Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 dub 2024, 19:05
Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Zdravím,
Celý problém s núdzovým režimom prišiel po repase turba nakoľko sa mi "zodral" unášač v olejovom čerpadle… Turbo sa zrepasovalo a vymenilo spolu so všetkými snímačmi okolo neho(N75 a podobne...), no objavil sa problém kedy mi auto začalo padať do núdzového režimu spolu s kontrolkou žhavenia buď cestou do mierneho kopca alebo od 4 prevodového stupňa a vyššie... Pán ktorý repasuje turbá mi poradil skontrolovať stav zanesenia dpf a poprípadne ho dať vyčistiť. Skontroloval som si stav zanesenia cez VCDS a mal som tam 104g
Dpf sa teda dalo vyčistiť a dúfal som že to pomôže. Akonáhle sa vrátilo z čistenia a išlo sa nahodiť tak sa menil hneď aj snímač tlaku výfukových plynov. Po nahodení išlo auto o čosi lepšie ako doteraz no bez zmeny... Auto stále padalo do núdzaku a rozsvieti sa kontrolka žhavenia. Auto je slabé a nejde ako kedysi... Až teda pokým mi nespadne do núdzového režimu a vtedy nejde už vobec do výkonu. Asi 2 týždne dozadu mi už začala blbnúť aj elektrická ručná, keď som chcel auto zabrzdiť tak mi vybehla chyba,(žlté prečiarknuté P) a po opätovnom pokuse o zabrzdenie auta mi chyba zmizla a auto zabrzdilo. Včera som mal otvorenú kapotu a naštartované auto, hneď potom ako sa vyplo auto tak chvíľu na to bolo počuť ako keby zasyčanie spod motorového priestoru, ako keby sa niekde uvoľnil tlak. Nejaké rady prosím vás? Neviem kde by mohol byť problém... Už som rozmýšlal aj nad tandemovým čerpadlom ale nie som si istý... Nejaké tipy čo ešte poprípade skontrolovať?
Za každú odpoveď budem rád,
Ďakujem
Passat B6 Variant (3C5) 2.0 TDI, 103kw, BMP 8V 2007
Prikladám chybu z VCDS:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 361947 km
Indikace času: 0
Datum: 2024.04.05
Čas: 20:06:02
info o závadě:
Otáčky: 2268 /min
Rychlost: 78.0 km/h
Výkon/klapka: 72.5 %
Napětí: 14.67 V
Tlak: 2366.4 mbar
Tlak: 1030.2 mbar
Celý problém s núdzovým režimom prišiel po repase turba nakoľko sa mi "zodral" unášač v olejovom čerpadle… Turbo sa zrepasovalo a vymenilo spolu so všetkými snímačmi okolo neho(N75 a podobne...), no objavil sa problém kedy mi auto začalo padať do núdzového režimu spolu s kontrolkou žhavenia buď cestou do mierneho kopca alebo od 4 prevodového stupňa a vyššie... Pán ktorý repasuje turbá mi poradil skontrolovať stav zanesenia dpf a poprípadne ho dať vyčistiť. Skontroloval som si stav zanesenia cez VCDS a mal som tam 104g
Dpf sa teda dalo vyčistiť a dúfal som že to pomôže. Akonáhle sa vrátilo z čistenia a išlo sa nahodiť tak sa menil hneď aj snímač tlaku výfukových plynov. Po nahodení išlo auto o čosi lepšie ako doteraz no bez zmeny... Auto stále padalo do núdzaku a rozsvieti sa kontrolka žhavenia. Auto je slabé a nejde ako kedysi... Až teda pokým mi nespadne do núdzového režimu a vtedy nejde už vobec do výkonu. Asi 2 týždne dozadu mi už začala blbnúť aj elektrická ručná, keď som chcel auto zabrzdiť tak mi vybehla chyba,(žlté prečiarknuté P) a po opätovnom pokuse o zabrzdenie auta mi chyba zmizla a auto zabrzdilo. Včera som mal otvorenú kapotu a naštartované auto, hneď potom ako sa vyplo auto tak chvíľu na to bolo počuť ako keby zasyčanie spod motorového priestoru, ako keby sa niekde uvoľnil tlak. Nejaké rady prosím vás? Neviem kde by mohol byť problém... Už som rozmýšlal aj nad tandemovým čerpadlom ale nie som si istý... Nejaké tipy čo ešte poprípade skontrolovať?
Za každú odpoveď budem rád,
Ďakujem
Passat B6 Variant (3C5) 2.0 TDI, 103kw, BMP 8V 2007
Prikladám chybu z VCDS:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 361947 km
Indikace času: 0
Datum: 2024.04.05
Čas: 20:06:02
info o závadě:
Otáčky: 2268 /min
Rychlost: 78.0 km/h
Výkon/klapka: 72.5 %
Napětí: 14.67 V
Tlak: 2366.4 mbar
Tlak: 1030.2 mbar
Naposledy upravil(a) adelinho18 dne 09 dub 2024, 04:58, celkem upraveno 2 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4652
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Netlačí turbo,slyšíš syčení - rozpojená hadice. A za mě repas turba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 dub 2024, 19:05
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Turbo je zrepasované, už som to spomenul vyššie.
Nechce sa mi veru repasovať znovu turbo asi po 700km
Nechce sa mi veru repasovať znovu turbo asi po 700km
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Repas na hovno, kdo to dělal ? Jaký pán ?? Dneska se v tom hrabe kde kdo, nahodí tam střed z číny,nastříká to sprejem a říká si repasář ( čest vyjímkám ), jakmile je problém,hledají to všude jinde než u sebe..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32879
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
žádná chyba nové turbo,
rozpojená hadice, píše martinšidlo,
pak je potřeba se podívat na táhlo z banky jestli po startu zatáhne a nastaví turbo na plný výkon
něco měnit a čistit je hloupé pokud nevím jestli je turbo nastaveno na plný výkon po startu, to můžeš projet i myčkou a bude sa ti prisnívat že auto idě o čosi lepšie ako doteraz
rozpojená hadice, píše martinšidlo,
pak je potřeba se podívat na táhlo z banky jestli po startu zatáhne a nastaví turbo na plný výkon
něco měnit a čistit je hloupé pokud nevím jestli je turbo nastaveno na plný výkon po startu, to můžeš projet i myčkou a bude sa ti prisnívat že auto idě o čosi lepšie ako doteraz
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 dub 2024, 19:05
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Čaute,
problém je vyriešený, podtlak bol opačne zapojený:)
problém je vyriešený, podtlak bol opačne zapojený:)
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Stane sa aj v lepších rodinách.
Pre výrazné predĺženie životnosti (nie len) mtora zváž Metabond.
Pre výrazné predĺženie životnosti (nie len) mtora zváž Metabond.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni
Tak psal jsi že to 700km jezdilo normálně ne ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 32879
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice