Zdravím všechny, mám dotaz. Touran najeto cca 260.000 km, turbo (KKK) občas padne do nouzáku (P0234 meze regulace prekročeny). Chápu, že turbo musí ven a minimálně vyčistit a rozchodit lopatky. Ale chci poradit, jestli turbo, nedát dokupy komplet, vzhledem k nájezdu. Tzn. vyměnit za repasované, nebo nechat zrepasovat to mé turbo (u jaké firmy), nebo "jen" vyměnit uzel např. Mellet. Taky by mě zajímalo, jestli je zaměnitelné za jiné turbo od Garrettu např. z motoru BMM.
Dík moc za rady.
Turbodmychadlo 1.9 TDi, 77kW, BLS s DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Turbodmychadlo 1.9 TDi, 77kW, BLS s DPF
Pokud turbo ( střed ) nemá vůli je zbytečné ho měnit za jiné nebo nechávat střed měnit, stačí vyčistit,seřídit a jezdíš dál 

- RomanF
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 22 zář 2009, 11:31
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Re: Turbodmychadlo 1.9 TDi, 77kW, BLS s DPF
Měl jsem BMP/BMM v motoru BLS v Passatu B6, když KKK umřelo.
I nějaký koníky to hodilo navíc, protože úpravě softu se nelze vyhnout.
To tady byla kdysi hodně zmiňovaná úprava, funguje to hezky.
I nějaký koníky to hodilo navíc, protože úpravě softu se nelze vyhnout.
To tady byla kdysi hodně zmiňovaná úprava, funguje to hezky.
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Re: Turbodmychadlo 1.9 TDi, 77kW, BLS s DPF
viewtopic.php?t=144228

edit 23.12//
A mimochodem, pokud by se někdo odhodlal jít podobnou cestou, potěšil by mě, pokud by zkusil turbo z BMN a pak se pochválil grafem z brzdy

edit 23.12//
A mimochodem, pokud by se někdo odhodlal jít podobnou cestou, potěšil by mě, pokud by zkusil turbo z BMN a pak se pochválil grafem z brzdy
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS