Stránka 1 z 2
Ohřev oleje
Napsal: 01 pro 2007, 19:56
od pajda
Re: Ohřev oleje
Napsal: 02 pro 2007, 00:22
od ozi
nestacil, kup si urcite aj normalne vymenniky voda/olej, tento elektricky len pomoze preklenut cas kym sa zohreje voda v systeme, a verim ze ma dost velky odber cize dost zatazuje elektricku siet auta, mat ho ako hlavny a jediny vymennik je podla mna cira blbost, ale skusit to mozes
výměnník
Napsal: 02 pro 2007, 09:30
od wiguf
naopak, tuto ohřívá mnohem víc než výměnník na vodu, jenom je škoda že sou tam ty žhavičky zapouzdřený a nedotýkaj se toho oleje, oto jsou tam větší ztráty a žhavičky se míň chladí a bohužel častějc odchází. Maj to sice pro to aby se to nepřipalovalo, ale po mejch testech sem na žádnou byť jen sebemenší usazeninu či připáleninu neobjevil, nicméně pro jistotu za to vždycky strkam filtřík. Akorát u takovýdleho výměnníku je fajn si tam dát teploměr, aby člověk poznal, kdyź to přestane fungovat, nebo se šlehne žhavička. Na delší trasy je samozřejmě mnohem sofistikovanější klasickej výměnník. Tuto žere konstantně 400W a pokud nemáš světla pro denní svícení, tak si buď jist že to nebude dobíjet. Jinak, aby si byl v obraze tak já tuto vyrobim za 1300,- (2 žhav.) a pokud budeš chtít tak tam může bejt 1 žhavička, dvě, tři, kolik budeš chtít. Termostat nedávam, termostatu nevěŕim. Velmi dobrej je na to ten teploměr co tady kluci několik vláken zpět řeší. A muj výrobek stejně tak jako jejich není ani trochu homologován!!
Napsal: 02 pro 2007, 10:45
od pajda
Na homolohaci s..u.Stejně je mi ko h..nu.Máte pravdu,je škoda ohřívat vodu elektrikou když je tam dost teplý vody.
Napsal: 02 pro 2007, 10:56
od brutar68
Já koupil vyměník tady
http://www.aukce.cz/Views/saleN/default.asp?id=169898 ,
ale musí se dokoupit hadičníky
Napsal: 02 pro 2007, 12:59
od radluk
ohřev
Napsal: 02 pro 2007, 14:25
od wiguf
tak sama jedna žhavička snad za 150,- ani neni,....ten kontakt s tim olejem neni ku škodě, jednak se chladí žhavička aby se neutavila a za druhé se mnohem rychlejc ohřívá. Vždy jsem z toho vytáh žhavičku úplně jako novou.
samozřejmě je lepší využívat horkou vodu, ale prvních 20km tam ta horká voda, aby ohřála olej aspoň na 70 stupňů C prostě neni. A právě v tutom okamžiku se vstřiky a čerpadlo s prominutim ku*ví nejvíc. Na delší cestu si člověk elektrickym ohřevem ždíme baterku-ovšem de o to jestli mu za to ten výměnník min. za 2000,-(aspoň trochu schopnej něco ohřát) stojí....
Napsal: 02 pro 2007, 20:09
od pajda
Já už to koumám.Mám měděnou trubičku asi 5m.Tak ji stošim do několika závitů a šoupnu jí do pixly

.A uvidim.
Napsal: 03 pro 2007, 10:49
od dvorky1
pajda píše:Já už to koumám.Mám měděnou trubičku asi 5m.Tak ji stošim do několika závitů a šoupnu jí do pixly

.A uvidim.
mrkni sem. ja už to mám vyrobený a jezdím na to už druhej rok a vše ok. Pořád jezdím.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8703
Napsal: 03 pro 2007, 10:51
od dvorky1
je to udělaný z 2 metrový trubky 8 mm ohřeje to dostatačně aby to ohřálo samotnej olej na takovou teplotu aby prošel přes naftovej filtr. Ta pixla je z origoš benzinovýho filtru
Napsal: 03 pro 2007, 20:37
od pajda
a nevíš jakou má teplotu?
výměnník
Napsal: 03 pro 2007, 23:04
od wiguf
2 dvorky: ta teplota by mi taky zajímala, jestli má cenu se s tim dělat.
Napsal: 04 pro 2007, 09:43
od dvorky1
s tou teplotou nevím ale jak je výstup z výměníku do le. magnet ventilu tak na něm ruku neudržím. Práh bolesti mám v normálu tak nevím kolik to může být stupňů

jinak nemám žádnou tepelnou izolaci a funguje to. Před čerpadlem mám ještě jeden menší výměník tyky doma dělanej. Teploměr mám už doma ale nějak se pořád nemužu dokopat ho zapojit.

foto druhýho prototipu výměníku made in doma
Napsal: 04 pro 2007, 09:57
od dvorky1
Napsal: 05 pro 2007, 23:05
od teekey
jaky to ma prumer? Se mi to zda byt trochu velike, ze bych snad ani nemel v aute misto kam to dat...