Stránka 1 z 2
motor má malý výkon
Napsal: 16 dub 2006, 14:56
od Apfel
Po výměně hlavy mi u Scenika dti znatelně pokles výkon. Nemáte někdo tušení,čím to může být?
Při studeném motoru to strašně bíle kouří,jak se ohřeje,přestane to čudit,ale stejně to jede hrozně špatně. Do kopce max.90,po rovině 120.
Po čem mám jít jako první?

Napsal: 16 dub 2006, 19:04
od včelař
Nastav dobře rozvoďák na čerpadle.
Napsal: 16 dub 2006, 20:52
od origoš
Malý předvstřik.
Napsal: 16 dub 2006, 22:00
od tmracing
ja len pridam taku malu otazku... dti je nieco podobne ako hdi... resp to iste akurat iny vyrobca ak sa nemylim... a tam su predsa davky stanovene vylucne rj a elektronickymi vtrekmi nie? aj tam musi byt cerpadlo presne nastavene? ved tam je len to vysokotlake co tlaci rampu... bol som v tom ze tam ide len o to aby bol v rampe dostatocny tlak...?
Napsal: 16 dub 2006, 22:17
od origoš
Dostatečný tlak nestačí, ještě musí dojít ke vstřiku ve správné poloze klikového a vačkového hřídele. Informaci o této poloze dává hallův snímač a pokud jsou rozvody špatně nastavené, tak to vstřikuje pozdě (bílý čmoud).
Napsal: 16 dub 2006, 22:20
od tmracing
origos: dik za vysvetlenie

ale teda priamo s tym cerpadlom to nesuvisi..? a snimac nieje nahodou na vacke ci kluke? alebo naozaj na tom cerpadle?
Napsal: 16 dub 2006, 22:30
od origoš
Většinou bývá na vačce, ale některé motory ho mají na klice. Dokonce jsem viděl motor, který měl dva snímače a čert ví, jak to bylo vymyšleno. U toho Tvého nevím přesně, nerad bych hádal, podívej se, jestli u rozvodocého kola není černá krabička s kabelem. Každopádně rozvodové kolo na vačce umožňuje jemné nastavení. Předpoklad je, že při opravě byl vymeněn rozvodový řemen a nastavení není přesné.
Napsal: 16 dub 2006, 22:39
od tmracing
origos: jj dik za vysvetlenie : -) bol som zvedavy ako to je s nastavenim cerpadla... ale teda potom neviem ak su snimace inde, zalezi na natoceni cerpadla?? s predvstrekom by to suvis mat potom nemalo je na tom zavisle este nieco ine?... no kazdopadne v tomto pripade teda zle nastavene rozvody ale tak vo vseobecnosti ma zaujima ci mozem na taketo vysokotlake cerpadlo co tlaci do rampy nahodit ako chcem alebo aj tu musi byt rozvodovy remen nejako presne nasadeny...?
Napsal: 16 dub 2006, 23:14
od Apfel
super,už sem daleko chytřejší.
Ještě bych měl jeden dotaz,nevim jestli to s tim nějak může souviset,ale po výměně hlavy mně spolu s tim malym výkonem začaly zlobit brzdy - jednou,dvakrát,třikrát šlápnu na brzdovej pedál a vše je ok,ale pak pedál ztvrdne a přestane fungovat posilovač - brzdí to jako při vypnutym motoru.
Hadice je zapojená do vývěvy dobře.. Kde může bejt problém?

Napsal: 17 dub 2006, 21:36
od origoš
Tak to je jiná, podtlak, respektive jeho velikost je u těchhle aut dost důležitý. Pokud je nedostatečný, tak nefunguje dobře regulace turba, a může to způsobovat další chyby a padat do nouzového režimu. Prohlédni, jestli není některá hadička zlomená, nebo jestli něco nepřehodili. Ten snížený výkon může mít příčinu v podtlaku.
Napsal: 17 dub 2006, 22:48
od Apfel
aha.tak třeba tam je zakopanej pes.. A kde se ten podtlak vytváří?

Napsal: 18 dub 2006, 20:07
od origoš
Vakuová pumpa je na konci vačkového hřídele. Prohlédni všechny hadice, co tam jsou napojeny, eventuálně se koukni na jiné auto, jestli něco nezapojili jinak.
Napsal: 20 dub 2006, 18:06
od Apfel
tak přes ten kouř a smrad už se nedalo jezdit. Výkon stále klesal a klesal. Hulilo to víc a víc. Nakonec to sežralo !všechen!

olej v motoru. Motor vrčí (divně) ale nejede - nemá žádnej výkon!
Teď mi řekněte,čim to může bejt.
Někdo řiká,že mi mohlo odejít turbo????

Napsal: 20 dub 2006, 18:52
od tmracing
no tak ak ti to naozaj zozralo vsetek olej z motoru a ty si na tom jazdil tak tie pazvuky co z toho lezu moze znamenat kludne pridrety motor... turbo odist mohlo, ale olej ti to mohlo zozrat aj inakadial keby ti to cez turbo cuclo tolko oleja najskor by sa to prejavovalo na nekontrolovanom chode motora...btw neskakali ti nahodou volnobezne otacky? ten dym mohol byt naozaj olej ktory to spalovalo... akej farby bol? inak si si isty ze ste ten motor poskladali spravne??
Napsal: 21 dub 2006, 08:29
od Apfel
no ty pazvuky byly od začátku. Joo,všimnul sem si,že při volnoběhu to běhalo různě... Ten dým za autem je takovej špinavě bílej,strašně smrdí,jako po spálenině. Motor mi poskládali v servisu,ale dušovali se,že dobře..