REGULACE POCATKU VSTRIKU - REGULACNA ODCHYLKA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
modranka
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 lis 2007, 11:17
Odpovědi: 0

REGULACE POCATKU VSTRIKU - REGULACNA ODCHYLKA

Příspěvek od modranka »

Ahojte,,viem ze to je stale preberana tema,ale chcem sa poradit aj ked som o tom tu uz vela cital.Mam OCT1 1,9 TDI 66kw rv.2000 naj,180000km, pri jazde okolo 160km/h a pri otackach od 3100 do 3200 mi auto prstane tahat,po prekorceni tychto otacok mi to taha dalej.Je to vaha vzduch alebo nieco ine?
Viem ze to je tu rozpisane,tak sa nehnevajte a ak mozete poradte mi..DIK
Naposledy upravil(a) modranka dne 15 pro 2007, 11:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

VAG
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

cippis píše:VAG
:havaj:

presne tak
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

osobně si myslim že to bude jinde, když je v tahu váha, tak s tim neuděláš přez 100km/h a je to lemra že bys vystoupil. Dej to na diagnostiku
ale že by 66KW přez 160km/h ještě nějak výrazně tahala?
CFHC
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Ono může to být více věcí . Každopádně nejlepší máš když zajedeš k někomu na vag a hned víš na čem jseš .

Zkus jen tak ze srandy odpojit konektor váhy a projed se jestli něco zaznamenáš.


A že 66 kw v sérii netahá nad 160 ? Ale tahá ! :-)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Také bych chtěl, aby mi těch 66kW TAHALO nad 160 :)

... fyzika je neúprosná: Kinetická energie je rovna jedné polovině součinu hmotnosti a druhé mocniny rychlosti (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
rousini
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 18:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od rousini »

Mě se váha na stejným autě projevovala naprosto stejně. Samozřejmě může se jednat i o jinou příčinu.
Pokud tohle začalo postupně, nenadále, tak že sis toho nevšíml ze dne na den, ale třeba jednou při předjíždění, tak by to měla být váha.
Mondeo combi MK IV, 2.0TDCI 103kW, panther metalíza
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

určo bych to vzal na vag
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

Co to je vaha vzduchu? hodne jsem ten nazv cetl na fora ale nemuzu to este pochopit .

Ja mam podny problem a mam auto v servisu, mam pry si vzit cerpadlo na Boch servis aby mi ji vicistily, VAG povida neco spatne cerpani nafty nebo tak niak.

Ten probem se mi stane ale po 130 Km/h ale kdis virazim na 0-100 na plny plyn tak to cukne u 100 Km/h

No nes jsem mnel ten problem tak tahlo kolem 170 Km/h a to me stalo 2 raday .

jesm zvedavy ja to dopadne.
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
as24
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 kvě 2007, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: ZC/SK

Příspěvek od as24 »

oktáf píše:osobně si myslim že to bude jinde, když je v tahu váha, tak s tim neuděláš přez 100km/h a je to lemra že bys vystoupil. Dej to na diagnostiku
ale že by 66KW přez 160km/h ještě nějak výrazně tahala?
Veru že ťahá.Mne to s pôvodnou váhou podľa GPS ťahalo do zhruba 175 km/h a veľmi dobre,dotiahol som to do 205 čo už išlo veľmi pomaly.Normálne som si myslel, že je to načipované ( bol to dovoz z Nemecka ) a tu zrazu zrejme som to nejako odpásol, lebo to bolo posledný krát čo ten motor ťahal ako besný a odvtedy mi to padalo pravidelne do núdzového režimu. V lete som kúpil váhu novú, ale už to neťahá ako to ťahalo a to som mal možnosť vyskúšať štyri kusy toho istého typu ( všetky uplne nové ).
modranka
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 lis 2007, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od modranka »

Dakujem zatial vsetky za rady,,dam to na VAG a uvidim,,ale este sa chcem opytat ake cislo ma vaha na motor 1,9TDI 66KW rv 2000,motor AGR,,pasuje tam kazda??
modranka
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 lis 2007, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od modranka »

pre ANAS ..tu mas vsetko o vahe..http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf
modranka
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 25 lis 2007, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od modranka »

Tak ze som to dal na VAG a napisalo mi chybu: REGULACE POCATKU VSTRIKU - REGULACNA ODCHYLKA
Ak by mi niekto vedel poradit co a ako tak dopredu dakujem..
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Když to bylo na VAG-u, tak proč ne TDI-graf?... hned by se vědělo, co,kde a kam :)
GIV Variant TDi ???kW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

zkus v akčních členech zkusit funkci taktovacího ventilu na předvstřik.. dole na čerpadle... a mrkni ve skutečných hodnotách jestli se ti mele předvstik když přidáváš.. a mrkni na základní předvstřik přes tdi graf..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“