AHF a ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.
Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
No ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.Marek77 píše:Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.
Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
Trysky motoru ASV jsou větší než u motoru AHF. O to jde a o nic jiného. Jak jsou velké mě moc nezajímá (mikrometrické otvory opravdu měřit neumím).Kornout píše:ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)