Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!

Příspěvek od midra »

Pani Kto uz mal tento problem? Mam Octavku 81KW TDi. Ak auto dlhsie stoji cca 10 hod /zda sa mi ze je to zavisle aj od vonkajsej teploty/ Prvy start trva dlhsie cca 4-5 sekund Start je podobny starym skodovkam ked padal benzin Len starter toci nic Az potych 4-5 ekundach chyti motor. Ak ihned motor po nastartovani vypnem a startujem znovu je to super Len tuknem a motor bezi Auto ide velmi dobre Spotreba super Auto ma najazdenych 72000 km Pravidelny serv. Nova bateria ,zhavice , palivovy filter Pri teste v servise nic nezistily Uz ma to stve Neviem ako sa to bude chovat ked bude riadne mrznut nastartujem vobec? Prosim poradte ak uz mal niekto tento problem [/b]
Naposledy upravil(a) midra dne 15 led 2008, 08:08, celkem upraveno 2 x.
Lukas001
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2007, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukas001 »

Zkus skontrolovat starter, jak se rychle točí? No a pak zvednout startovací dávku.
Lukas001
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

Ale dalsi start je ok Pri druhom starte len tuknem a motor naskoci skor mam pocit ci nepada nafta resp. pada tlak Dlhsim starovanim sa tlak asi zvysi a motor naskoci Hned po nastartovani vypnem motor a znovu startujem ukazkovo
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Co nafta v té průhledné hadičce, která jde k čerpadlu??? Spadne??? Často bývá problém v tom T na palivovém filtru...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Vhadicke je len mala bublinka Videl som Octavie s podstatne vacsimi bublinami a startovali ok To asi nebude ono
A ako ju vobec odstranim?
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

A co je na tom T vadne? Co mam pozerat?
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

Pani myslel som ze toto forum funguje lepsie Uz nikto nijake skusenosti ??Ci je to tak ojedinely pripad- porucha. Rad si precitam vase skusenosti a pri odstraneni poruchy urcite napisem ako na to. Vdaka milan
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Re: Prvy start trva dlho

Příspěvek od maros261177 »

midra píše:Pani myslel som ze toto forum funguje lepsie Uz nikto nijake skusenosti ??Ci je to tak ojedinely pripad- porucha. Rad si precitam vase skusenosti a pri odstraneni poruchy urcite napisem ako na to. Vdaka milan
Ahoj, ty si myslis ze ak tu zadas nejaky problem do 5 minut sa tu hned prihlasi niekto kto to vie vyriesit a hotovo...! (wallbash) skus najskor pohladat na fore mozno sa to tu uz riesilo, alebo pockat a isto ti niekto poradi...., a ak sa ti to forum nepozdava tak bez niekde do servisu...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
Desolator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 říj 2006, 08:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Re: Prvy start trva dlho

Příspěvek od Desolator »

midra píše:A co je na tom T vadne? Co mam pozerat?
Na tom T můžou být špatné tesnící kroužky. Taky jsem nemohl poprvé nastartovat.. V obchodě mi řekli, že se neprodávají. Jen to celé T za 300 Kč. Tak jsem koupil jiné v zemědělském skladu za 3Kč kus :-) Taky se mi stalo, že ten nátrubek, ve kterým je to "T" zasunutý, netěsnil a přisával se tamtudy vzduch. Reklamoval jsem palivový filtr a bylo po závadě.
Turbo driven!!!

Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Předmět: Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

Ahoj Boban u nas je jeden servis kde vedia spravit tlakovu skusku.Tak uvidim ci sa po pripojeni tlakomeru po nejakom case strati tlak. Resp moye to byt aj solenoid Je bud zadrety alebo nejaka necistota Tankoval som stale na Sheel asi 3x OMV Uz fakt neviem co s tym.V Servisoch nic poriadne nevedia.Su to len menici nahr.dielov V jednom servise mi vraveli ze musi ist dole hlava Bud ze je netesnost na ventile a podobne veci. Vraj uz riesili asi tri Octavky este v garancke. Ale mne to roby iba pri prvom starte ak auto dlhsie stoji A mam pocit na to palivo. Bobane ak zistim napisem to tu Tak vdaka vsetkym za kazdu radu
Uživatelský avatar
Desolator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 říj 2006, 08:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Desolator »

Boban píše:To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.
U mě to naposled bylo tím filtrem. Začalo to po jeho výměně. Žádný utahování trubiček nepomohlo, ani o-kroužky. Filtr přisával v místě, kde je ten nátrubek na "T" ventil zalisovanej. Po vypnutí motoru to tam začalo pěnit(jakto, vždyť je tam podtlak, ne?) Za chodu motoru bylo hadičkou vidět bubliny vzduchu, jak frčej k čerpadlu. Po výměně filtru a odvzdušnění v pořádku. Motor startuje na otočení. Ještě jsem chtěl zkusit odpojit ty dvě hadičky od filtru a propojit je motocyklovým filtrem, abych si byl jistý, odkudse to zavzdušňuje, ale na to už nedošlo. Jediná bublinka v hadičce zůstává, ale na funkci nemá vliv. Ani na fci rostlináře :D
Turbo driven!!!

Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

čus Midra, moje oct má najeto 194tis, při koupě 149tis, začal jsem žhavičkama (wallbash) , nový pal.filtr (wallbash) ,nový startér (wallbash) ,rozvody včetně převstřiku,zvíšení dávky, nové relátka žhavení,nové čidlo teploty,gumičky+T ventil do filtru, (wallbash) , pořád nic a peněz jako sraček, vážne si nevím rady a nejsem sám, a abych tam dával nový čerpadlo a pak zjitil že nic tak to by mě už od´vezli (crazy)
jestli se ti podaří odstranit tak mi prosím napiš čím to bylo, budu ti moc vděčnej (rofl)
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Pridam sa aj JA do klubu zle startujucich 81kw-oviek :) .Mam tie iste priznaky akurat ze Ja som vymenil akurat ten "T" ventil ale ziadna zmena :( Ostatne veci ako zhavice,predvstrik,...som kontroloval vsetko OK CHystam vymenu pal.filtra a ak nic tak sa na to asi Vys...m :D
Skype: autoJaro1
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Desolator píše:
Boban píše:To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.
U mě to naposled bylo tím filtrem. Začalo to po jeho výměně. Žádný utahování trubiček nepomohlo, ani o-kroužky. Filtr přisával v místě, kde je ten nátrubek na "T" ventil zalisovanej. Po vypnutí motoru to tam začalo pěnit(jakto, vždyť je tam podtlak, ne?) Za chodu motoru bylo hadičkou vidět bubliny vzduchu, jak frčej k čerpadlu. Po výměně filtru a odvzdušnění v pořádku. Motor startuje na otočení. Ještě jsem chtěl zkusit odpojit ty dvě hadičky od filtru a propojit je motocyklovým filtrem, abych si byl jistý, odkudse to zavzdušňuje, ale na to už nedošlo. Jediná bublinka v hadičce zůstává, ale na funkci nemá vliv. Ani na fci rostlináře :D

predpokladam ze mas pumpaca tam je to ine s tym palivom.
Je nas tu viac co mame rovnaky problem, Zatial som ani ja neprisiel na to kde je problem, ale mozem ti poradit jedno skus pri starte stlacit plynovi pedal az na podlahu a nastartuj, mne to pomaha (hm)
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“