Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF
Nové téma samozřejmě v pořádku.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1270515
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1248961
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1245973
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1215520
Sám v tom fakt nejsi. Proto mě tvůj výrok drobet pobavil. Namátkou:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1270515
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1248961
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1245973
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1215520
Člověk se pořád učí.
Re: Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF
Mám služebku OIII 1.6tdi 81kw,najeto 170tis., někdy to regeneruje 3x do týdne,někdy vůbec,nedaří se mi tak nějak vysledovat podle čeho,jezdím řekl bych pořád stejně a to ne zrovna že bych ji šetřil
,spotřeba dobrá,výfuk krásně čistý tak to neřeším..
