Stránka 1 z 2
N 75 - kde je?
Napsal: 24 lis 2007, 16:42
od PetrB
Ahoj, potřeboval bych poradit, jelikož to auto mám chvilku a jsem z toho trošku na větvi kde co je.VAG-COM mi píše hlášku:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
no a tak jsem si sehnal ventil N75 s tím, že ho vyměním a po odkrytování té hliníkové krytky jsem zjistil, že tam mám ty ventily dva, úplně stejné a nějak nedokážu identifikovat, který mám vyměnit.Mezi nimi je jeden jiný menší.Na tu regulaci turba je to ten levý nebo pravý při čelním pohledu na ty ventily?
Jinak porucha se projevuje jako kotva při předjíždění a dosažení cca 120km/h.Po vypnutí klíčku a pozdějším nastartování to zase jede normál a udělá to zase něky a ne pokaždé.Intervaly se začínají zkracovat.
Napsal: 24 lis 2007, 20:23
od pafka
s bílou čepičkou, je ten správný
Napsal: 24 lis 2007, 20:24
od Captain
poznáš to podle hadiček , kam vedou. Jeden bude ovládat EGR ventil. a druhej je ten N75. Jdi po hadičce od regulace lopatek na turbu, vede do N75
Napsal: 25 lis 2007, 11:46
od Onky
no ale neni vubec jisty ze je to ventil Mne to dela taky a resilo se to tu uz asi 1milion krat

mozna je to turbo zatuhle zadelane lopatky Na Vagu to pise to same regulace.....
Napsal: 25 lis 2007, 12:41
od go.vojta
většinou to jsou lopatky.. jinak N75 má vždy bílou hlavičku..
Napsal: 03 pro 2007, 16:42
od PetrB
Tak jsem vyměnil ten ventil ( jinak na Galaxy II je to ten levý) s bílým plastem .Jenže jsem vyrazil na zkušební jízdu a hned po ujetí 1 km, asi při 2800 toček opět kotva a ta samá porucha! Tak jsem to zastavil vypnul klíčky asi za 5 vteřin nastartoval a jel jsem dál. Pak jsem tomu po zahřátí dával pokouřit, čtyřku jsem ani nezařadil, jel jsem i 4600 otáček a různě jsem to testoval a nic!!
Takže mne asi čeká čištění turba nebo má někdo ještě jiný nápad??
Napsal: 03 pro 2007, 17:40
od venca55
Koukni na vzduch. filtr a jestli je dobrý, tak je to na 100% zatuhlé turbo.
Venca
Napsal: 03 pro 2007, 17:54
od Jirka Kužel
čeká tě turbíčko

Napsal: 03 pro 2007, 19:10
od PetrB
Všechny filtry jsem dělal před 1000 km
Napsal: 03 pro 2007, 21:58
od dist01
jak je to z regulací u 2.0TDI?
Napsal: 06 pro 2007, 12:09
od tomikaaa
a co tak prietokomer vzduchu ??
Napsal: 06 pro 2007, 19:44
od dongrofo
Vycistit turbo a pripadne vymenit vahu. Ja som mal presne tento problem a vymena vahy problem nevyriesila. Takze turbo von a vycistit...
Napsal: 07 pro 2007, 07:51
od tomikaaa
dongrofo píše:Vycistit turbo a pripadne vymenit vahu. Ja som mal presne tento problem a vymena vahy problem nevyriesila. Takze turbo von a vycistit...
ked sa to "opravi" po starte, podla mna to bude ten prietokomer ...
Napsal: 07 pro 2007, 16:40
od matus
ja som riesil podobny problem na b5 passat pri diag. VAGom vsetko vyzeralo na turbo v pr..... po vymene podtlakovych hadiciek auto ide ako nove "dokonca majitel tvrdil ze lepsie ako nove"
skusil by som najprv to a potom vyberal turbo
Napsal: 07 pro 2007, 18:09
od PetrB
Všechny hadičky jsem prošel a nikde jsem nic nenašel, vypadají v poho.