po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi vykon necitit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi vykon necitit
caute chalani vcera som vymenil vstreky origo za tieto sprinty 520 ktore by mali tomuto motoru zvysit vykon na 81-85kw myslel som ze to bude riadne poznat no po jazde som bol sklamany Ma sa to casom nejak usadit ? ci ten vykon ma byt hned rozoznatelny?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?
Naposledy upravil(a) tomasx dne 22 pro 2007, 21:53, celkem upraveno 1 x.
- syncon
- Aktivista
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
- Bydliště: střední čechy :)
Odpovědi: 0
Re: po vymene vstrekov sprint 520 na motore 1Z TDi
a co vaha vzduchu nebo N75tomasx píše:caute chalani vcera som vymenil vstreky origo za tieto sprinty 520 ktore by mali tomuto motoru zvysit vykon na 81-85kw myslel som ze to bude riadne poznat no po jazde som bol sklamany Ma sa to casom nejak usadit ? ci ten vykon ma byt hned rozoznatelny?
pri tejto uprave sa RJ nechipovala .? je tam nejaka zrada?
25HP narust jen po vymene trysek?to je trosku moc ne?s obtokovym turbem a seriovym softem?Venca píše:Jestlize tam mas prave Sprint 520, vsichni kdo je osadili, citili narust vykonu hned po montazi. Ten narust 25 Ps je sakramentsky znat. A take kroutak. Vozidlo hned ozivne. Musis tam mit nejakou jinou zavadu, kdyz to necitis.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
chlapik mi napisal toto pokud jsi mel 66kW,tak to bude trosku znat,ale nejaky extrem to tayk nebude.davals trysky do 81kW werze.vic znat by byly 502 a nebo tyto 764 Velmi šťastný
pridal som to aj do http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 502#132502
Jaky vstriky do 1Z
5ta strana
tak neviem keby som mal nieco zle ako vahu N75 tak aj pri serovych by som necitil tah atd auto tahalo normalka od 2tisic cittit tah turba atd.. nezda sa mi ze to ma 81-85kw:(((
pridal som to aj do http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 502#132502
Jaky vstriky do 1Z

tak neviem keby som mal nieco zle ako vahu N75 tak aj pri serovych by som necitil tah atd auto tahalo normalka od 2tisic cittit tah turba atd.. nezda sa mi ze to ma 81-85kw:(((
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
a kdo ten vykon odbrzdil?Venca píše:Skutecne, paklize ma puvodne 90 Ps, po vymene za Sprint 520 bez jakekoliv dalsi upravy dojde k narustu na tech 110-115 Ps. Spis 115. I to obtokove turbo pracuje s prebytkem vzduchu v standartnim osazeni. Chce to napichnout, aby se zjistilo co tomu je
nejak se mi tomu nechce verit.aby jsme pak nedopadli jako vetsimna aut co maji airbox venku,vykuchanej vejfuk a hned maji 20HP+

EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0
- Dartanion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 231
- Registrován: 19 říj 2007, 10:12
- Bydliště: Zinnwald
Odpovědi: 0
Taky jsem těm vstřikům a pohádkám kolem moc nevěřil, ale hned po montáži mi to bylo jasný. Schválně jsem nejdřív vyměnil vstřiky a potom teprve jsem dával větší hlavu čerpadla. Po montáži mi to přestalo hulit a navíc na 4. a 5. ku mi klouzala spojka a to tak že hrozně. Opravdu to funguje a zdradu hledej někde jinde než na tom, že ty vstřiky nefungujou!
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Doporucuji tyto trysky menit bez upravy sw. V pripade S 764 pak dojde ke zvyseni vykonu na zhruba 120-125 Ps, ovsem u 1Z, AHU, AGR, proste u motoru s obtokovym turbem jiz vznikne urcity nedostatek vzduchu a vozidlo pak pokuruje oproti standartu. I z toho duvodu doporucujeme S 520 nebo S 502.Faktem je, ze motor 1Z obvykle S 764 unese, ale je to jiz hranicni zalezitost, nektery motor vydrzi kratce, nektery dele. Ne kazdy motor je ve stejne kondici a ne kazdy s nim jezdi stejne. Tedy, kdo si ho chce jiste zachovat, da tam S 520, S502 a nebo jejich posilene varianty PP.
Powerplus 520 prida jeste 5-7 Ps oproti Sprint 520.
Vsechny udaje o zvyseni uzitim pouze techto trysek jsou mnohokrat odzkouseny na valcove brzde firmou DP.
Powerplus 520 prida jeste 5-7 Ps oproti Sprint 520.
Vsechny udaje o zvyseni uzitim pouze techto trysek jsou mnohokrat odzkouseny na valcove brzde firmou DP.

Naposledy upravil(a) Venca dne 21 pro 2007, 13:13, celkem upraveno 1 x.
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jeste jsem zapomel, ze bez upravy sw, mluvim u motorech 1Z , AHU a AGR u nichz by se po naslednem chipu jeste vice zvysila kourivost a u motoru 1Z (vsech) a motoru AHU (dovyr. cisla 108.000) u kterych hrozi devastace pistu. Samozrejme lze tyto motory chipovat, ale predpoklad je, ze tam nejsou nestandartni trysky. U ostatnich motoru , ktere disponuji turbem s naklapenim lopatek slouzi napr. Sprint nebo PP 764 jako perfektni zaklad pro dalsi upravy (chipem a pod.). 

- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Odpovědi: 0