BMW E38 740d ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E38 740d ?
Auto s velkym A ... je to srdcovka ... nebo se mam vratit zase do reality ?
Na netu sem toho moc nenasel ... vlastne skoro nic ... mate s tim nekdo co docineni ? diky
ahoj,jede to skoro stejne jako 4.0i ,jednou js se vezl,ale osobne bych sel do 3.0d bylo jich v ,,7,, vic,preci jen 740d moc nevidis
PS:povida se ze ten motor mel tak velky kroutak ze to nevydrzely hridele prevodovky,tak pak se upravovali nez se to pustilo do vyroby,ovsem co je na tom pravdy to nevim
PS:povida se ze ten motor mel tak velky kroutak ze to nevydrzely hridele prevodovky,tak pak se upravovali nez se to pustilo do vyroby,ovsem co je na tom pravdy to nevim
tds in BMW E30 
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
ten motor není špatný, ale dobře čiplá 3.0D jede stejně a má mnohem menší spotřebu.. ta V8 je spíš o kultuře než o výkonech.. motor je uvnitř tichý jak benzín a v tahu má krásný zvuk, ale výkon tam není až tak ukrutný a samo je tam víc problémů.. 3.0Dje ideální volba.. čiplá jede jako fakt moc pěkně a má výbornou spotřeba na to jak je auto těžké.. jinak 7 E38 je výborné auto.. fakt kultura. na cestování není nic lepšího..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Nevim osobne s tim nema vubec zadny zkusenosti ten 3,0d se mi zda slabej ... sice 200 koni ale taky 2 tuny ... i kdyz tady se bude tezit ne tak z koni jako hlavne z kroutaku nebo se pletu ? Proto se mi vic zamlouva ten 4,0d kdyz už jednou platim to ruceni a ve spotrebe tak taky nebude takovej rozdil
... jde mi hlavne o kroutak ne o kone ... a tech 500 Nm si to nejak prebere ...
potrebuju aby kdyz tomu slapnu tak me to musi zarazit do sedacky a nepustit
ten V8 musi tahat odspodu jak d'as.
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tak se svez v obou a uvidíš.. já jel už v několika 4.0D a v moře 3.0D a opravdu to není takový rozdíl.. jede pěkně, ale zase je těžší a má 8válců, takže je trochu těžkopádnější.. myslím si že 3.0D je rozumější volba.. a ve spotřebě tam je rozdíl velký.. ta 4.0D už žere dost.. co jsme s ní jezdily tak to bylo furt kolem 15.. na dálky to asi bude lepší, ale pod 10 to podle mě nepůjde.. a s 3.0D se dá i za 8 v poho..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
rozdíl žádnej.. myslím že je akorát jinej výfuk a soft.. takže si klidně kup 135 a nech ji od někoho pověřeného kvalitně čipnout.. navíc 135kw nemá ten neštastný výměník na egr na kterém s obliboui praská takovej malej termostat. už jsem dělal několik motorů které byli uvařené z důvodu prasknutí tohohle nesmyslu.. pokud koupíš ten 142 tak to dej hned pryč anebo to kup preventivně nové..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Zajimavy ... vedel by si jeste o dalsich problemech? Cemu se vyhnout a co zkontolovat ? ... rad se priucim ... dikygo.vojta píše:rozdíl žádnej.. myslím že je akorát jinej výfuk a soft.. takže si klidně kup 135 a nech ji od někoho pověřeného kvalitně čipnout.. navíc 135kw nemá ten neštastný výměník na egr na kterém s obliboui praská takovej malej termostat. už jsem dělal několik motorů které byli uvařené z důvodu prasknutí tohohle nesmyslu.. pokud koupíš ten 142 tak to dej hned pryč anebo to kup preventivně nové..
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
no preventivně je dobré lít do plné nádrže litr syntetického oleje.. vzhledem k mizerné maznosti české nafty tím předejdeš problémům se vstřiky.. jinak je to velmi spolehlivé auto.. slabiny jsou v podávacím čerpadle nafty. 142kw v tom výměniku egr, praskají stahovačky na zadních dveřích, zlobí displeje na budíkách, jinak celkem v poho, pokud to není nějaký bouraný, nebo jinak zmršený kus.. je třeba vybírat.. je dobré, že 7 má automat ZF a ne GM jako 5 a 3, takže i automat je držák..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Ahoj.
Mám 740d Individuel/ zakázková výroba přímo z fabriky/r. v. 2000, televize, sat.navigace, sound system, nezávislé topení a větrání vč. dálkového ovládání na 5km Vebasto, kož.dvoubarevná sedadla, vyhřívaná vpředu i vzadu , dvouzonová klimatizace, el. ovládání vč. paměti, el. polohování kožený volant, vč. vyhřívání, el. sklápěcí zrcátka s blinkry,10XAirbag, ABS, ASC, DSC, parkovací systém, el. stř. okno, auto tel. BMW, fax. připojky,dálkové otevírání kufru, sledování tlaku v pneumatikách, dešťový senzor, orig. podsvícení klik, tempomat, pal. počítač ,BMW sport paket atd.
Jestli můžu poradit tak jdi do 740d. Ten motor je opravdu vyjímečný!!
Mám to auto přes rok a najel jsem cca 35000km a stále mě to "baví"s tím jezdit. Samozřejmě není to auto na nějaké závodění ,ale v sport režimu to fakt jede super.Můžu s klidem napsat , že když řidič chce kohokoliv předjet tak to není problém- dvě turba 560Nm a 245k si poradí i s 2tunama dost dobře.
