Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!
Pani Kto uz mal tento problem? Mam Octavku 81KW TDi. Ak auto dlhsie stoji cca 10 hod /zda sa mi ze je to zavisle aj od vonkajsej teploty/ Prvy start trva dlhsie cca 4-5 sekund Start je podobny starym skodovkam ked padal benzin Len starter toci nic Az potych 4-5 ekundach chyti motor. Ak ihned motor po nastartovani vypnem a startujem znovu je to super Len tuknem a motor bezi Auto ide velmi dobre Spotreba super Auto ma najazdenych 72000 km Pravidelny serv. Nova bateria ,zhavice , palivovy filter Pri teste v servise nic nezistily Uz ma to stve Neviem ako sa to bude chovat ked bude riadne mrznut nastartujem vobec? Prosim poradte ak uz mal niekto tento problem [/b]
Naposledy upravil(a) midra dne 15 led 2008, 08:08, celkem upraveno 2 x.
Prvy start trva dlho
Ale dalsi start je ok Pri druhom starte len tuknem a motor naskoci skor mam pocit ci nepada nafta resp. pada tlak Dlhsim starovanim sa tlak asi zvysi a motor naskoci Hned po nastartovani vypnem motor a znovu startujem ukazkovo
Prvy start trva dlho
A co je na tom T vadne? Co mam pozerat?
Prvy start trva dlho
Pani myslel som ze toto forum funguje lepsie Uz nikto nijake skusenosti ??Ci je to tak ojedinely pripad- porucha. Rad si precitam vase skusenosti a pri odstraneni poruchy urcite napisem ako na to. Vdaka milan
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Re: Prvy start trva dlho
Ahoj, ty si myslis ze ak tu zadas nejaky problem do 5 minut sa tu hned prihlasi niekto kto to vie vyriesit a hotovo...!midra píše:Pani myslel som ze toto forum funguje lepsie Uz nikto nijake skusenosti ??Ci je to tak ojedinely pripad- porucha. Rad si precitam vase skusenosti a pri odstraneni poruchy urcite napisem ako na to. Vdaka milan

Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Re: Prvy start trva dlho
Na tom T můžou být špatné tesnící kroužky. Taky jsem nemohl poprvé nastartovat.. V obchodě mi řekli, že se neprodávají. Jen to celé T za 300 Kč. Tak jsem koupil jiné v zemědělském skladu za 3Kč kusmidra píše:A co je na tom T vadne? Co mam pozerat?

Turbo driven!!!
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.
Předmět: Prvy start trva dlho
Ahoj Boban u nas je jeden servis kde vedia spravit tlakovu skusku.Tak uvidim ci sa po pripojeni tlakomeru po nejakom case strati tlak. Resp moye to byt aj solenoid Je bud zadrety alebo nejaka necistota Tankoval som stale na Sheel asi 3x OMV Uz fakt neviem co s tym.V Servisoch nic poriadne nevedia.Su to len menici nahr.dielov V jednom servise mi vraveli ze musi ist dole hlava Bud ze je netesnost na ventile a podobne veci. Vraj uz riesili asi tri Octavky este v garancke. Ale mne to roby iba pri prvom starte ak auto dlhsie stoji A mam pocit na to palivo. Bobane ak zistim napisem to tu Tak vdaka vsetkym za kazdu radu
U mě to naposled bylo tím filtrem. Začalo to po jeho výměně. Žádný utahování trubiček nepomohlo, ani o-kroužky. Filtr přisával v místě, kde je ten nátrubek na "T" ventil zalisovanej. Po vypnutí motoru to tam začalo pěnit(jakto, vždyť je tam podtlak, ne?) Za chodu motoru bylo hadičkou vidět bubliny vzduchu, jak frčej k čerpadlu. Po výměně filtru a odvzdušnění v pořádku. Motor startuje na otočení. Ještě jsem chtěl zkusit odpojit ty dvě hadičky od filtru a propojit je motocyklovým filtrem, abych si byl jistý, odkudse to zavzdušňuje, ale na to už nedošlo. Jediná bublinka v hadičce zůstává, ale na funkci nemá vliv. Ani na fci rostlinářeBoban píše:To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.

Turbo driven!!!
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
čus Midra, moje oct má najeto 194tis, při koupě 149tis, začal jsem žhavičkama
, nový pal.filtr
,nový startér
,rozvody včetně převstřiku,zvíšení dávky, nové relátka žhavení,nové čidlo teploty,gumičky+T ventil do filtru,
, pořád nic a peněz jako sraček, vážne si nevím rady a nejsem sám, a abych tam dával nový čerpadlo a pak zjitil že nic tak to by mě už od´vezli
jestli se ti podaří odstranit tak mi prosím napiš čím to bylo, budu ti moc vděčnej





jestli se ti podaří odstranit tak mi prosím napiš čím to bylo, budu ti moc vděčnej

Desolator píše:U mě to naposled bylo tím filtrem. Začalo to po jeho výměně. Žádný utahování trubiček nepomohlo, ani o-kroužky. Filtr přisával v místě, kde je ten nátrubek na "T" ventil zalisovanej. Po vypnutí motoru to tam začalo pěnit(jakto, vždyť je tam podtlak, ne?) Za chodu motoru bylo hadičkou vidět bubliny vzduchu, jak frčej k čerpadlu. Po výměně filtru a odvzdušnění v pořádku. Motor startuje na otočení. Ještě jsem chtěl zkusit odpojit ty dvě hadičky od filtru a propojit je motocyklovým filtrem, abych si byl jistý, odkudse to zavzdušňuje, ale na to už nedošlo. Jediná bublinka v hadičce zůstává, ale na funkci nemá vliv. Ani na fci rostlinářeBoban píše:To jsou všechno jen keci, mám ten samý problém jako ty s 81kw, už jsem na tom dělal všehcno co se snad dalo, mimo čerpadla a vstřiků. První start není na drbnutí ale motor točí a pak si prskne jako by do jednoho válce a naskočí všechny, jako by nešla nafta. Jakmile motor hned vypnu a natočim tak jde na drb. Řešil jsem to tu a v servisech a závada nenalezena, jen vylučovací metodou ale to bych musel pí... trafikantku.
predpokladam ze mas pumpaca tam je to ine s tym palivom.
Je nas tu viac co mame rovnaky problem, Zatial som ani ja neprisiel na to kde je problem, ale mozem ti poradit jedno skus pri starte stlacit plynovi pedal az na podlahu a nastartuj, mne to pomaha

Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV