Turbo z G2 1.6TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Stali
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 zář 2007, 19:42
Odpovědi: 0

Turbo z G2 1.6TD

Příspěvek od Stali »

Ahoj, mám menší dotaz.Vím že se zajímáte pouze o naftu ale chci si dát do G2 1.6 benzin turbo z 1.6TD.Vím jak to mám zapojit ale nevím jak to mám seřídit(myslím nastavit tlak turba).Nechci aby se mi stala ta věc jako propálený písty nebo seškvařený ventily a podobně.Kdyby jste mi řekli pár názorů jak ho správně nastavit byl bych moc rád.Díky moc
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to ti asni nikdo neporadí, protože ještě snad nikdo nedával turbo z TD na benzína. a vstřikování bude z čeho? ale osobně si myslím, že oturbit benzína- na to není stavěn, blok, písty, ojnice, ventily, těsnění, spojka, převovka, chlazení.
a jak ho nastavit? asi tak že ho namontuješ jak má být, a až pojede tak ubrat nebo přidat tlak dle potřeby.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

neříkám, že to není možný udělat, ale máš vyřešený jak přidáš palivo? U benzína je to trochu jinak jak u nafty, u benálu musíš dodržet za všech provozních podmínek pořád stejnej směšovací poměr, ten je asi 14,5:1, u nafty je to jedno, přidáš trochu nafty, pak trochu vzduchu a pořád jezdíš, turbobenál je dost složitej na řízení, zvlášť, když se narodil jako atmosférák
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

tak aj ja sa pridam, až je to náhodou karbutátor, tak viem že chalani dávali karbec z renaulta 5 turbo a pohoda. Popripade to na karburator prerobit.Známy dokonca takto oturbil 100ku škodovku. Ked zistil, že to žere 20/100 tak to vyhodil. Inak moj názor je, že keby som riešil benzinovú dvojku, tak neváham ani 5sec. a idem do VR6. 170ps séria,nádherný zvuk a keď to kúpiš komplet, tak bez problémov.
Stali
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 zář 2007, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stali »

Tak Vám moc děkuju za vaše názory ;) .
Benzín by si měla přidat řídící jednotka sama. Je mi jasný že ten motor na to není stavěnej,ale není nad to, to předělat. :) Nejdůležitější pro mě je vědět kolik by tak to turbo mělo tlačit.Aby toho vzduchu tam nešlo zbytečně moc.Jinak díky moc.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a podle čeho si ho sama přidá, to by mě teda zajímalo ;)
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

No těžko si přidá něco sama podle plynu. Taky jsem něco podobného před deseti chtěl spáchat, ale dělal jsem to na karbecu. Motor vydržel cca 1100 km a turbo tlačilo 0,6. Nakonec jsem tam napasoval 1,8 turbo i s lektronikou, včetně budíku (ty byly u stěračů kvůli imo). Prostě ten motor na to není stavěnej, takže na to rovnou zapomeň, to nikam nevede. (wallbash)
Stali
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 19 zář 2007, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stali »

Dartanion píše:No těžko si přidá něco sama podle plynu.
Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivo
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

sakra ja jsem byl dneska nějak dýl v práci a něco jsem zaspal, nějakou vědeckotechnickou revoluci, jakej signál dá ten karbec jednotce, kde ho veme, to na tu jednotku zabliká, proč se trochu nerozepíšeš o tom jak to zamýšlíš?
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

karbec da signal?mozna tak jednobodove vstrikovani,ale mas tu jinej problem!!naftove turbo nevydrzi takove teploty ,jake jsou pri spalovani chude smesi v ben.motoru.a do bezninu ti staci tlacit 0.2 aby si to poznal na vykonu.jestli chces neco spachat s tlakem radsi si kup kompresor s corada g60.kompresor je honen remenici a to ti da asi mensi praci to tam napasovat.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Stali píše:
Dartanion píše:No těžko si přidá něco sama podle plynu.
Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivo


karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

Smoke píše:
Stali píše:
Dartanion píše:No těžko si přidá něco sama podle plynu.
Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivo


karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

george píše:
Smoke píše:
Stali píše: Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivo


karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???


zkušenost- passat G60, corrado G60 a jednou to psali i v nějakém magazínu (corrado G60).
tak se nerozčiluj!!!!!!!!!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

Smoke píše:
george píše:
Smoke píše:

karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???


zkušenost- passat G60, corrado G60 a jednou to psali i v nějakém magazínu (corrado G60).
tak se nerozčiluj!!!!!!!!!
já se nerozčiluju jen si myslim že vše ma svoji životnost. Kdyz ty auta maji min. 200000 nalítano tak se od toho nedaji čekat žadne zazraky a ani turbo nevydrží věčně....
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

ja jsem daval kompresor do porsche 924 a v poho.jen se mnenil kompresni pomer. http://porsche.108.cz/naseauta/petrsk.htm
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“