AHF a ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36
Odpovědi: 0

AHF a ASV

Příspěvek od Rudolf »

Co všechno mají tyto motory rozdílné, kromě ŘJ ?
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Tlaky na vstřicích...
STOledo 1M, AHF - poladeno
Mára.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 03 čer 2006, 16:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Mára. »

Turbo
O1 Combi,96kw 2003
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vstřiky (jiný průměr otvorů a otvírací tlak), velikost turba a písty.

ASV je robustnější a tudíž lépe připravený na zvyšování výkonu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ASV je robustnější
řekl bych, že základ motoru je naprosto shodnej, tzn., že na úpravy je jedno se kterým začneš
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.

Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Marek77 píše:Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.

Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
No ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kornout píše:ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.
Trysky motoru ASV jsou větší než u motoru AHF. O to jde a o nic jiného. Jak jsou velké mě moc nezajímá (mikrometrické otvory opravdu měřit neumím).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já myslím taky, že je to zanedbatelný, jelikož při řádným tuningu je třeba trysky a turbo vyměnit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“