Zdar
2.2 HDI motor, ale, i tak obecně.
Jakej je správnej postup startu u CR motoru, kde se měnily/vyndavaly vstřiky a auto dlouho stálo? Podávací čerpadlo si můžu pustit. To mi natlačí naftu až do vysokotlaku, ale co pak? Správně by se trubky neměly povolovat (i když sem to udělal milionkrát, ale mám vyzkoušený, že bych na tom udělal dvě baterky a startér, než by to něco udělalo.
Fouknout čistič brzd a nebo je lepší něco s názvem "start" sprej ať si to čuchne a chytne točky? Všichni víme, že ten zvuk není zrovna dvakrát krásnej. Máte někdo jiný tipy?
Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
nevim,jakej je správnej postup,ale třeba u těch sráčů psa ford,co nemaj čerpadlo,tak dam k filtru třeba petku s hadicí a tlačim petku a kolega startuje,když to chytne,tak to chvíli necham běžet a přehodim na filtr zpět. S čerpadlem v nádrži to vždycky chytlo,kromě pd,to už jde na lano. To chytat nechce,to je fakt udělat tak starter..Proč by se neměly trubky povolovat,to sem taky běžně dělal a bez problému. Na start sprej bych se vysral,ten je dost vostrej,používám ten čistič. Třeba wurt,ale i klidně jinej,co je po ruce. Ještě někdy ucpu sání rukou přerušovaně,ale nevím,jestli to pomůže. Na starý zdvižce to ale fungovalo..Jinak sem zaslech,že třeba novější mercedesy,jak se startujou s novejma vstřikama,tak musíš plnej plyn a když to třeba zdechne,tak je můžeš zase vyndavat. A asi to nebude jen med. Ale třeba to tak neni,jen tohle zrovna nechci nikdy řešit..
Samozřejmý je zalejt naftou,kam to jen jde,pak to většinou chytne. Jsem si vzpoměl,kdysi dávno za mlada sem měnil na rotačce filtr a prej to se nemusí zalejvat,to poběží. No,nezalil sem,chytlo,hurá,a pak chcíplo a půl dne zábavy a točení. Někdy se holt nevyplácí poslouchat jednoduchý řešení..
Samozřejmý je zalejt naftou,kam to jen jde,pak to většinou chytne. Jsem si vzpoměl,kdysi dávno za mlada sem měnil na rotačce filtr a prej to se nemusí zalejvat,to poběží. No,nezalil sem,chytlo,hurá,a pak chcíplo a půl dne zábavy a točení. Někdy se holt nevyplácí poslouchat jednoduchý řešení..
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
Trubky by se neměly povolovat, protože je v nich x tisíc barů, nějak to těsní a když to člověk povolí, může to narušit a pak to chčije kolem. Proto je většinou uvedeno, že když se matice povolí, musí se to vyměnit. Reálně to nikdo nedělá. Já to taky neudělám.
Tohle sice má podávačku, i když je to fordí motor, ta to natlačí až do vysokotlaku. Ale pak už je to problem, protože je rail plnej vzduchu. Proto tomu musim pomoct sprejem. Samozřejmě se mi to ale moc nelíbí, tak hledám lepší způsob
Tohle sice má podávačku, i když je to fordí motor, ta to natlačí až do vysokotlaku. Ale pak už je to problem, protože je rail plnej vzduchu. Proto tomu musim pomoct sprejem. Samozřejmě se mi to ale moc nelíbí, tak hledám lepší způsob
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
no ještě taky dělam,že jenom škrtnu několikrát start. U něčeho běží podávačka jen při startu resp běhu motoru. Ale jak píšu,u cr mi to s podávačkou chytlo zatim vždycky. Můžeš trubku úplně povolit mimo,to by vzduch mělo vyhnat asi nejrychlejš. Tak když vemu vstřiky na kontrolu,tak ty trubky musím povolit a měl bych taky dávat nový? Ale jo,věřim,že to tak někde psát můžou a byli by i rádi
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
Správně by to mělo bejt tak, že kdykoli povolíš trubky, měl bys je vyměnit. Proto se zakazuje odvzdušnení povolením matic.
Na to ale každej sere
Na to ale každej sere
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
No zase tolik x tisíc barů tam není
Když to má čerpadlo v nádrži, párkrát zapnout vypnout klíček nebo pustit přes diagnostiku a startovat, víc s tím neuděláš, nějaký odvzdušňování trubkama jak na starých dieselech si myslím že je zbytečné
Pravda že ožit PPD je někdy fakt trápení, poslední hlavu co jsem dělal jsem startoval fakt dlouho,už jsem myslel že je něco špatně,no, a pak to chytlo jakoby nic..
Když to má čerpadlo v nádrži, párkrát zapnout vypnout klíček nebo pustit přes diagnostiku a startovat, víc s tím neuděláš, nějaký odvzdušňování trubkama jak na starých dieselech si myslím že je zbytečné
Pravda že ožit PPD je někdy fakt trápení, poslední hlavu co jsem dělal jsem startoval fakt dlouho,už jsem myslel že je něco špatně,no, a pak to chytlo jakoby nic..
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
Sice se budu opakovat, ale vyndám žhaváky a točím, dokud nelítá nafta.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Jak "správně" nastartovat CR motor po výměně vstřiků?
To bych si tady mohl přidělat dost práce. Stopro bych ji zalomil. To tam radši fouknu ten bremzák..
Jinak jasně, není tam x-tisíc barů, ale od 300 do 2000 bejt může.
Jinak jasně, není tam x-tisíc barů, ale od 300 do 2000 bejt může.