po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi vykon necitit

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Bydliště: Prešov

po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi vykon necitit

Příspěvek od tomasx »

caute chalani vcera som vymenil vstreky origo za tieto sprinty 520 ktore by mali tomuto motoru zvysit vykon na 81-85kw myslel som ze to bude riadne poznat no po jazde som bol sklamany Ma sa to casom nejak usadit ? ci ten vykon ma byt hned rozoznatelny?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?
Naposledy upravil(a) tomasx dne 22 pro 2007, 21:53, celkem upraveno 1 x.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jestlize tam mas prave Sprint 520, vsichni kdo je osadili, citili narust vykonu hned po montazi. Ten narust 25 Ps je sakramentsky znat. A take kroutak. Vozidlo hned ozivne. Musis tam mit nejakou jinou zavadu, kdyz to necitis. :(
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Re: po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi

Příspěvek od syncon »

tomasx píše:caute chalani vcera som vymenil vstreky origo za tieto sprinty 520 ktore by mali tomuto motoru zvysit vykon na 81-85kw myslel som ze to bude riadne poznat no po jazde som bol sklamany Ma sa to casom nejak usadit ? ci ten vykon ma byt hned rozoznatelny?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?
a co vaha vzduchu nebo N75
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Venca píše:Jestlize tam mas prave Sprint 520, vsichni kdo je osadili, citili narust vykonu hned po montazi. Ten narust 25 Ps je sakramentsky znat. A take kroutak. Vozidlo hned ozivne. Musis tam mit nejakou jinou zavadu, kdyz to necitis. :(
25HP narust jen po vymene trysek?to je trosku moc ne?s obtokovym turbem a seriovym softem?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Bydliště: Prešov

Příspěvek od tomasx »

chlapik mi napisal toto pokud jsi mel 66kW,tak to bude trosku znat,ale nejaky extrem to tayk nebude.davals trysky do 81kW werze.vic znat by byly 502 a nebo tyto 764 Velmi šťastný

pridal som to aj do http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 502#132502
Jaky vstriky do 1Z :( 5ta strana

tak neviem keby som mal nieco zle ako vahu N75 tak aj pri serovych by som necitil tah atd auto tahalo normalka od 2tisic cittit tah turba atd.. nezda sa mi ze to ma 81-85kw:(((
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

asi bych to nechal napichnout tim nic nezkazis ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Skutecne, paklize ma puvodne 90 Ps, po vymene za Sprint 520 bez jakekoliv dalsi upravy dojde k narustu na tech 110-115 Ps. Spis 115. I to obtokove turbo pracuje s prebytkem vzduchu v standartnim osazeni. Chce to napichnout, aby se zjistilo co tomu je
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Mluvil jsem tedy o novych tryskach Fratelli Bosio a v serizenych vtricich :)
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Venca píše:Skutecne, paklize ma puvodne 90 Ps, po vymene za Sprint 520 bez jakekoliv dalsi upravy dojde k narustu na tech 110-115 Ps. Spis 115. I to obtokove turbo pracuje s prebytkem vzduchu v standartnim osazeni. Chce to napichnout, aby se zjistilo co tomu je
a kdo ten vykon odbrzdil?
nejak se mi tomu nechce verit.aby jsme pak nedopadli jako vetsimna aut co maji airbox venku,vykuchanej vejfuk a hned maji 20HP+ :D
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

2 Venca : btw kolik pridaji PP 520?a co to bude delat na serii 66kW se sprintama 764?jaky narust je teda tam?diky
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

nejsem sice profik jak venca ale myslim ze s 764 uz by bylo lepsi odladit i soft , pripadne naklapecku pokud nema ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Taky jsem těm vstřikům a pohádkám kolem moc nevěřil, ale hned po montáži mi to bylo jasný. Schválně jsem nejdřív vyměnil vstřiky a potom teprve jsem dával větší hlavu čerpadla. Po montáži mi to přestalo hulit a navíc na 4. a 5. ku mi klouzala spojka a to tak že hrozně. Opravdu to funguje a zdradu hledej někde jinde než na tom, že ty vstřiky nefungujou!
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Doporucuji tyto trysky menit bez upravy sw. V pripade S 764 pak dojde ke zvyseni vykonu na zhruba 120-125 Ps, ovsem u 1Z, AHU, AGR, proste u motoru s obtokovym turbem jiz vznikne urcity nedostatek vzduchu a vozidlo pak pokuruje oproti standartu. I z toho duvodu doporucujeme S 520 nebo S 502.Faktem je, ze motor 1Z obvykle S 764 unese, ale je to jiz hranicni zalezitost, nektery motor vydrzi kratce, nektery dele. Ne kazdy motor je ve stejne kondici a ne kazdy s nim jezdi stejne. Tedy, kdo si ho chce jiste zachovat, da tam S 520, S502 a nebo jejich posilene varianty PP.
Powerplus 520 prida jeste 5-7 Ps oproti Sprint 520.
Vsechny udaje o zvyseni uzitim pouze techto trysek jsou mnohokrat odzkouseny na valcove brzde firmou DP. :-D
Naposledy upravil(a) Venca dne 21 pro 2007, 13:13, celkem upraveno 1 x.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jeste jsem zapomel, ze bez upravy sw, mluvim u motorech 1Z , AHU a AGR u nichz by se po naslednem chipu jeste vice zvysila kourivost a u motoru 1Z (vsech) a motoru AHU (dovyr. cisla 108.000) u kterych hrozi devastace pistu. Samozrejme lze tyto motory chipovat, ale predpoklad je, ze tam nejsou nestandartni trysky. U ostatnich motoru , ktere disponuji turbem s naklapenim lopatek slouzi napr. Sprint nebo PP 764 jako perfektni zaklad pro dalsi upravy (chipem a pod.). ;)
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

ono vlastne 1Z dementuji (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“