Ahoj,
nefušuje tu někdo trošku do zahradní techniky?
Mám takovej zahradní traktůrek co blbě startuje. Za studena to jde, ale za tepla jak se to nepovede nastartovat, tak se to pak musí nechat odpočinout. Startuju ručně tahacím lankem.
Nedavno jsem zprovoznil startér a ten to sotva nastartuje i za studena.
Takže ho budu měnit, protože se mi zdá, že točí málo.
Vyměnil jsem svíčku a změřil tlaky. Ale ne na úplné ohřátém motoru, takže údaj nemusí být přesný. Naměřil jsem 7 bar. Na ventily jsem zatím nekoukal.
Na internetu jsem našel návod, ale tam k testování tlaků je jen že vezmeme nástroj xxxx a pokud je to v zeleném, tak je to OK. Ale konkrétní hodnotu tlaků jsem tam nikde nenašel.
Jedná se o motor briggs & stratton intek pro 65.
Díky
Tlaky motoru briggs & stratton
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Tlaky motoru briggs & stratton
Změř to za studena a pak za tepla. Hned ti bude jasný, jestli je problém teplejch startů v kompresi, nebo jestli máš hledat jinde. Ale spíš bych to viděl na bohatej volnoběh. Má to nějakej sytič? Jakej?
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Tlaky motoru briggs & stratton
Mal som raz doma kosačku, majiteľ lial do benzínu M2T. Dosť analfabet do techniky, netušil, že je to 4T s vlastnou olejovou náplňou. Motor celý zakarbónovaný. Studená chytila na šupu. Povrčala pár sekúnd, začali na nej pridierať ventily v driekoch, zdochla a už si nenaštartoval, motor takmer bez kompresie. Až po odpočinutí. Po očistení ventilov a zbytku od karbónu, kosačka kosí dodnes.
Re: Tlaky motoru briggs & stratton
Jen abych zaslal výsledek, kdyby někdo narazil na toto téma.
Seřídil jsem ventily a vyměnil svíčku. O něco se startování zlepšilo, ale za tepla se tomu stejně moc nechce. Někdy jo, někdy ne.
Taky jsem tam dal 16V baterku z modelu letadla. Točí to rychleji a líp to chytá.
Vzhledem k tomu, že celej rider stál 2500,- s tím dál odmítám ztrácet čas. Prostě se to nechává nastartovaný a chcípne až je vše posekaný.
Seřídil jsem ventily a vyměnil svíčku. O něco se startování zlepšilo, ale za tepla se tomu stejně moc nechce. Někdy jo, někdy ne.
Taky jsem tam dal 16V baterku z modelu letadla. Točí to rychleji a líp to chytá.
Vzhledem k tomu, že celej rider stál 2500,- s tím dál odmítám ztrácet čas. Prostě se to nechává nastartovaný a chcípne až je vše posekaný.
Re: Tlaky motoru briggs & stratton
Nadrb mu do paliva príslušný VIF. A hodne. Neuškodí, môže pomôcť (ak to za tepla nieje prechlastané - pary benálu atd)
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond