"sjíždějcí" rozvoďák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

"sjíždějcí" rozvoďák

Příspěvek od váha »

Dneska sem chtěl nastavit předvstřik na pašíkoj a rozvoďák se sjíždí ke straně směrem ven od motoru jako by se někde o něco brousil...setkali jste se stím někdo,případně něco co by to mohlo dělat?Už jsem domluvený s pafkou že to rozděláme,ale tak kdyby někoho něco napadlo ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Dělají to vyběhaný ložiska v čerpadle. Známka hodně najetých kilometrů.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo ohlej držák, viděl jsem to, když tam nějakej dobrák nedal ten zadní šroub, dá se to eliminovat podložením čerpadla a tím ho vlastně vyosit
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Taky se mi rozvodák sjel a přerval se . Byl úplně vyhoblovanej . Názory padali taky na ohlej držák ale tak nejak se vyměnily všechny kladky a zatím to sleduju cca 8000 km a rozvodák ok z obou stran .

Podle mě něco určitě vyosené ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo taky jednostrnně vytahaný, jednou jsem vyměnil jen řemen a už se to neopakovalo, to jsou děsné vychytávky miloš
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tak že je něco vyosené je mi tak nějak jasné ;) zatim padá všechno co je v plánu zkontrolovat,sem se ptal jen jestl ise nsetkal někdo s něčím "exotickým" co tohle způsobovalo
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

nazdar měl jsem ůplně ten samý problém po výměně rozvodů (kladka timken rěmen febi)mi začal docela fest sjíždět řemen ,sežralo mi to během 10000km tři řemeny zkoušeli jsme jestli neni ohlej šteft,vyměnit podložit čerpadlo a jiný ptákoviny nakonec mi holz vyměnil napínací kladku a bylo po problému ted jezdím skf+gates a je klid
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Ono taky záleží, jak je ten řemen našponovanej. Když tam bude někde vůle a moc ho utáhneš, hned se to projeví i když před tím moc sjíždět nemusel. Proto by to měl vždycky dělat člověk s praxí, kterej už v tom má grif.
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

na tom napnutí nemáš co zkazit ta kladka se předpíná ryska na rysku
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Všechny motory tuhle kladku taky nemají. Někde byla taky pevná.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

conti píše:Všechny motory tuhle kladku taky nemají. Někde byla taky pevná.
pevná byla tak na TD, ale ne TDI, možná jedny z prvních 1Z, ale to si nejsem jistý
Uživatelský avatar
AUDI 80
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 15 úno 2007, 13:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od AUDI 80 »

já jí viděl na G3 1z
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tak jsem si to pamatoval správně :)
Mira Urbanek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 lis 2007, 20:14
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Mira Urbanek »

Ahoj měl jsem stejný problém u fabie sdi a byla vyosená vrchni kladka .To auto bylo bouraný a nikdo to nesrovnal a milej rozvodák sjel uplně.Dal jsem novou kladku a hlavně šroub,protože ten byl ohnutej.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Nejčastěji to dělaj vyběhlá futra v čerpadle, pokud je ještě solidní gufero (neteče) a v čerpadle nic nechrastí (jsou tam určité vůle. proto to tolik nevadí), tak se dá skutečně to čerpadlo napodložkovat a třeba i do těch 100 000 km to ještě vydrží, ale vyměnit ta futra není nikterak složité, proto bych to asi udělal rovnou, též vím, že kvalita některých kladek není nikterak valná, ale pokud ti to běží těsně po okraji kola na čerpadle tak bych hledal problém tady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“