Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Zdravím, mám problém u Octavie 2.0 TDI BKD (r.v. 2006), nájezd 301 000 km,
při 260 300 km byl vyměněn ,,holý" motor, byly udělány rozvody, komplet spojka (LUK 600 0017 00), žhaviče, palivový filtr
-při volnoběhu kolisájí otáčky, motor jakoby chtěl ,,chcípnout", spadnou otáčky k 700 (možná i níže) a posléze se zase zvyší, přitom motor vibruje/cuká, nejvíce to jde poznat při dojíždění do křizovatky v malé rychlosti to hodně vibruje s celým vozidlem.
Při studeném motoru, jsou otáčky zvýšené kolem 900 a motor nevibruje, přijde mi že to dělá až při zahřátém motoru
Někdy při jízdě na neutrál v malé rychlosti sami vyskočí otáčky až 1300 a hned zase spadnou na volnoběh (mám dojem, že to dělá většinou z kopce, při zatačení doleva a při brždění)
-další věc, při jízdě s otáčkami kolem 1800-2100 motor jakoby velmi lehce zavibruje(poznat to až tak nejde) a má divný zvuk(těžce se to popisuje, jakoby něco lehce zahučí), tento problém, není až tak zřetelný
-předházející dva problémy mají delší trvání, včera co se zatím nikdy nestalo motor přestal mít výkon při plném sešlápnutí pedálu do kopce.,nepomohlo ani podřadit, po vypnutí a zapnutí motoru, problém přestal, na palubovce se nic nerozsvítilo. Při vyčtení ve Vagu byla chyba regulace plnicího tlaku. Nevím jestli tento problém nepřipsat tomu, že jsem tento týden zkusil dát původní čidlo venkovní teploty, které hlásilo chybu(ukazovalo špatně teplotu) , dnes behěm ,,logování" jsem dal zpět ,,nové" čidlo a jel motor vyzkoušet v plném zátahu do kopce fungoval normálně
Dnes jsem si všimnul, že z EGR ventilu, lehce prosakuje olej/mastnota . EGR ventil byl měnen při 258 850 km
Přídám pár logů, které jsem dnes udělal, asi jich je více(nevím zda jsou užitečné, případně můžu udělat další ,
můžete mi pomoc, a zkontrolovat přiložené logy, děkuji za pomoc
při 260 300 km byl vyměněn ,,holý" motor, byly udělány rozvody, komplet spojka (LUK 600 0017 00), žhaviče, palivový filtr
-při volnoběhu kolisájí otáčky, motor jakoby chtěl ,,chcípnout", spadnou otáčky k 700 (možná i níže) a posléze se zase zvyší, přitom motor vibruje/cuká, nejvíce to jde poznat při dojíždění do křizovatky v malé rychlosti to hodně vibruje s celým vozidlem.
Při studeném motoru, jsou otáčky zvýšené kolem 900 a motor nevibruje, přijde mi že to dělá až při zahřátém motoru
Někdy při jízdě na neutrál v malé rychlosti sami vyskočí otáčky až 1300 a hned zase spadnou na volnoběh (mám dojem, že to dělá většinou z kopce, při zatačení doleva a při brždění)
-další věc, při jízdě s otáčkami kolem 1800-2100 motor jakoby velmi lehce zavibruje(poznat to až tak nejde) a má divný zvuk(těžce se to popisuje, jakoby něco lehce zahučí), tento problém, není až tak zřetelný
-předházející dva problémy mají delší trvání, včera co se zatím nikdy nestalo motor přestal mít výkon při plném sešlápnutí pedálu do kopce.,nepomohlo ani podřadit, po vypnutí a zapnutí motoru, problém přestal, na palubovce se nic nerozsvítilo. Při vyčtení ve Vagu byla chyba regulace plnicího tlaku. Nevím jestli tento problém nepřipsat tomu, že jsem tento týden zkusil dát původní čidlo venkovní teploty, které hlásilo chybu(ukazovalo špatně teplotu) , dnes behěm ,,logování" jsem dal zpět ,,nové" čidlo a jel motor vyzkoušet v plném zátahu do kopce fungoval normálně
Dnes jsem si všimnul, že z EGR ventilu, lehce prosakuje olej/mastnota . EGR ventil byl měnen při 258 850 km
Přídám pár logů, které jsem dnes udělal, asi jich je více(nevím zda jsou užitečné, případně můžu udělat další ,
můžete mi pomoc, a zkontrolovat přiložené logy, děkuji za pomoc
- Přílohy
-
- Log-TMBGE61Z072008310-301010km.txt
- (8.91 KiB) Staženo 5 x
-
- LOG-01-013-002-023.CSV
- (8.09 KiB) Staženo 4 x
-
- LOG-01-001-010-011.CSV
- (16.19 KiB) Staženo 3 x
-
- LOG-01-010-003-011.CSV
