Stránka 1 z 44

EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Napsal: 23 led 2008, 17:31
od peca
v patek se chystam myměnit turbo na 66kw golfuIV ,a tak se ptám ,když už to budu mít venku ,? mam to egr zaslepit ,nebo nechat tak ???co myslite ,co tim zjiskam .?? díky

Napsal: 23 led 2008, 17:57
od Slavkov
Minimálně budeš mít čisté sání (noteeth)

Napsal: 23 led 2008, 19:37
od peca
hmm,tak zati jedno plus ;) (noteeth)

Napsal: 23 led 2008, 20:15
od slava.s
Kdyz sem si pucoval turbo a sani tak sem cumel,co je tam humus z toho arg..Takze kdyz uz sem si tim dal takovou praci,tak ja mam zaslepeno

Napsal: 23 led 2008, 20:32
od maros261177
Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...

Napsal: 23 led 2008, 20:52
od Slavkov
maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)

Napsal: 23 led 2008, 21:18
od peca
no tak to vypada že se bude zaslepovat ..když tam dám ten 4mmplech ,musim dát těsnění ??nebo to davate kov na kov ...

Napsal: 23 led 2008, 22:04
od TDI tech
Ja som tam dal 5mm cierny plech a povodne kovove tesnenie co tam bolo. A je to vporiadku. Ziaden problem a to uz tak chodim 4 rok.

Napsal: 25 led 2008, 23:39
od peca
tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....Obrázek

Napsal: 25 led 2008, 23:49
od frantacech
peca píše:tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....Obrázek
hadicku bych nechal na pokoji, at se to hybe, aspon to nezatuhne.

Napsal: 26 led 2008, 00:29
od lubomt
bolo to tu uz viackrat preberane. na vykon to nemá vplyv,zmení sa zvuk motora,u 2,5TDi má po zaslepení taký hnusný zvuk.ja by som to nechal tak ale je to vec kazdeho

Napsal: 26 led 2008, 09:54
od avatar
ja sem nepocitoval zmenu zvukuna hnusny spis naopak))))
ale kazdej slysi jinak)))

Napsal: 26 led 2008, 10:37
od peca
mě zvuk přišel malinko tvrdší ...ale jinak ok ....jdu nahodit posledni sponu na saní .a jedu na zkušební jizdu ....pak sem nahažu fotky ,k.o turba ,a neco malo s dvoudení práce při vyměně turba ,a kompletního rozebrání sání ....už vím kde byl ten všechen ztracený olej ..v intercoleru sem ho našel cca 0,5 litru ..zbytek vyfouk vyfoukem:-)))

Napsal: 27 led 2008, 19:33
od misoVW
Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.

Napsal: 29 led 2008, 10:39
od Hobby
Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat :-D