Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Příspěvek od karell »

Ahoj, mám takový dotaz na lidi zkušenější s TSI motorama.
Fabia mi většinou kolem 4000 otáček tak jakoby poklesne na výkonu (cukne) nepatrně, většinou vyhodí kontrolku motoru závady :
P030000 detekováno náhodné/vícenásobné vynechání zážehu
P030300 válec 3 detekována chyba zapalování

Po smazání závad, projížďce a znovu navození situace se to opakuje, nevypisuje to ale vždy stejný válec, někdy je to na 4.valci někdy 2. někdy znovu 3.
První válec zatím nikdy.
Když motor i se závadou vypnu a nastartují, funguje normálně, jde pěkně, maximálně signalizuje závada start/stop.

Můžou to dělat vstriky? Snímač otáček?
Napadá někoho něco, setkal se stim někdo?


Ještě uvedu jednu věc a to sice že majitel si sám měnil před půl rokem svíčky (dával Bosch), po cca týdnu u mě auto bylo a šlo na 3 válce, byla rozpadlá svíčka, normálně střed propadl do válce, svíčky se vyměnily, bohužel si nepamatuji jestli všechny nebo ta kde byl problém, o dva měsíce později ten samý problém, myslím že na jiném válci, opět svíčka vypadala jak průtokový šroub 🤦🏻‍♂️🙄😁 až to roztrhlo ten sosák cívky.....
Cívka nová, na všechny cívky ten mezikus, všechny svíčky jsem vymenil zkusil jsem NGK.
Vadná série svíček? Poškodil je montáži -(nevhodný nástroj)?? Či je to následek té závady kterou popisuji výše a děje se občasné vynechání válce?

Tlaky pochopitelně měřený a kupodivu ok, čekal jsem problem když propadla elektroda svíčky do válce ale dobrý, takže mechanická závada jako ventily by se dala vyloučit. Stane se to většinou opravdu při vytočení motoru za jízdy na 4tis otáček.

Díky za případné rady
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Příspěvek od JARDA2 »

na bosch svíce to jezdit nebude stojej za hovno jako všechno od bosche u svíček by měl být dodržen utahovací moment na správné natočení svíčky v hlavě
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Re: Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Příspěvek od geo »

Dodržet utahovací moment a překontrolovat prodloužení tej cívky zda není roztržený od demo ntáže nejdou dolu pokud se nenamažou je na to specialni pasta.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Re: Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Příspěvek od karell »

Ahoj, uniklo mi že tu byla nějaká reakce,
Prodloužení cívek je nové na všech cívkách, svíčky teď NGK bohužel teda utazeno na moment,,ruka"
Nikdy nehlásí chybu prvního válce, vždy 2. Až 4.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Fabia III 1,2 TSI 66kw cjz

Příspěvek od slovacek.milos »

karell píše: 23 pro 2023, 11:28 Ahoj, uniklo mi že
vysroubuj svicky a nastav odtrh 0.7 mm problem zmizne
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“