Prosím o kontrolu logů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Prosím o kontrolu logů

Příspěvek od vita »

Prosím zkoukněte mi někdo log, je to Seat Alhambra 1.9 TDI PD 85kw se 6ti kvaltem, rok se zapoměl (wallbash) . Majitelka tvrdí, že auto prej nejede jako dřív ??? Mě se to zdá v normě, drakouš to neni ale špatně nejede. Spíš se stává, že občas (jedno přidání z X) auto jede trochu hůř. V souboru sou 3 zrychlení. Suběktivní pocit z prvního je že je auto trochu línější ostatní dva v poho. Netuším co je špatně, proč každej log vypadá jinak? Auto má najeto 150 000 km.
http://www.edisk.cz/stahni/57336/Alh1_4.61KB.html
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Připadá mi že vázne regulace na turbu, buď přidrhává hřídelka na baňce nebo je to na lopatkách.
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Jo to první nafouknutí na skoro 1,5 bar by tomu odpovídalo, ale myslel sem že tyhle špičky tak moc nevaděj (pokud auto nepadá do nouzáku) resp. skoro vždycky sem je viděl i na jinech autech. Každopádně DÍKY za radu ;)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jj špičky bejvaj skoro na každym autě

Obrázek

Koukni na vyznačené místo tam byl znatelný úbytek výkonu, díky přidrhnutí.

tady máš log kde jsou ty špičky potlačené a regulace chodí celkem dobře:

Obrázek
Laky
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2006, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, Slovakia

Příspěvek od Laky »

Obrázek

Podla mna je ta regulacia celkom v pohode, v tom prvom pokuse tam je nejake zavahanie, ale to by som zatial neriesil. Ta regulacia nikdy nebude uplne kopirovat chcene hodnoty...... Bol robeny log s plynom na podlahe?

Pozeram, ze je tam skoro nove MAF, alebo tym hodnotam niekto nejak inak pomohol?
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Plyn byl samo na podlaze, ta váha mě taky zarazila ale nevím jestli byla měněná. Zkontroluju chod páky regulace turba a jinak to řešit nebudu.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

někdy se stane, že když je přituhlá regulace, nemůžou se lopatky naklopit na max. tlak a pak to nemá spodek a zdá se, že jede hůř
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“