Octavia 66 nebo 81 ???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomášš
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 31 pro 2007, 15:24
Odpovědi: 0

Octavia 66 nebo 81 ???

Příspěvek od Tomášš »

Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: Octavia 66 nebo 81 ???

Příspěvek od Sifon »

Tomášš píše:Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
Lisia sa vo vstrekoch a turbe ;) , myslim ze 81kw ma vzadu kotuce miesto bubnov
Kolotoč TUNING
strby
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 říj 2007, 14:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od strby »

jj 81 ma vzadu kotouce (a ja mam 66tku uaa (wallbash) )
FofrWagen Skoda Ocatvia I 1.9TDI ALH 2002 Classic Combi
nexeo
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 úno 2007, 23:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Octavia 66 nebo 81 ???

Příspěvek od nexeo »

Tomášš píše:Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
S 66kW sa neda jazdit. Teda da, po meste :) Kamion nepredbehnes - sam som mal najslabsie 1.9TDIcko. Takze budes musiet ist do nejakej upravy vykonu, ale pri 66kW mas mensi potencial, nez pri 81 kW. 81kW ma lepsie turbo s variabilnou geometriou turbinovej casti, takze auto aj lepsie taha odspodku.
A tie zadne brzdy su urcite tiez lepsie kotucove, ktore na 66kW Octaviu bezne nedavali. Nastastie na mojej A3ke boli.
Audi A4, 8B, 3.0 TDI
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no záleží co s tím autem zamýslíš, pokud to hodláš upravovat, tak bych šel do 66kw, protože stejně budeš dávat trysky a turbo a soft a zadní kotouče s třmenama se dají sehnat dobře a levně, ale rozdíl ceny 66kw verze a 81kw verze je ještě pořád poměrně výrazný.. myslím si, že rozdíl ceny ti zapaltí trysky, turbo, zadní brzdy a možná i soft..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

a nema od urciteho roku nekde kolem 2000 66 a 81 kW verze stejna turba?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Re: Octavia 66 nebo 81 ???

Příspěvek od jaykay »

nexeo píše: S 66kW sa neda jazdit. Teda da, po meste :) Kamion nepredbehnes - sam som mal najslabsie 1.9TDIcko. Takze budes musiet ist do nejakej upravy vykonu, ale pri 66kW mas mensi potencial, nez pri 81 kW. 81kW ma lepsie turbo s variabilnou geometriou turbinovej casti, takze auto aj lepsie taha odspodku.
A tie zadne brzdy su urcite tiez lepsie kotucove, ktore na 66kW Octaviu bezne nedavali. Nastastie na mojej A3ke boli.
no covece dovolim si nesouhlasit, mel jsem 66kW ALH a jezdilo to i v serii docela slusne a pozor 66kW je papirovej vykon, realne maji tyto motory vic
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

někde od roku 2000 se dávaly do 66kW turba téměř stejná s 81kW. (motory ALH) ty pak jedou pěkně, určitě mají víc než 66kW, paradoxně mají delší pětku než 81kW. záleží na co to auto bude, ale zadní bubny nejsou nejhorší, pokud to málo jezdí a málo brzdí, tak zadní kotouče oreznou a musí se vyměnit (stočit). Bubny jsou vpodstatě bezúdržbové, ale někomu se nelíbí (nedivím se).
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

MirekX píše:někde od roku 2000 se dávaly do 66kW turba téměř stejná s 81kW. (motory ALH) ty pak jedou pěkně, určitě mají víc než 66kW, paradoxně mají delší pětku než 81kW. záleží na co to auto bude, ale zadní bubny nejsou nejhorší, pokud to málo jezdí a málo brzdí, tak zadní kotouče oreznou a musí se vyměnit (stočit). Bubny jsou vpodstatě bezúdržbové, ale někomu se nelíbí (nedivím se).
Tak tak, je potřeba specifikovat, zda chceš OI první, či už facelft verzi, pokud tu první, tak jednoznačně 81kW, pokud facelift, tak je to v podstatě jedno, rozdíl poze drobný v turbu, dál pak zadek kotouče a vstřiky.
Pro normální ježdění jsou zlatý bubny.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Do MR02 se lisi auta vstrikama a 81cka VNT turbem od MR02 rv.8/01 vejs ma i 66tka VNT turbo a 81cka ma trosku upraveny... jinak jen 81cka ma kotouce vzadu, krom verzi 66tek s ESP.... radsi bych volil 81cku kuli brzdam nebo 66tku, ale az od MR02 ....kazdopadne radeji uz po faceliftu (od MR01 8/2000 -..) ty uz nemaji tolik detskych nemoci a kvalita/spolehlivost sla hodne nahoru..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Tomášš
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 31 pro 2007, 15:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomášš »

Díky za rady,bevu facelift,jaký jsou ty dětský nemoci?
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Tomášš píše:Díky za rady,bevu facelift,jaký jsou ty dětský nemoci?

Do faceliftu, u prvnich praskalo zadni okno, u budiku padaji rucicky, nekdy se zasekavali sterace, spatne stahovacky-padaji okna, slaba svitivost svetel atd. ...proste celkove se toho hodne zmenilo po faceliftu 8/2000 MR01... a hlavne uz mela octavia moznost o hodne lepsi vybavy i bezpecnosti .. (ESP, bocni airbagy, xenony, navi, atd..) ...taky od MR02 je uz lepsi novejsi 3gen komfortniho sistemu, kterej u jede po Canu, to znamena ze octavia mela napr. v eleganci uz vystrelovaci klice na ktere jde nakodovat stahovani oken pres DO a treba na velkem pal. pc- MaxiDotu se zobrazuji otevrene dvere/kapota, lepsi imobilizer atd...
Jinak u benzinu sou u 1,6tek vadne civky zapalovani, startery lambda sondy atd ...TDi maji zase problemy u VNT turb zatuhle lopatky kuli spatnemu zachazeni, nebo byva spatny ventil N75 a etalon jsou vadne vahy vzduchu...
Idealni motorizace je 1,8T 110Kw vykonny a celkem usporny motor, nizke p. ruceni, nebo 81Kw TDi spolehlivej motor a uspornej, nebo i 96Kw TDi PD je to uz PD vic zere ale zase ma jako jedinny spolu s 4x4Tdi 74Kw 6gang kterej to na dalnici kompenzuje... a pokud nepotrebujes vykon tak 66tka Tdi pokud nema VNT turbo do MR02, tak je to skoro nesmtelnej motor...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

velmi přesné.. :)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

muj nazor je, pokud chces kompormis vykon/spotreba/vybava tak bych sel asi do 81kw, naka novejsi kolem roku 2002 a myslim, ze neni problem ... horsi je, ze ty octy sou porad v kurzu, takze jsou docela drago ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

já bych jednoznačně hledal verzi 81kw po faceliftu s automatickou klimou ( kvůli mlžení v zimě a konfortu na palubě v létě) a s ESP. To ESP bych volil jako prioritu 1. Kdo stím jezdí a jezdí často v třeba v tomhle marastu, tak ví proč. Myslím že výdaj za tuhle výbavu bohatě vyrovnají ušetřené náklad za zohýbaný plechy (LOL)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“