Turbo z G2 1.6TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo z G2 1.6TD
Ahoj, mám menší dotaz.Vím že se zajímáte pouze o naftu ale chci si dát do G2 1.6 benzin turbo z 1.6TD.Vím jak to mám zapojit ale nevím jak to mám seřídit(myslím nastavit tlak turba).Nechci aby se mi stala ta věc jako propálený písty nebo seškvařený ventily a podobně.Kdyby jste mi řekli pár názorů jak ho správně nastavit byl bych moc rád.Díky moc
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
to ti asni nikdo neporadí, protože ještě snad nikdo nedával turbo z TD na benzína. a vstřikování bude z čeho? ale osobně si myslím, že oturbit benzína- na to není stavěn, blok, písty, ojnice, ventily, těsnění, spojka, převovka, chlazení.
a jak ho nastavit? asi tak že ho namontuješ jak má být, a až pojede tak ubrat nebo přidat tlak dle potřeby.
a jak ho nastavit? asi tak že ho namontuješ jak má být, a až pojede tak ubrat nebo přidat tlak dle potřeby.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
neříkám, že to není možný udělat, ale máš vyřešený jak přidáš palivo? U benzína je to trochu jinak jak u nafty, u benálu musíš dodržet za všech provozních podmínek pořád stejnej směšovací poměr, ten je asi 14,5:1, u nafty je to jedno, přidáš trochu nafty, pak trochu vzduchu a pořád jezdíš, turbobenál je dost složitej na řízení, zvlášť, když se narodil jako atmosférák
tak aj ja sa pridam, až je to náhodou karbutátor, tak viem že chalani dávali karbec z renaulta 5 turbo a pohoda. Popripade to na karburator prerobit.Známy dokonca takto oturbil 100ku škodovku. Ked zistil, že to žere 20/100 tak to vyhodil. Inak moj názor je, že keby som riešil benzinovú dvojku, tak neváham ani 5sec. a idem do VR6. 170ps séria,nádherný zvuk a keď to kúpiš komplet, tak bez problémov.
No těžko si přidá něco sama podle plynu. Taky jsem něco podobného před deseti chtěl spáchat, ale dělal jsem to na karbecu. Motor vydržel cca 1100 km a turbo tlačilo 0,6. Nakonec jsem tam napasoval 1,8 turbo i s lektronikou, včetně budíku (ty byly u stěračů kvůli imo). Prostě ten motor na to není stavěnej, takže na to rovnou zapomeň, to nikam nevede. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
karbec da signal?mozna tak jednobodove vstrikovani,ale mas tu jinej problem!!naftove turbo nevydrzi takove teploty ,jake jsou pri spalovani chude smesi v ben.motoru.a do bezninu ti staci tlacit 0.2 aby si to poznal na vykonu.jestli chces neco spachat s tlakem radsi si kup kompresor s corada g60.kompresor je honen remenici a to ti da asi mensi praci to tam napasovat.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Stali píše:Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivoDartanion píše:No těžko si přidá něco sama podle plynu.
karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???Smoke píše:Stali píše:Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivoDartanion píše:No těžko si přidá něco sama podle plynu.
karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
george píše:to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???Smoke píše:Stali píše: Karbec dá signál ŘJ která ho pošle z5 stím aby bylo přidáno palivo
karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
zkušenost- passat G60, corrado G60 a jednou to psali i v nějakém magazínu (corrado G60).
tak se nerozčiluj!!!!!!!!!
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
já se nerozčiluju jen si myslim že vše ma svoji životnost. Kdyz ty auta maji min. 200000 nalítano tak se od toho nedaji čekat žadne zazraky a ani turbo nevydrží věčně....Smoke píše:george píše:to ti řekl kdo že g60 ma malou životnost... mas ho snad doma???Smoke píše:
karbec a řj? a karbec to zistí jak kolik tam de vzduchu? pod jakým tlakem?
petrsk- kompresor taky není ideální, velké ztráty, jo a G60 má malou životnost
zkušenost- passat G60, corrado G60 a jednou to psali i v nějakém magazínu (corrado G60).
tak se nerozčiluj!!!!!!!!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem daval kompresor do porsche 924 a v poho.jen se mnenil kompresni pomer. http://porsche.108.cz/naseauta/petrsk.htm
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW