Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahojte, poprosim o radu, mam Skoda Octavia II, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW,BXE, 190.000km, povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil diagnostiku na 4-ke, plny plyn od 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania.
https://uloz.to/!ZEyFiX9cBad7/mylog-01-001-003-011-csv
Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny
Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu ​​​​​​​
dik
https://uloz.to/!ZEyFiX9cBad7/mylog-01-001-003-011-csv
Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny
Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu ​​​​​​​
dik
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010
regulace octavia asv 81kw 2004
Ahoj, auto mi občas padne do nouzáku. Před 2 rokama čištěno v turbosportu. V tu dobu jsem měnil i ventil N75 protože mi to i po čištění někdy spadlo do nouzáku. Pak to dělalo dobrotu ale ted po zime zase zlobí. Hadičky jsou dobrý, akorát jsem koukal že mám orezlou tyčku u baňky, tak jsem jí vyndal očistil a prostříkal wdčkem. Kontroloval jsem funkčnost i těsnost a byla v pohodě. Chtěl jsem se zeptat jak lehce mají jít lopatky po odpojení bańky. Dolu jdou uplně bez odporu ale nahoru mi přijde jako kdybych překonával nějakej lehkej excentr. Proste uprostřed jako by lehce pružily a pak zase lehce ale zase to není tak hrozný že by to ta banka nepřetáhla. Hlavně teda u studeného když jsem tu banku vyndaval tak bylo turbo ještě teply a to slo mnohem lip. Udělal jsem log 11 jestli z toho někdo něco nevyčte. Děkuji
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4644
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Lopatky bez baňky musí jít volně.Po zimě to prožeň po dálnici a bude to chodit. Na jaře to má skoro každý přituhlý.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
- Bydliště: Kostice
Stary pasik 81kw afn
Zdravím pánové, chtěl bych radu asi jako většina ohledně padání do nouze.Na aute preventivně vyměněny paliváč,vzducháč,n75ventil,vyčistěné sání - Takže ano otázka váha x turbo.Kamarád dělal log tak mám v raru níže.Já vag nemám takže nemám screeny abych mohl vložit.Budu rád za každou radu.První log - roztahla 3ka cca do 4000ot/min a druhá na 3-4st cca od 60km/h až 150km/h 0be zrovna bez nouze.Uplne prvni se nam smazlo to bylo od 60km/h-1500ot/min a cca u 110km/h nouze.
Vsem moc diky za reakce.
AFN 81kw
https://ulozto.cz/!m8wfRw1LK1vt/logy-rar
Vsem moc diky za reakce.
AFN 81kw
https://ulozto.cz/!m8wfRw1LK1vt/logy-rar
Tukanisko1988 - váha už neni úplně v kondici/je na hraně požadavku (nebo si to mezí ní a turbem zlehka přisává - i proto,že při přetlaku 0,4 bar nad požadavek je pod 1000mg/h málo...) a důvodem nouzáku je ten přetlak ... začal bych hadičkama/kontrolou podtlaku a tim jak (volně) chodí táhlo na turbu, těsnost baňky, atp. ...
pašíkombi AFN B597
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
- Bydliště: Kostice
trosku to je komplikovane, soft bol upravený na sériové komponenty, následne potom boli osadené šprinty 764 a VB, bol som v tom ze predsa musí to turbo zregulovat ci je požiadavka 1.2b alebo 1.5b, ale koncom týždňa idem na soft a na brzdu a musím nahodiť aj to C čidlo, teraz to vyzerá takto http://leteckaposta.cz/245573754
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Tak jsem dnes vytáhl a vyčistil turbo.Vytáhl jsem ho vrchem,bez demontáže sacich parohu(někdo tam dal inbusy -Bláto),zkusil jsem první inbus a bylo jasno .Šrouby vyfuk parohu jsem povolil taky zvrchu a zbytek v leže pod rampou.Turbo nebylo moc zajebané,ale lopatky už drhly všechno jsem teda vyčistil,podložil jsem valečky plíškem ze staré měrky 0,20mm.Potom jsem všechno složil....za hoooodně dlouho ,nastartoval jsem at se zatím zahřeje a cca po 10 min jedu domu,olej se natlakoval a někde začal kapat.Bud z přívodu oleje do turba anebo z pancéřovky vratky do vany.Když jsem všechno skládal, ležel pod autem tak jsem našel měděnou podložku, a na panc.vratce na turbu(ta příruba na 2 torxy)má na tu podložku takové sedlo,tak jsem ji dal tam,ale nevím jestly sedla dobře.Ale možna jsem na chuja dotáhl ten přívod oleje(17 by Huml)šel mi kouř spod kapoty,ale přesně nevím odkad už jsem neměl na to sílu,něco dál.Tak zítra na to vlítnu.