A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
Dobrý den, neměl by někdo prosím kompletní zapojeni podtlakových hadic u 2,5TDI BDG 120kw? všude vidím jenom na AWY a to je 114kw a má tam jenom jeden ventil, ja mám vedle N75 ještě ten druhý na egr, za každou pomoc moc děkuji.
Naposledy upravil(a) šulda dne 01 bře 2024, 23:34, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
1 - Vacuum line
From mechanical exhaust gas recirculation valve to exhaust gas recirculation valve -N18-
2 - Exhaust gas recirculation valve
3 - To charge pressure control solenoid valve -N75-.
4 - To air filter
Only installed with engine codes AFB, AKN, BAU and BDH
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - Exhauster pump
8 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - To vacuum reservoir
In wheel housing
10 - Electrohydraulic engine mounting solenoid valve -N398-
11 - To engine mountings
From mechanical exhaust gas recirculation valve to exhaust gas recirculation valve -N18-
2 - Exhaust gas recirculation valve
3 - To charge pressure control solenoid valve -N75-.
4 - To air filter
Only installed with engine codes AFB, AKN, BAU and BDH
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - Exhauster pump
8 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - To vacuum reservoir
In wheel housing
10 - Electrohydraulic engine mounting solenoid valve -N398-
11 - To engine mountings
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
1 - Vacuum line
From charge pressure control solenoid valve -N75- to charge pressure control vacuum unit
2 - To air filter
3 - Charge pressure control solenoid valve -N75-
4 - To non-return valve
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - To vacuum pump
8 - To exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - Vacuum unit for charge pressure control
10 - Air filter
From charge pressure control solenoid valve -N75- to charge pressure control vacuum unit
2 - To air filter
3 - Charge pressure control solenoid valve -N75-
4 - To non-return valve
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - To vacuum pump
8 - To exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - Vacuum unit for charge pressure control
10 - Air filter
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
ano, tyhle schémata mám děkuji, ale ty ventily mám oba na jedné straně tak to si mám v hlavě popřehazovat tak aby to sedělo ? Na to není přímo schéma? díky za odpověd
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
V akom aute to máš?
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
A6 c5 o vlákno víš řeší proč nemá výkon
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
1 - To breather connection at air cleaner housing
2 - Vacuum hose
To vacuum reservoir/exhauster pump
3 - Vacuum hose
From solenoid valve for charge pressure control -N75- to vacuum unit for charge pressure control
4 - Brake servo
5 - Vacuum reservoir
Fitting location: in front left wheel housing beneath liner
6 - Non-return valve
Note installation position (light side/dark side) - as shown in illustration
7 - Exhauster pump
8 - To variable intake manifold flap change-over valve -N239-
9 - Vacuum hose
From EGR valve -N18- to mechanical EGR valve
10 - Solenoid valve for charge pressure control -N75-
11 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
2 - Vacuum hose
To vacuum reservoir/exhauster pump
3 - Vacuum hose
From solenoid valve for charge pressure control -N75- to vacuum unit for charge pressure control
4 - Brake servo
5 - Vacuum reservoir
Fitting location: in front left wheel housing beneath liner
6 - Non-return valve
Note installation position (light side/dark side) - as shown in illustration
7 - Exhauster pump
8 - To variable intake manifold flap change-over valve -N239-
9 - Vacuum hose
From EGR valve -N18- to mechanical EGR valve
10 - Solenoid valve for charge pressure control -N75-
11 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
jojo toto je ono děkuji moc nějak to zkusim, ano řeším výkon a nikdo mi nic neporadil, takže zkouším tohle jestli nebude chyba v podtlaku někde
Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG
A tlačí to turbo vubec v reálu?nemáš diravou nejakou tlakovou hadici?
Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
@trhac nic děravého není dnes jsem to komplet kontroloval, turbo tlačí, na diag žádná chyba podtlaky zapojeny dobře...
je to jakoby do 2,5k otaček v pohodě pak motor změní zvuk a vykon 0.. a vic to nejede už jsem si celkem dost bezradnej, jedine co mě napadá jestli nejsou skočené rozvody? to by ale vypadalo jinak ne?
je to jakoby do 2,5k otaček v pohodě pak motor změní zvuk a vykon 0.. a vic to nejede už jsem si celkem dost bezradnej, jedine co mě napadá jestli nejsou skočené rozvody? to by ale vypadalo jinak ne?
Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
logy mám, jestli se v tom víc vyznáš rád pošlu
Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
Těm logum právě moc nerozumím. Ale co znamená že to změní zvuk a nejede to? Není už třeba vadný čerpadlo že by byl zadrenej predsuvnik. To by pak mohlo jako vic chrochtat a nebo mrknout na ty roz ody ale to zas potřebuješ přípravky na aretovani. Jak to startuje teplý a studený?
Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
startuje dobře, jak za studena tak za tepla, jen studenej motor je trošku vyskakanej nic extra.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG
Jak turbo tlaci a tlak nedosazen ? To si protireci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené