Potřeboval bych poradit. Špatně mi startuje studený motor dlouho točí a když už to vypadá že chytl tak hned chcípne. Většinou startuji na dvakrát. (v zimě) teď je to lepší. Nicméně jsem myslel že je problém v žhavení, ale teď jsem to dal na Vag na kontrolu počátku vstřiku a když zapnu TDI garph tak mi to píše že "předstih je příliš malý aby mohl být zobrazen"
Co s tím? Napadá mě pouze zkusit doštelovat počátek vstřiku. Ve visu je napsáno že je nutné ty šrouby po seštelování vyměnit. Je to nutné?
díky za odpovědi.
špatné starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Re: špatné starty
nie netreba ich menit ale stym stelovanim strasne opatrne je to priserne citlive staci pootocit iba milimetrikskodavrs píše:Potřeboval bych poradit. Špatně mi startuje studený motor dlouho točí a když už to vypadá že chytl tak hned chcípne. Většinou startuji na dvakrát. (v zimě) teď je to lepší. Nicméně jsem myslel že je problém v žhavení, ale teď jsem to dal na Vag na kontrolu počátku vstřiku a když zapnu TDI garph tak mi to píše že "předstih je příliš malý aby mohl být zobrazen"
Co s tím? Napadá mě pouze zkusit doštelovat počátek vstřiku. Ve visu je napsáno že je nutné ty šrouby po seštelování vyměnit. Je to nutné?
díky za odpovědi.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON