Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adelinho18
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 dub 2024, 19:05

Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od adelinho18 »

Zdravím,

Celý problém s núdzovým režimom prišiel po repase turba nakoľko sa mi "zodral" unášač v olejovom čerpadle… Turbo sa zrepasovalo a vymenilo spolu so všetkými snímačmi okolo neho(N75 a podobne...), no objavil sa problém kedy mi auto začalo padať do núdzového režimu spolu s kontrolkou žhavenia buď cestou do mierneho kopca alebo od 4 prevodového stupňa a vyššie... Pán ktorý repasuje turbá mi poradil skontrolovať stav zanesenia dpf a poprípadne ho dať vyčistiť. Skontroloval som si stav zanesenia cez VCDS a mal som tam 104g :-D
Dpf sa teda dalo vyčistiť a dúfal som že to pomôže. Akonáhle sa vrátilo z čistenia a išlo sa nahodiť tak sa menil hneď aj snímač tlaku výfukových plynov. Po nahodení išlo auto o čosi lepšie ako doteraz no bez zmeny... Auto stále padalo do núdzaku a rozsvieti sa kontrolka žhavenia. Auto je slabé a nejde ako kedysi... Až teda pokým mi nespadne do núdzového režimu a vtedy nejde už vobec do výkonu. Asi 2 týždne dozadu mi už začala blbnúť aj elektrická ručná, keď som chcel auto zabrzdiť tak mi vybehla chyba,(žlté prečiarknuté P) a po opätovnom pokuse o zabrzdenie auta mi chyba zmizla a auto zabrzdilo. Včera som mal otvorenú kapotu a naštartované auto, hneď potom ako sa vyplo auto tak chvíľu na to bolo počuť ako keby zasyčanie spod motorového priestoru, ako keby sa niekde uvoľnil tlak. Nejaké rady prosím vás? Neviem kde by mohol byť problém... Už som rozmýšlal aj nad tandemovým čerpadlom ale nie som si istý... Nejaké tipy čo ešte poprípade skontrolovať?

Za každú odpoveď budem rád,

Ďakujem

Passat B6 Variant (3C5) 2.0 TDI, 103kw, BMP 8V 2007

Prikladám chybu z VCDS:

000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 361947 km
Indikace času: 0
Datum: 2024.04.05
Čas: 20:06:02

info o závadě:
Otáčky: 2268 /min
Rychlost: 78.0 km/h
Výkon/klapka: 72.5 %
Napětí: 14.67 V
Tlak: 2366.4 mbar
Tlak: 1030.2 mbar
Naposledy upravil(a) adelinho18 dne 09 dub 2024, 04:58, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4652
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od martinsidlo »

Netlačí turbo,slyšíš syčení - rozpojená hadice. A za mě repas turba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
adelinho18
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 dub 2024, 19:05

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od adelinho18 »

Turbo je zrepasované, už som to spomenul vyššie.
Nechce sa mi veru repasovať znovu turbo asi po 700km :lol:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19343
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od roman1648 »

Repas na hovno, kdo to dělal ? Jaký pán ?? Dneska se v tom hrabe kde kdo, nahodí tam střed z číny,nastříká to sprejem a říká si repasář ( čest vyjímkám ), jakmile je problém,hledají to všude jinde než u sebe..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od slovacek.milos »

žádná chyba nové turbo,

rozpojená hadice, píše martinšidlo,

pak je potřeba se podívat na táhlo z banky jestli po startu zatáhne a nastaví turbo na plný výkon

něco měnit a čistit je hloupé pokud nevím jestli je turbo nastaveno na plný výkon po startu, to můžeš projet i myčkou a bude sa ti prisnívat že auto idě o čosi lepšie ako doteraz ;)
adelinho18
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 dub 2024, 19:05

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od adelinho18 »

Čaute,

problém je vyriešený, podtlak bol opačne zapojený:)
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od tatko Tom »

Stane sa aj v lepších rodinách. :)
Pre výrazné predĺženie životnosti (nie len) mtora zváž Metabond.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19343
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od roman1648 »

Tak psal jsi že to 700km jezdilo normálně ne ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32879
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Passat B6 2.0 103kw BMP 8V - auto nemá výkon a padá do núdzového režimu do kopca alebo v 4, 5, a 6 stupni

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: 10 dub 2024, 11:35 Tak psal jsi že to 700km jezdilo normálně ne ?
prisnívalo sa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“