Spotřeby se neboj záleží co jedeš. Příklad cesta 450km do Franfurktu 1.jízda opravdu v klídku do 160km/h - 8.3l
2.jízda ne na krev ale 180 někdy i 250 - 9,5l
V čechách jezdím dlouhodobý průměr za 10,9l
Město za 14l - na to to auto není dělaný - je to na luxusní cestování a dlouhé tratě
Na jaře půjdu pro radost do chipu - jsou dvě možnosti 275k a 630Nm nebo 310k a 670Nm - asi tu slabší verzi uvidím. To pak bude nářez.
Mám 740d Individuel/ zakázková výroba přímo z fabriky/r. v. 2000, televize, sat.navigace, sound system, nezávislé topení a větrání vč. dálkového ovládání na 5km Vebasto, kož.dvoubarevná sedadla, vyhřívaná vpředu i vzadu , dvouzonová klimatizace, el. ovládání vč. paměti, el. polohování kožený volant, vč. vyhřívání, el. sklápěcí zrcátka s blinkry,10XAirbag, ABS, ASC, DSC, parkovací systém, el. stř. okno, auto tel. BMW, fax. připojky,dálkové otevírání kufru, sledování tlaku v pneumatikách, dešťový senzor, orig. podsvícení klik, tempomat, pal. počítač ,BMW sport paket atd.
Jestli můžu poradit tak jdi do 740d. Ten motor je opravdu vyjímečný!!
Mám to auto přes rok a najel jsem cca 35000km a stále mě to "baví"s tím jezdit. Samozřejmě není to auto na nějaké závodění ,ale v sport režimu to fakt jede super.Můžu s klidem napsat , že když řidič chce kohokoliv předjet tak to není problém- dvě turba 560Nm a 245k si poradí i s 2tunama dost dobře.
Spotřeby se neboj záleží co jedeš. Příklad cesta 450km do Franfurktu 1.jízda opravdu v klídku do 160km/h - 8.3l
2.jízda ne na krev ale 180 někdy i 250 - 9,5l
V čechách jezdím dlouhodobý průměr za 10,9l
Město za 14l - na to to auto není dělaný - je to na luxusní cestování a dlouhé tratě
Na jaře půjdu pro radost do chipu - jsou dvě možnosti 275k a 630Nm nebo 310k a 670Nm - asi tu slabší verzi uvidím. To pak bude nářez.
Jeep Cherokee 4.0i + BMW e38 740d
Mám 740d a jezdím na dálku za 8l ve městě za 11.5
Průměr mám na 8.9l. Záleží na stylu jízdy.
Cestu z Prahy do Milana jsem jel přes Německo 200-230km/h Přes Rakšukácko 130km/h a Itálii 160-180km/h s průměrem do 9l.
V čechách to kvůli zácpě rozjet moc nejde ale spotřeba je stejná.Záleží jak se s autem naučíš zacházet protože auto má 2500KG takže když se rozjede tak ho ani moc krmit nemusíš.
Nebo pokud máš přebytečné Euro tak si zaplať školu sportovní a ekonomické jízdy v BMW a tam ti profíci vysvětlí jak se jezdí z BMW.
Kamarád měl 730d a jezdil za 12l Když si ale sjel smím autem tak jsem pochopil ze jezdí jako blbec
dojíždí na brzdy a pak dupe na akcelerační pedál k podlaze a diví se že mu to žere
. Smím autem měl spotřebu 15l.
Myslel si že jede s M3 ale 7 není závodák. Já sám moc pomalu nejezdím vpruměru 150-160km/h
na dálnici v německu jedu i přes 200km/h Takže slabší povahy mi nadávají ale zbytečně neriskuji a v obci přes povolených 10% limitu nejedu.
Před koupí jsem měl půjčenou 730d a o proti 740d to je sakra rozdíl.
Průměr mám na 8.9l. Záleží na stylu jízdy.
Cestu z Prahy do Milana jsem jel přes Německo 200-230km/h Přes Rakšukácko 130km/h a Itálii 160-180km/h s průměrem do 9l.
V čechách to kvůli zácpě rozjet moc nejde ale spotřeba je stejná.Záleží jak se s autem naučíš zacházet protože auto má 2500KG takže když se rozjede tak ho ani moc krmit nemusíš.
Nebo pokud máš přebytečné Euro tak si zaplať školu sportovní a ekonomické jízdy v BMW a tam ti profíci vysvětlí jak se jezdí z BMW.
Kamarád měl 730d a jezdil za 12l Když si ale sjel smím autem tak jsem pochopil ze jezdí jako blbec
Myslel si že jede s M3 ale 7 není závodák. Já sám moc pomalu nejezdím vpruměru 150-160km/h na dálnici v německu jedu i přes 200km/h Takže slabší povahy mi nadávají ale zbytečně neriskuji a v obci přes povolených 10% limitu nejedu.
Před koupí jsem měl půjčenou 730d a o proti 740d to je sakra rozdíl.
-
švejda_BMW
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22 úno 2009, 13:53
go.vojta píše:no preventivně je dobré lít do plné nádrže litr syntetického oleje.. vzhledem k mizerné maznosti české nafty tím předejdeš problémům se vstřiky.. jinak je to velmi spolehlivé auto.. slabiny jsou v podávacím čerpadle nafty. 142kw v tom výměniku egr, praskají stahovačky na zadních dveřích, zlobí displeje na budíkách, jinak celkem v poho, pokud to není nějaký bouraný, nebo jinak zmršený kus.. je třeba vybírat.. je dobré, že 7 má automat ZF a ne GM jako 5 a 3, takže i automat je držák..
čau, mam 530d facelift a chystam se na 740d... a chtěl sem se zeptat jakej je rozdíl mezi ZF a GM převodovkou? zjistil sem ze je stejná s 750i... nebo zda-li by byli další užitečný informace na co se zaměřit při koupi? diky Petr