Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Kluci netrpí to na něco známého ohledně teploty ?
Auto najeto opravdových 151tis. od nova, včera jízda do kopce prý teplota najednou na 130°C pípání, tak zastavil,jely sahary, za chvíli to zchladlo a normálka, to se prý pak ještě několikrát opakovalo během normální jízdy. Rozvody ( pumpa ) původní, větráky jedou oba tak nevím co hledat, natlakované se mi to extra nezdá...zkušenosti ? díky
Auto najeto opravdových 151tis. od nova, včera jízda do kopce prý teplota najednou na 130°C pípání, tak zastavil,jely sahary, za chvíli to zchladlo a normálka, to se prý pak ještě několikrát opakovalo během normální jízdy. Rozvody ( pumpa ) původní, větráky jedou oba tak nevím co hledat, natlakované se mi to extra nezdá...zkušenosti ? díky
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 29 črc 2024, 08:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Sazel bych na vodni pumpu a jeji clonku. Kolegovi ted odesla v 80tis km, projev obdobny.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Já si to právě taky myslím že problém může být v té pumpě, no, tak se holt rozvody udělají dřív.. 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4984
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Není nad dobré kurvítka.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Mě by zajímalo jak by se to řešilo třeba v záruce kdyby se to natvrdo uvařilo,což při těchto venkovních teplotách by nebylo moc umění, už vidím jak ti uznají hlavu nebo motor, to by se kroutili jak hadi 

Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Sundat hadičku odvzdušnění u expanzky a pokud nic nepocmrndá za tepla tak je to jasné.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
OK zkusím na to mrknout
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Známej řešil Octavii 3 2.0TDi 110kw, budík šel "přes 90", chvilku jsme jezdili s diagnostikou, v zátěži dle měřených hodnot 105st. apod. to bylo v zimě, z topení šel vzduch jak v sauně. Pak mě napadlo to netrápit zbytečně, systém nijak natlakován nebyl tak jsem sundal hadičku z expanzku a tlačila se z ní jen nějaká nabělená kapalina, pak vyndali pumpu a ta seklá, to už si kluci řešili sami, dali bez clonky a auto jezdí v pohodě dál.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
něco sem kolem toho taky sondoval tyhle 2,0tdi v superbu kodiaku to je jednokde maj rozvody psaný na 240 tisících a to jenom kontrolu, pumpy vetšinou odcházej na 120 až 150 tisících bud chčije nebo se to přehřívá.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
co to odpojit,tu clonku vrací pružina a když to kolísá,tak to nebude seklý nafurt. Bud pojezdit na zkoušku s chybou a možná i nouzí a nebo tam zapojit ventil ze starý pumpy.Ten určitě někde bude. Jestli to má fakt jen 15tkm,tak je to docela škoda,ale to už je teda na majiteli. Zas ty rozvody se dělaj docela dobře.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Včera to dovezl tak to vyměním a uvidíme no 

Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Má to 151 tis já to taky četl špatně. To už by rozvody udělat mohl.volvo pan píše: ↑09 črc 2024, 19:53 co to odpojit,tu clonku vrací pružina a když to kolísá,tak to nebude seklý nafurt. Bud pojezdit na zkoušku s chybou a možná i nouzí a nebo tam zapojit ventil ze starý pumpy.Ten určitě někde bude. Jestli to má fakt jen 15tkm,tak je to docela škoda,ale to už je teda na majiteli. Zas ty rozvody se dělaj docela dobře.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
no jo vlastně,tak to už na výměnu je.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi CDFH
Sekly je to furt jen se to občas dokáže dochladit, je to běžná zavada. Ale věř že odpojení pumpy je naprosto zbytečně promrhanej čas, když je kousla tak jde vrátit jedině hodně hrubou silouvolvo pan píše: ↑09 črc 2024, 19:53 co to odpojit,tu clonku vrací pružina a když to kolísá,tak to nebude seklý nafurt. Bud pojezdit na zkoušku s chybou a možná i nouzí a nebo tam zapojit ventil ze starý pumpy.Ten určitě někde bude. Jestli to má fakt jen 15tkm,tak je to docela škoda,ale to už je teda na majiteli. Zas ty rozvody se dělaj docela dobře.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
je to možný,těch čerpadýlek je tam ještě kolem dost na částečný uchlazení,ale podle mě ta pumpa nepadne vždycky hned. Začne zlobit postupně,jednou za čas a pak už zůstane na furt sekla. Taky jsem blbě viděl ty km,tak mi přišlo,že je na ni dost brzo na to bejt v prdeli. V těhle km to fakt nemá cenu zkoušet. Zase to odpojit špatně nejde a někde na dovolený daleko bych tomu šanci dal.