Alfa 164 2,5 TD moc vysoký tlak turba help

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Alfa 164 2,5 TD moc vysoký tlak turba help

Příspěvek od maiello »

ahoj všem mám problém s turbem, při větší zátěži motoru cca 2500 ot.min a tak půlce plynu, začne svítit červená kontrolka u té ručičky co ukazuje tlak turba, ta už tedy neukazuje, neboť je asi poškozená vysokým tlakem. i když otevřu kapotu a přidám více plynz tak hadice od IC ztvrdne jak šutr, tak z toho usuzuji že tlsk turba je příliž vysoký
nevíte co s tím? zřejmě zaseklá regulace ale jak na to a kde co ?? :?
Díky všem mám jí chvilku tak se teprve učím co a jak
AR 164 2,5 TD rok 92
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

...ano zrejme to bude nefunkčná regulacia ale ja by som to nechal tak aspon to bude lepsie tahať...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

no lepší táhnout to nebude protože tam bude méně paliva než vzduchu
bude lepší když to vyčistíš nebo opravíš
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

Presne tak nepojede ti to.A az turbo prekroci urcitou mez co je zadana v RJ motoru tak ti auto spadne do nouzoveho rezimu a budes mit snizeny vykon a moc to nepojede.Nejspis tam je regulace v cudu.Jestli tam mas tam regulaci soupatkem tak to trbo musis vytahnout vycistit a rohybat. A kdyz to nepujde tak nove turbo :)
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

tak si řikám jak poznám že nekecá jen to čidlo hadice je teda tvrdá ale někdo mi povidal že je to normální. Může i ar 92 padat do nouzáku? tam je ještě mechanický čerpadlo takže asi nějak složitá řj tam nebude? zatím jezdí v pohodě vůbec nehulí a do nouzáku zatim nepadá, to octávka to bylo horší než se turbo vyčistilo
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

A R z 92 je klasický komůrkáč.
Jeden drát k čerpadlu a hotovo 8)
Jediný nouzak bude mít možná EGR :)
Fiat Tipo 1,9TD
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

tak tak,je to dřevěnej diesel
jediný co se stane,že ti to roztrhá hadice nebo něco hůřeji.
Koukni jestli se hejbá ta páka na turbu,zkus do ni fouknout stlačenej vzduch tak 1,0bar.Nebo může bejt v pr..li ten wastegate
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

díky všem za rady, ještě jedna otázka začíná mi téct nafta z čerpadla z té pákly co ji ovládá táhlo plynu. asi tam bude nějaké gufero ale jak se k němu dostat a mohu to dělat na autě? nebo musí čerpadlo ven?? díky
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Čerpadlo ven nemusí,ale musíš sundat celé víko to platí u bezturbáku.
Z korektorovou hlavou má někdo zkušenost :?
Každopádně bude vyčochtané bronzové pouzdro i hřídelka+"O" kroužek.
Chce to nový pouzdro a "O" kroužek a pouzdro doporučuju zalepit loctajtem pro těsnost.
Po vylisování vzniknou axiální oděrky a těma to bude bez lepení sáknout.
Fiat Tipo 1,9TD
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

máte jěšte nejaky zkušenosti ohledně tohoto motoru?
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

to zas bude porod díky všem dělal to již někdo u tohoto mototru na voze??
kdyby chtěl někdo za rozumnu úplatu pomoct tak dojedu severní a střední čechy kamkoli. díky
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Par fotek k objasneni situace.
Je to docela sila
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=1573
Fiat Tipo 1,9TD
marosi
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 08:11
Bydliště: reca 184, 925 26 reca , sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marosi »

kdo pozná čerpadlo je výmena horného púzdra brnkačka, ale treba vymeniť aj páčku a bez loctite

nejde sa robiť GO čerpadla ale iba horná oska, ale ešte raz, kdo nepozná alebo nemal rozobrané čerpadlo nech sa nechytá
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

[quote="marosi"]kdo pozná čerpadlo je výmena horného púzdra brnkačka, ale treba vymeniť aj páčku a bez loctite

Pokud vylisuješ vyčochtané bronzové pouzdro tak v otvoru v Al. víčku vzniknou axiální rýhy. :(
Po nalisováni nového pouzdra bez loctite (pojistného na matice do určitých Nm) bude nafta prolínat mezi pouzdrem a Al. víkem.....
Loctite zatěsní tuto styčnou plochu

Hřídrlka páčky bude také opotřebovaná.
Je vhodné jí vyměnit za nepoškozenou.
Fiat Tipo 1,9TD
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

díky všem za rady, na pár motorech už jsem dělal nějaké opravy, takže se o to pokusím, jinak jakékoliv rady a nápady vítány

díky :) :)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“