Kompresní poměr 16,5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kompresní poměr 16,5
Co říkáte na kompresní poměr u nových TDI CR 16,5 ?
Myslím vliv na spotřebu. Už to nebude co bývalo u EU2
Myslím vliv na spotřebu. Už to nebude co bývalo u EU2
Relativně nízká hodnota komprese je dána přesností řízení motoru a především nutností plnění kompresních prostor vyšším tlakem. Je to normální a já tomu fandím především díky spotřebě paliva, emisím a životnosti motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
a co horší starty . Prý jsou tam startéry na vyšší otáčky. Ta spotřeba rozhodně nebude to co u 19,5. Myslím si, že se to dělá,aby byla menší spalovací teplota a tím i menší oxidy dusíku. Je to EU5.
Je docela zajímavé, že nová R8 s TDI 6l obsah a nějakých 500 koní má spotřebu 10 litrů. Je tam technologie Adblue - vstřikování močoviny.
Je docela zajímavé, že nová R8 s TDI 6l obsah a nějakých 500 koní má spotřebu 10 litrů. Je tam technologie Adblue - vstřikování močoviny.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
třeba nový tiguan a bude je mít i nový superb. postupně je budou cpát do všeho.. je to honba za emisema a tichým chodem a samo výkonem.. ale spotřeba bude určitě horší jak u klasiky.. podle mě o dost.. ale snese to velký plnící tlak a s C.R. to bude mít zajímavý výkon..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS