Stránka 1 z 1
regulae EGR ventilu
Napsal: 17 led 2008, 23:48
od 22way
AHoj chtel ybch se zeptat an regulaci ERG ventilu na
www.sportmotor.cz pro motry TDI 66 a 81kw nabizej ze pomcoci regulace tohohle vnetilu Vam sizi spotrebu za 1000Kč chtěl bych se zeptat o jakou upravu jde a jeji pozitiva a negativa neb to nikdo jiny nenabizi tka by me to zajimalo a jetse myslym ze tenhle ventil jde regulovat primo ve VAGu ne?
Napsal: 17 led 2008, 23:55
od miš
Zaslep ho

(30 min práce a cca 10kč za plíšek) , když bude dělat problémy tak se dá omezit ve Vagu...

Jak jsem na ně koukal, tak jsou z "lacinýho" kraje

Napsal: 18 led 2008, 00:04
od 22way
neslo by to nejak podrobnejc? jakej to ma efekt adt.
Napsal: 18 led 2008, 00:25
od Slavkov
Slouží to pouze ke zlepšování emisních limitů ("recykluje" část plynů z výfuku do sání)
Tudíž zas*rá sání, jde Ti teplejší vzduch do spal prostoru (nižší plnění) atd.

... to je vlastně odpověď., jaký to má efekt (lepší plnění, více O)
Pokud se s tím teď v zimě (nemáš teplou garáž) nechceš drbat, tak komfortně minimalizůj jeho otevírání VAGem a v létě zaslepit 5mm plechem.
A když už jsme ekologičtí, tak "prorazit" katalyzátor a je tu tuning

Napsal: 18 led 2008, 08:40
od warhead_cz
jojo a to bych rad videl jak tim snizujou spotrebu

Napsal: 18 led 2008, 09:52
od Tomas.cz
Mě EGR nějak prdnul a byl otevřený pořád tak jsem ho zaslepil plechem a spotřeba klesla tak o 0.2 litru v dlouhodobém průměru.
Napsal: 18 led 2008, 14:17
od flekyc
a presne proto jsem ho uz na uplnem zacatku vubec neinstaloval

Napsal: 18 led 2008, 16:15
od Slavkov
warhead_cz píše:jojo a to bych rad videl jak tim snizujou spotrebu

... právě tím, že jde do spalovacího prostoru chladnější vzduch (lepší plnění) navíc s větším obsahem kyslíku (lepší exotermická reakce - spalování)

Napsal: 18 led 2008, 16:18
od warhead_cz
a to plati i kdyz je egr ok ? me se to teda neprojevilo
