Netáhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janko
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2007, 09:11

Netáhne

Příspěvek od Janko »

Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne (wallbash). Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Netáhne

Příspěvek od jordee_23 »

Janko píše:Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne (wallbash). Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
no asi si turbu trocha prikuril .... na vag a graf minimalne ako tlaci a reaguje ... aj vahu mozes rovno ... mozno to nieco povie ...
kod motora ?
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Netáhne

Příspěvek od jordee_23 »

Janko píše:Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne (wallbash). Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
no asi si turbu trocha prikuril .... na vag a graf minimalne ako tlaci a reaguje ... aj vahu mozes rovno ... mozno to nieco povie ...
kod motora ?
Janko
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2007, 09:11

Příspěvek od Janko »

typ motoru je ALH, váha je podle vagu vpořádku.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Janko píše:typ motoru je ALH, váha je podle vagu vpořádku.
To jako že nehlásí chybu nebo jsi to nalogoval za jízdy a vyhodnotil?
GIV Variant TDi ???kW
Janko
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2007, 09:11

Příspěvek od Janko »

No tak v tomhle jsem opravdu laik, kamarád se vagem "připojil na můj vůz " asi se nalogoval a zjistil, že Řj nemá uloženou žádnou chybu, což je prý divné, když to spadlo do nouzáku. Váhu vzduchu zkoušel za jízdy a ta je prý v pořádku. co se týká turba tak to asi neměřil ovšem není odborník přes TDI.Takže po Novém roce mě čeká asi návštěva servisu.
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2007, 18:48

Příspěvek od tomikaaa »

Janko píše:No tak v tomhle jsem opravdu laik, kamarád se vagem "připojil na můj vůz " asi se nalogoval a zjistil, že Řj nemá uloženou žádnou chybu, což je prý divné, když to spadlo do nouzáku. Váhu vzduchu zkoušel za jízdy a ta je prý v pořádku. co se týká turba tak to asi neměřil ovšem není odborník přes TDI.Takže po Novém roce mě čeká asi návštěva servisu.
tak to je fakt divne s tou chybou...
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
Uživatelský avatar
honzik
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2006, 19:43
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od honzik »

Zkontroluj hadice. Možná to nějaká neunesla..... :D
VW Bora Variant 1,9 TDI 130PS (ASZ)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

už se mi to taky stalo, auto padlo do nouzáku, aspoň dle popisu majitele jsem tak usoudil, ale v paměti závad žádná chyba, projížďka s VAGem závadu hned odhalila, zatuhlé lopatky, tipuju u tebe na stejnej problém, už hodněkrát se mi stalo, že lopatky přituhnou v určitým místě, nemůžou se naklopit na max. tlak a auto je pak líný, ještě něco podobnýho dělá děravá nebo jinak vadná baňka na turbu, ale u mě je to tak 5x zadřený lopatky na 1x vadnou baňu ;)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: Netáhne

Příspěvek od alfik »

Jak si dopadol?Co s tym bolo?????? (hm) (hm) (hm)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2008, 17:20

Příspěvek od Honza Kolář »

Ahoj všichni. Jsem tu nový. Mám nedlouho koupenou Octavii 81 kW. Z počátku jezdila jak z praku. Pak mi začali problémy s tím, že jakmile jsem přelezl 3 000 ot, auto přastalo táhnout, ale jelo dál. na diagnostice na nic nepřišli, protože to děalo jen občas. Teď se to ale čím dál častější závada. Nejsem si jistý, jestli by to mohlo být v regulaci turbíny jak jsem se tady dočetl. Zjistil jsem, že když na místě zvyšuju otáčky, tak při 3200 ot najednou spadnou otáčky na 2800 a pak zpátky na 3200. Když držím stejný plyn, pořád se to kolísání opakuje. Když naopak zhamuju, otáčky se dostanou okolo 3500 a rázem vypadne tah, motor začne škubat jak kdyby jel na 3 válce. Motor vypnu a znova nahodím a vše je zase OK (i ten výpadek v tahu jak jsem psal na začátku). Má s tímhle někdo zkušenosti a poradil by čím to může být? Díky moc.
Kolca
rami
Aktivista
Příspěvky: 1669
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Honza Kolář píše:Ahoj všichni. Jsem tu nový. Mám nedlouho koupenou Octavii 81 kW. Z počátku jezdila jak z praku. Pak mi začali problémy s tím, že jakmile jsem přelezl 3 000 ot, auto přastalo táhnout, ale jelo dál. na diagnostice na nic nepřišli, protože to děalo jen občas. Teď se to ale čím dál častější závada. Nejsem si jistý, jestli by to mohlo být v regulaci turbíny jak jsem se tady dočetl. Zjistil jsem, že když na místě zvyšuju otáčky, tak při 3200 ot najednou spadnou otáčky na 2800 a pak zpátky na 3200. Když držím stejný plyn, pořád se to kolísání opakuje. Když naopak zhamuju, otáčky se dostanou okolo 3500 a rázem vypadne tah, motor začne škubat jak kdyby jel na 3 válce. Motor vypnu a znova nahodím a vše je zase OK (i ten výpadek v tahu jak jsem psal na začátku). Má s tímhle někdo zkušenosti a poradil by čím to může být? Díky moc.
nebude to spis vahou vzduchu ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

honzo:váha je tá posledná závada.
skonroluj pohyb ovládacej tyčky na turbe, musí hodiť ľahko v celej dlžke t.z. :cca 11 mm, najlepšie pozerať spod auta
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2008, 17:20

Příspěvek od Honza Kolář »

Ahoj Ivo,
na diagnostiku s váhou se dostanu až koncem týdne.
Zkoušel jsem chod ovladače lopatek jak jsi psal. Pohnu s ní asi tak o 3-4 mm. Zkoušel jsem protáčet motor a díval se na táhlo od lopatek a taky se nehýbe víc než 4 mm. Opravdu má chodit 11 mm? :o
Kolca
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“