T4 2,5tdi sptny studeny start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

T4 2,5tdi sptny studeny start

Příspěvek od autokomi »

zdravim vsechny nemate nekdo zkusenost ze by vam studenej motor spatne chytal vypadá to jako by tam nesla nafta ale mam to napojeny na flasku tak to naftou asi nebude motor dlouho toci bile to kouri a nakonec chytne (je udelanej repas starteru,nova spinacka,zhavicky O.K.)kdyz uz to natocim tak potom motor chyta na skrabnuti :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

něco podobnýho tu už jeden řešil, dal nový žhaviče a do druhýho dne mu umřely, pak tady 2 měsíce hledal závadu, proč mu to nestartuje, měl přeci nový žhaviče ;) nejhorší je, že ho změříš, ale při dalším startu může být mrtvej, jednou se mi stalo, že mi při zkoušení umřel přímo v ruce, jednou, ok, po druhý mrtvo, jinak pro start je taky důležitej dobrej předvstřik
autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od autokomi »

ale zkousel jsem i nechat motor zazhavit dlouho nekolikrat aten start je porad stejny tim se to nemeni ale zkousel jsem v test akcnich členu a tam mi necvakal ventyl pocatku vstriku ze by byl v tahu????
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

mám úplně stejnej problém a zatím na to nikdo nepřišel,na vagu nic není žhaviče žhaví a většinou to chytí až na druhej poku.Vyvalí se bílej čoud a pak už všechno běží OK.Dokud to úplně nevychladne tak to chytá na první drcnutí.Nejhorší je to tak při -2,5°,od -5 je to už zase lepší,teplotní čidlo je taky nový .V pondělí to vezu na BOSCH diagnostiku do I.S.R.Tak se uvidí jestli na něco přijdou.
autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od autokomi »

jo tak to je presne ono to se chova uplne stejne
autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od autokomi »

tak to jsem zvedavej co zjisti ;)
autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od autokomi »

ja zitra jeste kouknu na rozvody ale moc tomu nedavam ja mam podezreni na cerpadlo
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak si nechte prodloužit dobu žhavení
autokomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 04 lis 2006, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od autokomi »

ale to nepomuze to jsem zkousel to je porad stejne
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

žhavení jsem taky zkoušel prodloužit ale to na to nemá vliv,já mám taky podezření že to má málo nafty, potom jak dloho to točí je divný že ten kouř je bílej a že to tu naftu nevyfrkne z vejfuku.Myslim že ,kdyby to dávalo správně tak by to po tý době muselo bejt plný nafty a pak by to zahulilo jak dýmovnice.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

zkusil jsi dát start. dávku na max?, a co vstřikovače jsou stoporocentní?
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

vstřikovače bych typoval jako OK,jakmile to chytne tak to ani nečoudne,volnoběh absolutně pravidelnej,a výkon dobrej.Stačí to natočit a hned chcípnout a pak už to de na drc.CO mě ale mate je to že to očas chytí i při -5 na drc jako by nic, ale to je tak asi každej 10tej start.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nevím kolik km ten motor má, ale nejdřív bych ještě před startem na vagu zkontroloval v ř. jednotce motoru teplotu vody a paliva,(nebo odpoj teplotní čidlo) a zkusil bych to vyčistit tímhle přípravkem moc , mám s ním dobré zkušenosti
http://www.servisprogram.cz/katalog.php ... 1111&str=4
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

motor má 155k a teploty na vagu sedí s venkovní teplotou jak na přístrojovce tak i v navigaci.
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

pozor na ten odkaz strana 5 je zavirována
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“