odklon zadní nápravy Golf II, III, Toledo atd...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
odklon zadní nápravy Golf II, III, Toledo atd...
Ahoj, nevíte někdo jestli se dají sehnat nějaké klínky, které by se namontovaly mezi náboj kola a nápravu a tím by se změnil odklon?Je to klasická vlečná náprava VW používáná od Golfu II výš.
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
no takové klínky se nedělají.. to by jsi musel něco vyrobit.. ale moc bych to nedoporučoval.. protože pak už by ti ten náboj nedržel plochou, ale jen přes šrouby a to není dobrý.. mohli by se časem ustřihnout.. to raději tu nápravu kup jinou, nebo opatrně ohnout zpátky.. udělat si nějakej přípravek, který našroubuješ místo náboje a na to dát trubku a opatrně zkusit ohnout, ale jen málo, pokud to máš ohlé víc tak sežen jinou..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
ale ještě bych musel sehnat někoho, kdo by to dovedl vyrobit, obě strany musý být naprosto rovné.Štve mě, že mi to žere vnitřky gum, z venkovní jako nová a z nvitřní strany je už pneu na minimu.Huml píše:já si takový klínky vyrobil, ale je to drbárna pořád mušíš zkoušet geometrii, chce to tam dát nejdřív nějaký podložky kvůli zjištění tloušťky a podle toho pak udělat třeba z plocháču
Nafta patří do TDi!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
- Bydliště: duchcov city
to bys musel mít ten odklon opravdu extrémní, sériově je tam asi 1,5° negativ, já dával podložky abych ho zvedl na 4°do negativu, na okruhu to míň žere gumu a v zatáčce má větší styčnou plochu, toto nastavení není samozřejmě vhodné na jezdění na běžných silnicích, na sjíždění pneumatik má největší vliv sbíhavost, velká tzn. + kola se sjíždí zvenku, - kola se sjíždí zevnitř,dle mýho názoru máš velkou rozbíhavost,nechal bych nejdřív změřit geometrii zadní nápravy a podle toho co se naměří, podle toho se rozhodnout co dál dělat, ty vlečný nápravy moc nevydrží, někdy stačí drbnout do obrubníku a už to je
podle laťky jsem to dělal, levé i pravé kolo bylo přesně vodorovné s prahem a na každé straně byla mezera cca 3cm mezi laťkou a prahem.Kornout píše:Ono stačí přiložit latě na kolo a už vidíš jak jsi na tom, nebo jen stavitelná rozpěrná tyč mezi koly, uděláš to na zadní a přední části kola u už vidíš, jak se to to sbíhá či rozbíhá a pak jet na geometrii jen pro finální kontrolu.
Nafta patří do TDi!
Musíš to měřit podle předních kol, chce to ale ve 2 lidech, samozřejmě že je to trochu nepřesné, ale doladit se to s tím dá, přesně to udělá až geometrie, jenže jezdit x krát na geometrii by se asi prodražilo.
Odklon kola změříš když je auto na rovině v dílně, tak lecos řekne vodováha.
Hnutou nápravu takto poznáš na 100%
Moje zkušenosti z GIII jsou takové, že když dáš širší kola, třeba 195ky, tak se ty vnitřky sjížděj vždy více, ale né zas tak, jak píšeš.
Odklon kola změříš když je auto na rovině v dílně, tak lecos řekne vodováha.
Hnutou nápravu takto poznáš na 100%
Moje zkušenosti z GIII jsou takové, že když dáš širší kola, třeba 195ky, tak se ty vnitřky sjížděj vždy více, ale né zas tak, jak píšeš.