Stránka 1 z 1

Seat leon m1 1.9tdi ASV klepani motoru, zhaveni, pokles vykonu

Napsal: 06 říj 2024, 20:07
od JJesther
Ahoj, mam zde problem s autem, Seat leon m1 1.9tdi ASV s upravami..

Nedavno jsem udelal holou rouru misto vyfuku, a od te doby se to nejak sere..

Motor po slapnuti a naslednem pusteni plynu cuka, klepe, čoudí až moc. Jakmile neni zahřátý, a vytočím nad 3500, zakucka se a chcipne,
jakoby tam bylo hodne vzduchu, a malo paliva, kazdopadne nadrz plna.
Kdyz chcipne, tak nasledne starty jsou pomale, cuka to na volnobeh i bez plynu, kdyz odpojim cidlo teploty z boku motoru, tak zhavi nejak 10 sekund, a najednou naskoci a uz bezi jak ma, nebo alespon lepe..

Po diagnostice mi to ukazalo 3 chyby, ale ta hlavni je asi 18027 - rele zhaveni svicek.. Je tu moznost ze se toto vse deje kvuli zhaveni? Objednal jsem rele 109, melo by to vyresit muj problem? Svicky jsou nove, ty problem nejspis nebudou.
IMG-4331.jpg
IMG-4331.jpg (631.35 KiB) Zobrazeno 618 x

Re: Klepani motoru, zhaveni, pokles vykonu

Napsal: 06 říj 2024, 20:42
od Pája 19
Problém bude spíš v těch dalších dvou chybách. Ve žhavení v tomhle počasí určitě ne.

Re: Klepani motoru, zhaveni, pokles vykonu

Napsal: 06 říj 2024, 20:55
od JJesther
Je tam odkaz s obrazkem, myslim ze se ty chyby netykaji s chodem motoru 😕

Re: Klepani motoru, zhaveni, pokles vykonu

Napsal: 07 říj 2024, 04:59
od martinsidlo
A hlavně v přístupu k motoru. Studený na 3500ot ? To se taky můžou vyvěšovat ventily tlakem oleje.

Re: Klepani motoru, zhaveni, pokles vykonu

Napsal: 07 říj 2024, 07:40
od JJesther
No studený.. bylo 12 stupnu, kazdopadne co to znamena prosim?