Stránka 1 z 2
OT:Felícia 1.6 problem
Napsal: 19 led 2008, 19:17
od ady
Po naštartovaní ide Felícia 1.6 akoby na tri valce aj to iba vtedy ak jej dám velký predzápal,dosť húlí ak ju nechám bežať na volnobeh po čase zdochne.Vag nehlásí žiadnu chybu,rozvody ok,kompresia ok,sviečky nové,káble nové,klapka vyčistená proste už neviem ako ďalej!!
Napsal: 19 led 2008, 19:19
od zdenek75
Zkoušel jsi udělat základní nastavení klapky popř.ji čistit?
Napsal: 19 led 2008, 19:22
od ady
skúšal som ale to isté
Napsal: 19 led 2008, 20:30
od Olda 28
Kontroloval jsi hadici k posilovači

Myslím tím tu od sání měla by tam být taková gumová spojka ta často odchází

Napsal: 19 led 2008, 20:47
od jura2
A ten dym je akej farby?
Re: Felícia 1.6 problem
Napsal: 19 led 2008, 20:58
od Huml
ady píše:Po naštartovaní ide Felícia 1.6 akoby na tri valce aj to iba vtedy ak jej dám velký predzápal,dosť húlí ak ju nechám bežať na volnobeh po čase zdochne.Vag nehlásí žiadnu chybu,rozvody ok,kompresia ok,sviečky nové,káble nové,klapka vyčistená proste už neviem ako ďalej!!
proč jí dáváš velkej předzápal, předstih se nastavuje u zahřátýho auta pomocí VAGu a základního nastavení, kdy motor běží zhruba ve 1300 ot. a jednotka blokuje regulaci předstihu. Jinak Felicie běží po studeným startu se sníženým předstihem, z důvodu rychlejšího ohřevu katalysátoru, směs hoří ještě ve výfuku, zvuk to má jako by to práskalo do výfuku a jelo na míň válců, tak jestli tě to nemate
Napsal: 19 led 2008, 22:58
od ady
ak jej dám malý predzápal nejde vôbec,proste zdochne
Napsal: 19 led 2008, 23:13
od ady
dymí to na šedo,kontroloval som aj podtlak a skúšal som dať aj druhý rozdelovač
Napsal: 19 led 2008, 23:17
od ThrashTheTrash
Mam podobny problem na seatu cordoba 1.4 benzin...borec menil svičky,kable a porad na 3 valce,komprese je OK,a Supervag mi hlásí chybu 00533,regulace volnoběhu-adaptačni hodnota překročena... a nevim si s tim rady...lambda ok dle grafu,pak jedině vstřikovače...
Re: Felícia 1.6 problem
Napsal: 20 led 2008, 00:05
od zizuzidan
ady píše:Po naštartovaní ide Felícia 1.6 akoby na tri valce aj to iba vtedy ak jej dám velký predzápal,dosť húlí ak ju nechám bežať na volnobeh po čase zdochne.Vag nehlásí žiadnu chybu,rozvody ok,kompresia ok,sviečky nové,káble nové,klapka vyčistená proste už neviem ako ďalej!!
Řešil sem asi před rokem to samé,a byla prasklá hlava,uplně stejné příznaky jako popisuješ,akorát se trochu ztrácela voda.
Napsal: 20 led 2008, 11:06
od slovacek.milos
ta vstřikovací lišta jde demontovat připojit a hned krásně vidíš jak ti to odkapává a nedělá co má, je to poznat i nepravidelným výfukem a čistění klapky pokud jsi ji neměl venku a neviděl na vlastní oči že je klapka zlatá i po obvodě, a těleso stříbrné i zespodu nikde známka po karbonu tak je to vyčistěné jak nijak, klapky a lišty na 1.6 odchází, a co čidlo teploty máš s modrým kroužkem? miloš
Napsal: 20 led 2008, 12:31
od kevino
slovacek.milos píše:ta vstřikovací lišta jde demontovat připojit a hned krásně vidíš jak ti to odkapává a nedělá co má, je to poznat i nepravidelným výfukem a čistění klapky pokud jsi ji neměl venku a neviděl na vlastní oči že je klapka zlatá i po obvodě, a těleso stříbrné i zespodu nikde známka po karbonu tak je to vyčistěné jak nijak, klapky a lišty na 1.6 odchází, a co čidlo teploty máš s modrým kroužkem? miloš
inak ako je to s tymi cidlami ? v seate inca rv 1998 bolo origo so zltym kruzkom, ale dali mi s modrym vraj je to nahrada ze zlte sa uz nerobia. ale uz ma parkrat sklamali tie s modrym pruzkom.
Napsal: 20 led 2008, 13:01
od slovacek.milos
kevino píše:slovacek.milos píše:ta vstřikovací lišta jde demontovat připojit a hned krásně vidíš jak ti to odkapává a nedělá co má, je to poznat i nepravidelným výfukem a čistění klapky pokud jsi ji neměl venku a neviděl na vlastní oči že je klapka zlatá i po obvodě, a těleso stříbrné i zespodu nikde známka po karbonu tak je to vyčistěné jak nijak, klapky a lišty na 1.6 odchází, a co čidlo teploty máš s modrým kroužkem? miloš
inak ako je to s tymi cidlami ? v seate inca rv 1998 bolo origo so zltym kruzkom, ale dali mi s modrym vraj je to nahrada ze zlte sa uz nerobia. ale uz ma parkrat sklamali tie s modrym pruzkom.
absolutní nesmysl že se něco nevyrábí a nic se nesmí zaměnovat, ber mě s rezervou velmi orientačně má zelený 300 ohmů žlutý 400 a modrý 500 ohmů při nule když dáš místo modrého zelený tak ti to bude pořád hásit teplý motor a naopak u nafty když dáš modrý tak arktický mráz, dávej si pozor na orginál a náhradu ve věčině případech byla cena podstatně rozdílná a čidlo naprosto stejné miloš
Napsal: 20 led 2008, 14:21
od ady
Vďaka za príspevky,klapku som mal dole čiže je vyčistená komplet,vstrekovacie ventilky som meral podla autodat a ukazujú to čo majú ale dám celú lištu dolu a pozriem či niesu nejak zahumusené.Felíciu vlastní starší pán a už rozmýšlam že sa ho nespýtam či tam omylom nenatankoval naftu lebo ten dym aj tak divne smrdí.
kruzky
Napsal: 20 led 2008, 16:00
od Štefan Lebó
Ja tak viem,ze sa zlte kruzky este vyrabaju,lebo som mal ten isty problem,ze mi Felda zdochinala..vymenil som cidlo teploty so zltym kruzkom a felda slape dalej