- (32.35 KiB) Staženo 3 x
-
- LOG-01-003-013-011.CSV
- (20.45 KiB) Staženo 3 x
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
mi se to nechce hledat ale něco mi říká, login, přizpůsobení, v kanále 1 zvedneš startovací dávku a startuješ teplý motor na drb, a v kanále 2 zvedáš volnoběžnou dávku, sám píšeš že studený motor dostane víc nažrat a nevibruje a teplý se třepe, potřebuje přidat paliva,
nedávno přijel borec že mu vyměnili všechny držáky motoru a převodovky, vzpěru a už netřepe, co jsem viděl tak se motor třepe pořád, chtěl jsem mu přidat ale měl jsem tehdy v opravě PC
nedávno přijel borec že mu vyměnili všechny držáky motoru a převodovky, vzpěru a už netřepe, co jsem viděl tak se motor třepe pořád, chtěl jsem mu přidat ale měl jsem tehdy v opravě PC
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Ten motor vibruje, když kolísají otáčky od 700 po 900 a zase dokola
Můžete mi říci přesný postup jak zvýšit volnoběžné otáčky ? Asi dělám něco špatně hlásí mi Kanál 02 není přístupný
Můžete mi říci přesný postup jak zvýšit volnoběžné otáčky ? Asi dělám něco špatně hlásí mi Kanál 02 není přístupný
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Toto na PD s EDC16 nefunguje. Už si to niekde zapíš.
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Na ten volnoběh ti to asi jede na tři proto se to třepe a je ten volnoběh nízkej
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
A ten problém nastal sám od sebe, nebo se něco měnilo? Nebo to zlobí už od těch 260 tkm, když měnili polomotor?
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Nejvíc ty vibrace a kolísání otáček jde poznat při nízké rychlosti na neutrál, při dojíždění. Při stání vozidla se to neprojevuje tak často
Jakým jiným způsobem tedy zvýšit otáčky volnoběhu ?
Začalo to až po výměně motoru, odhadem tak po 15 až 20 000 km, zhruba při 280 000
Jakým jiným způsobem tedy zvýšit otáčky volnoběhu ?
Začalo to až po výměně motoru, odhadem tak po 15 až 20 000 km, zhruba při 280 000
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
To je to proč nechci měnit motor kus za kus za nějaký co někde "ležel v kopřívách" a nikdo neví co to má za sebou
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
romane já levnější: motory ostrava a neměl jsem nikdy problém, druhý den stál téměř vždy motor na paletě před barákem, tuším 1100 kč +, a ty dražší nastrojené někde u olomouce, čistá dílna, jezdí po světě a shání co lidi potřebují, nic levného ale spolehlivé odběr osobní, ted jsem našel blíž, staré město a repasuje i pytle a pásy, seriozní jednání, umí vrátit i peníze když něco nefachčí, má mašinu u na dpf které pak fungují, poradí, komunikativní, má zájem i problém řešit a hledat východisko,
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Ale jo, o tom já nemluvím, jen chci říct to že v dnešní době sehnat motor BKD který nemá 250-300tis.km+, je asi problém a pak to namontuješ, mrda práce s tím a ono to pak nefunguje, to radši sundám hlavu,vytahám písty a pokud je blok cajk udělám to komplet a vím že to bude dobrý. I když bude hlava KO tak nový AMC což je jak origo stojí 15tis.no bože, tak tam bude oprava za ca. 35TIS.,co to dneska je, POKUD JE TO AUTO PĚKNÝ,BEZ KOROZE TAK SE TO POŘÁD VYPLATÍ
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Nejspis podfukujou vstriky, ma to presne ty projevy
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Tak jsem v kanálu 6 zkoušel zvednou volnoběh. Původní byl 830, když jsem zvedl na 900 motor škubal/trhal ještě víc, naopak když jsem snížil na 800 nebylo trhání tak silné jako při 900
Jde ve Vagu poznat podle hodnot na vstřicích, že podfukují?
Jde ve Vagu poznat podle hodnot na vstřicích, že podfukují?
Re: Octavia 2.0 TDI BKD - kolísají otáčky na volnoběh, motor vibruje
Nechceš aby ti VAG třeba vyměnil kola, brzdy, nebo tak ?