AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
Prosim o radu jak postupovat .
AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE , najeto pouhých 242 tis km
Auto se zastavilo , servisem diagnostikována porucha čerpadla
- čerpadlo zasláno na repasi vráceno udělané namontovano
- nova baterka 76 AH 680 A
- vyměněny palivový filtr
Auto jede normálně ,druhý start i poloteplé i teplé starty perfektní
První ranní start problém - dlouho točí ,
Potřeba dva tři starty - nastartuje - běh rovnoměrný , nekouří
Další start ihned potom v pořádku
Diagnostika nic nepíše - žádnou chybu
Kontrolka žhavení svítí cca 4 s
Stručný postup co teď ?
Díky
AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE , najeto pouhých 242 tis km
Auto se zastavilo , servisem diagnostikována porucha čerpadla
- čerpadlo zasláno na repasi vráceno udělané namontovano
- nova baterka 76 AH 680 A
- vyměněny palivový filtr
Auto jede normálně ,druhý start i poloteplé i teplé starty perfektní
První ranní start problém - dlouho točí ,
Potřeba dva tři starty - nastartuje - běh rovnoměrný , nekouří
Další start ihned potom v pořádku
Diagnostika nic nepíše - žádnou chybu
Kontrolka žhavení svítí cca 4 s
Stručný postup co teď ?
Díky
Naposledy upravil(a) šulda dne 20 úno 2024, 16:15, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Octavia
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
Pokud vezmu vvpotaz ze vše ostatní je na autě ok
Tak jen špatně provedeny repas …..
Jinak u 2,5 je to hodně opravdu hodně haklivý na vzduch ( dle výrobce tam nesmí ani zůstat)
Ještě doufam ze po montáži proběhlo zaliti a odvzdušnění jak má …..?
Jak je čerpadlo nastaveno?
Tak jen špatně provedeny repas …..
Jinak u 2,5 je to hodně opravdu hodně haklivý na vzduch ( dle výrobce tam nesmí ani zůstat)
Ještě doufam ze po montáži proběhlo zaliti a odvzdušnění jak má …..?
Jak je čerpadlo nastaveno?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
Repase proběhla v servisu Bosch přímo v SRN , je to prý jejich osvědčený dodavatel , nikdy v minulosti problém nebyl ... Variantu ,ze by bylo čerpadlo špatně udělané si vůbec nepřipouští . U zpětné montáže na auto respektive zalití a odvzdušnění jsem byl osobně , nevim jestli byl dodržen správný postup .... V ten moment auto nastartovalo , běželo normálně, jelo normálně ,žádný náznak zavzdusneni , podávací čerpadlo v nádrži funguje ..... Čerpadlo demontoval a zpětně montoval člověk který to zcela určitě nedělal poprvé ... Nevím .... Po dotazu co mám ted dělat mi bylo servisem sděleno , že repase i výměna čerpadla proběhla tak jak měla ,zcela s vyloučením jakéhokoliv pochybení . Problém může způsobovat x dalších faktorů ,které nesouviseji s předmětem zakázky - tedy zajištění repase a výměna vstřikovacího čerpadla .... Na dalsi práce , zjištění problému atd není čas a kapacita .....
Octavia
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
No ano je pravda ze nemusí souviset ale jen logicky jestli před nedělalo a teď děla tak něco oni nebo to čerpadlo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
Jasně , začarovaný kruh ...... Tudíž jediné řešení dát auto někomu kdo se tím bude ochotný zabývat a zkusí problém vyřešit ..... Je někdo takový v severozápadních čechach ?
Octavia
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
A jestli dojde k špatnému repase nebo montáži tak tě ti první vfuuuuuuuckují protože to přeci udělal až ten po nich. ….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
skus este fyzicky premerat zhavice, mal som tu A4 s takym motorom 5 zhaviciek vadnych, ale majitel si to ani nevsimol , po vymene povedal ze to chyta skor a lepsie.....je to chvila roboty a budes vediet naisto ze su OK
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
Jojo to samozřejmě zkusíme ,to je také jedna z variant , ale ten start mi připadá takový dlouhý z toho důvodu jakoby tam nebylo palivo a dlouho trvalo než se natáhne , jako by to bylo zavzdusněné spíše .... Zima zase tak velká není a dnes start ve 3 odpoledne(cca 11 stupňů Celsia) po 7 hodinách stání taky žádná sláva ... Připadá mi to celkem jako přímá úměra k tomu že čím dele auto stojí tím je ten první start obtížnější a delší .....
Octavia
Re: AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
No a úměrně se dostáváme zpět k cerpadlu/montazi ….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Dlouhý studený start 2,5 TDI/132 kW AKE
Ahoj,fettis píše: ↑20 úno 2024, 16:50 Jojo to samozřejmě zkusíme ,to je také jedna z variant , ale ten start mi připadá takový dlouhý z toho důvodu jakoby tam nebylo palivo a dlouho trvalo než se natáhne , jako by to bylo zavzdusněné spíše .... Zima zase tak velká není a dnes start ve 3 odpoledne(cca 11 stupňů Celsia) po 7 hodinách stání taky žádná sláva ... Připadá mi to celkem jako přímá úměra k tomu že čím dele auto stojí tím je ten první start obtížnější a delší .....
jak uz tady kluci psali, A6 2.5 Tdi, je citliva i na jednu bublinku. Zkus zkontrolovat palivak a jednocestny ventil. Taky si to dost casto bere vzduch pomoci prepadu, hlavne v zime (kdyz nejsou kvalitni podlozky a hadicku u prepadu - moje casta bolest). Ja to delam u sveho Vp44 (kdyz to chytne vzduch), tak, ze si nabiji baterku nebo dam do tandemu druhou a moje partnerka toci a toci starterem a ja povoluji a utahuji kazdou trubku ke vstriku zvlast (jakmile zacne tyct nafta, jinak honis bublinu porad dokola). Vem si, ale hadru, dela to dost svincik.
Btw: To co popisujes tomu nasvedcuje, zkus dat cumak dolu - pokud se to mezi starty zlepsi jsou to prepady.
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Re: AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
Tak po dvoudenním stání už nenasartovano vůbec .... Průhledná mezi filtrem a čerpadlem ,zcela zřetelná bublina .. takže výměna plastového tečka na filtru , kontrola přepadu , odvzdušnění ,start a opět testování co to bude dělat ......
Vsadit za filtr balónek(s jednocestným ventilem ) jako mají staré francouzské diesely by mělo nějaký efekt , aby se zase podobná věc neděla ?
Vsadit za filtr balónek(s jednocestným ventilem ) jako mají staré francouzské diesely by mělo nějaký efekt , aby se zase podobná věc neděla ?
Octavia
Re: AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
No někdo to tam má. Mě to dělávalo problém ( scuclo se to) no od doby co kupuji už jen origo palivový filtr mám snad klid.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
Co treba cidlo teploty vody? Taky jsem mel dlouhe studene starty a nakonec to bylo cidlo
Audi a3 8l asz - 170hp - egr off - remap
Re: AUDi A6 C5 2001 V6 2,5 TDI/132 KW AKE 242 tis km, dlouhý studený start
No a ještě ta 76ah baterka je do v6 slabá nee? Ja sem tam měl 100ah a co vim o dalších tak meli určitě taky min 95ah. Ten balónek za filtr není spatnej nápad. Když mě kleklo čerpadlo tak sem to pomocí neho pak odvzdusnoval. Po opravě me to taky blbě startovalo a bílé kourilo. Zhavice sem chtěl tenkrattaky menit ale točily se na místě a nesly ven.