Stránka 1 z 1

Nouzák OIII CUNA

Napsal: 22 dub 2025, 10:37
od roman1648
Kluci auto 260tis.km, ženská,ucouraný...
Psalo to zaplnění DPF, udělal jsem nucenou regeneraci,auto pak jelo normálně, asi po 5km znovu nouzák
Píše to tři chyby:
8806-snímač vnitřního tlaku válce 3 P13D6 neplatný signál
pak 19225 a 25710 regulace plnícího tlaku P0299 regulačního rozsahu nedosaženo
Co na těchto potvorách odchází?
Díky za zkušenosti

Re: Nouzák OIII CUNA

Napsal: 22 dub 2025, 20:59
od marfan
Tá prvá chyba nenaznačuje na chybný žhavič na treťom valci ? Ten ma jediny snímač tlaku.

A tie ďalšie dve tak to bude problém turba. Otázka je ako je zapchaté DPFko ak moc tak určite aj to môže dopomôcť turbu, že už nevie dosiahnúť požadovaný tlak.

Re: Nouzák OIII CUNA

Napsal: 23 dub 2025, 06:17
od roman1648
Ta žhavička je asi jasná, problém je že nejde ven, ani se nehne,myslím si že zaberu a prdne...
Myslím si právě že to DPF je beton, mrknu ještě na parametry během regenerace no

Re: Nouzák OIII CUNA

Napsal: 23 dub 2025, 21:05
od marfan
Stačí pozrieť protitlak na voľnobehu. Mne keď na Leone s CUNA motorom regenerovalo každých 70km tak som mal protitlak okolo 35mBar. Ale auto nehádzalo do núdzaku. Akurát to od 160kmh bolo také lenivé a 220 to ledva dalo.

Re: Nouzák OIII CUNA

Napsal: 24 dub 2025, 07:16
od roman1648
Žhavka se nakonec povedla,tuto závadu už to nepíše
Na ten protitlak mrknu
Díky

Re: Nouzák OIII CUNA

Napsal: 14 kvě 2025, 06:27
od roman1648
Tak konečně dávám update, protitlak to mělo jako prase takže DPF vyndat, u té CUNA 4x4 jako práce za trest, zanesení dle dpfko.cz 122% to ani jet nemohlo, včera to dovezli vyčištěné tak uvidíme jak se to složí zpátky, opět případ kdy si někdo na courání kolem komína koupí tohle...