Přikládám graf z ladění mého Superba CFGB 4x4.
Auto jsem koupil jako sérii, bez DG soft. Následně proběhla úprava u Dragpoweru v Plzni. Nějaký nárůst byl citelný, bylo řečeno zhruba 400Nm 190-200koní. Spotřeba se pohybovala od 6,5-7l, koncovky úplně zčernaly, regenerace 300-450km asi díky již nedokonalé těsnosti DPF. Dalším z problémů bylo lehké pohupování auta při konstantních otáčkach a částečném zatížení, po jízdě s vlekem 400km po dálnici černý i nárazník. Ve VAG DPF byla v tomto režimu viditelná oscilace grafu otevření EGR. Odhadoval jsem to na chybu softwaru, auto bylo hrozně "agresivní" na pedál plynu. Auto prošlo legal emisemi.
Kontaktoval jsem tedy p.Šímu, rychlá domluva termínu - buď odstavení EGR ale spíš odladění software od něj. Proběhlo změření stávající - 178PS/395Nm, následně série před DG - 168PS/340Nm, poté odlazení od p.Šímy - 200PS/403Nm.
Spotřeba se vrátila do normálu, stav koncovek taky, EGR se nechal funkční a problém zmizel, průběh lineární - příjemné svezení.
Škoda Superb 2.0 TDI 125kW/170PS série vs. Dragpower vs. Motorpower
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Škoda Superb 2.0 TDI 125kW/170PS série vs. Dragpower vs. Motorpower
- Přílohy
-
- Screenshot_20231020_132441.jpg (910.91 KiB) Zobrazeno 1239 x
-
- IMG_20231025_060510.jpg (3.12 MiB) Zobrazeno 1241 x
-
- IMG_20231021_082119.jpg (3.02 MiB) Zobrazeno 1241 x
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER