Hybrida na rotačku ano či ne

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Leon81
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 30 pro 2022, 19:58

Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Leon81 »

Zdravím , chtěl bych se zeptat:
Řeším takový menší problém, odešlo mi na Leonu 1m asv turbo, mekoš kam jezdím řekl, že bych tam měl dát nissens že vydrží.
Jen pro informaci mám chip na 105kw a předem jsem říkal že chci turbo co něco vydrží a nechci ho reklamovat za pár měsíců. Aneb ejhle co se nestalo ,turbo má 5500km a píská jak v 500 000km
Kódové označení je nissens 93090
Všechny hadice jsem kontroloval, všechny spony i těsnění na svodech, Egru i vratce k egru.
A teď konečné k věci, muj dotaz zní, když mu tuto hodím na hlavu a seženu hybrida společně s fratelli bosio na 120kw, bude to spolu fungovat?(myšleno aby to nebylo no Smoke no Fun)
Když tam na to přijde speciál soft....,
Díky za odpověď
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od kočka87 »

Na 120kW Ti stačí VA případně VB. Už tak bude limitní malý/slabý ASVčkový IC, čili nějaký hybrid, dle mého, postrádá smysl...
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Leon81
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 30 pro 2022, 19:58

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Leon81 »

kočka87 píše: 04 říj 2023, 21:45 Na 120kW Ti stačí VA případně VB. Už tak bude limitní malý/slabý ASVčkový IC, čili nějaký hybrid, dle mého, postrádá smysl...

Chci jen aby to dobře jelo a zároveň nehulilo.
(Vím že malinko to zahuli vždycky ale nechci aby to bylo tak že zamnou nebude vidět.. )
Mám řad sviznou jízdu a v leonu si ji užívám.
S tím čipem co mám teď nevím už jaké turbo tam mám dát.
Stávající originál garret odešel po 20 000 km, a říkal jsem si při té příležitosti že bych mohl jít s výkonem ještě malinko nahoru..
Nechci oddelat sériové turbo tak mě napadl právě hybrid
Vím že se prodává na netu silnější IC za 5k, tvrarove stejný jako koncernovy ale je silnější tskte by měl uchladit více vzduchu.
(Měl, zda to tak bude při zachování stejného tvaru Toť otazka)
A zvládli by tohle množství nafty sériové vstriky?
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od cacinek »

Kup novy( ne repas) VA nebo VB a jezdis bez problemu.
Leon81
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 30 pro 2022, 19:58

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Leon81 »

cacinek píše: 05 říj 2023, 13:41 Kup novy( ne repas) VA nebo VB a jezdis bez problemu.
A výstřiky múzu nechat sériové?
Nebo musí být taky jiný aby to stihly zásobovat naftou....
Leon81
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 30 pro 2022, 19:58

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Leon81 »

Pokud se nepletu tak na VA nebo VB budu muset překopat sání ne?
Hadice na asv jsou menší ..
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od cacinek »

Musi se upravit hadice na vystupu z turba. Vstriky by to chtelo aspon sprint 764, idealne pp764, at to stoji za to
Leon81
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 30 pro 2022, 19:58

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Leon81 »

cacinek píše: 08 říj 2023, 01:27 Musi se upravit hadice na vystupu z turba. Vstriky by to chtelo aspon sprint 764, idealne pp764, at to stoji za to
To zní dobře, ale nechci aby to bylo jak lokomotiva.
Ne že by mi to nelákalo to určitě ano, ale je to Daily kára a nechci aby to jezdilo měsíc a pak šup a motor off. Kdybych měl jako 2. 1.9 tdi proč ne..ale.
Viděl jsem x pripadu kdy to takle hulilo a pak motor zadřenej, protože nestíhal spálit tu naftu co pak stejkala zpět do oleje a úplně zdegradoval olej.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 805
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od cacinek »

Chce to kvalitni komponenty a hlavne dobryho upravce softu. Pak je tahle uprava totalne bez koure a 100% bezpecna na denni jezdeni.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od toefuk »

cacinek píše: 05 říj 2023, 13:41 Kup novy( ne repas) VA nebo VB a jezdis bez problemu.
novy garrett uz tiez nie je zaruka kvality. Rozoberal som nove VA co padlo po 5k km a bola tam naopak podlozka pod geometriou. Stale to skladaju ludia... Shit happens :)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Re: Hybrida na rotačku ano či ne

Příspěvek od Bottled »

Když to takhle žere turba tak bych problém hledal jinde a ne tam hned vrazit další turbo a svádět to na to že to jsou šmejdy.
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“