Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne . Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
Janko píše:Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne . Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
no asi si turbu trocha prikuril .... na vag a graf minimalne ako tlaci a reaguje ... aj vahu mozes rovno ... mozno to nieco povie ...
kod motora ?
Janko píše:Ahoj, mám Oct 66kW+ chip, před třemi dny se po svižnější jízde na dálnici (180 cca 5 min) motor přepnul do nouzáku po opětovném nastartování zdánlivě všechno ok, ale subjektivně hůř táhne v nízkých otáčkách nad 3000 vypadá všechno ok . Včera jsem byl na VAG, žádná chyba nebyla zapsaná, měřila se váha vzduchu a je dobrá. Údajně je všechno v nejlepším pořádku, jen to hůř táhne . Porádí mi někdo co bych mohl ještě udělat?
Díky
no asi si turbu trocha prikuril .... na vag a graf minimalne ako tlaci a reaguje ... aj vahu mozes rovno ... mozno to nieco povie ...
kod motora ?
No tak v tomhle jsem opravdu laik, kamarád se vagem "připojil na můj vůz " asi se nalogoval a zjistil, že Řj nemá uloženou žádnou chybu, což je prý divné, když to spadlo do nouzáku. Váhu vzduchu zkoušel za jízdy a ta je prý v pořádku. co se týká turba tak to asi neměřil ovšem není odborník přes TDI.Takže po Novém roce mě čeká asi návštěva servisu.
Janko píše:No tak v tomhle jsem opravdu laik, kamarád se vagem "připojil na můj vůz " asi se nalogoval a zjistil, že Řj nemá uloženou žádnou chybu, což je prý divné, když to spadlo do nouzáku. Váhu vzduchu zkoušel za jízdy a ta je prý v pořádku. co se týká turba tak to asi neměřil ovšem není odborník přes TDI.Takže po Novém roce mě čeká asi návštěva servisu.
už se mi to taky stalo, auto padlo do nouzáku, aspoň dle popisu majitele jsem tak usoudil, ale v paměti závad žádná chyba, projížďka s VAGem závadu hned odhalila, zatuhlé lopatky, tipuju u tebe na stejnej problém, už hodněkrát se mi stalo, že lopatky přituhnou v určitým místě, nemůžou se naklopit na max. tlak a auto je pak líný, ještě něco podobnýho dělá děravá nebo jinak vadná baňka na turbu, ale u mě je to tak 5x zadřený lopatky na 1x vadnou baňu
Ahoj všichni. Jsem tu nový. Mám nedlouho koupenou Octavii 81 kW. Z počátku jezdila jak z praku. Pak mi začali problémy s tím, že jakmile jsem přelezl 3 000 ot, auto přastalo táhnout, ale jelo dál. na diagnostice na nic nepřišli, protože to děalo jen občas. Teď se to ale čím dál častější závada. Nejsem si jistý, jestli by to mohlo být v regulaci turbíny jak jsem se tady dočetl. Zjistil jsem, že když na místě zvyšuju otáčky, tak při 3200 ot najednou spadnou otáčky na 2800 a pak zpátky na 3200. Když držím stejný plyn, pořád se to kolísání opakuje. Když naopak zhamuju, otáčky se dostanou okolo 3500 a rázem vypadne tah, motor začne škubat jak kdyby jel na 3 válce. Motor vypnu a znova nahodím a vše je zase OK (i ten výpadek v tahu jak jsem psal na začátku). Má s tímhle někdo zkušenosti a poradil by čím to může být? Díky moc.
Honza Kolář píše:Ahoj všichni. Jsem tu nový. Mám nedlouho koupenou Octavii 81 kW. Z počátku jezdila jak z praku. Pak mi začali problémy s tím, že jakmile jsem přelezl 3 000 ot, auto přastalo táhnout, ale jelo dál. na diagnostice na nic nepřišli, protože to děalo jen občas. Teď se to ale čím dál častější závada. Nejsem si jistý, jestli by to mohlo být v regulaci turbíny jak jsem se tady dočetl. Zjistil jsem, že když na místě zvyšuju otáčky, tak při 3200 ot najednou spadnou otáčky na 2800 a pak zpátky na 3200. Když držím stejný plyn, pořád se to kolísání opakuje. Když naopak zhamuju, otáčky se dostanou okolo 3500 a rázem vypadne tah, motor začne škubat jak kdyby jel na 3 válce. Motor vypnu a znova nahodím a vše je zase OK (i ten výpadek v tahu jak jsem psal na začátku). Má s tímhle někdo zkušenosti a poradil by čím to může být? Díky moc.
honzo:váha je tá posledná závada.
skonroluj pohyb ovládacej tyčky na turbe, musí hodiť ľahko v celej dlžke t.z. :cca 11 mm, najlepšie pozerať spod auta
Ahoj Ivo,
na diagnostiku s váhou se dostanu až koncem týdne.
Zkoušel jsem chod ovladače lopatek jak jsi psal. Pohnu s ní asi tak o 3-4 mm. Zkoušel jsem protáčet motor a díval se na táhlo od lopatek a taky se nehýbe víc než 4 mm. Opravdu má chodit 11 mm?