vynechávání motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vynechávání motoru
Ahojte..občas při plným plynu se mi stane, že se rozsvítí kontrolka vstřikování a auto na vteřinku přestane táhnout...motor jakoby úplně vynechá.... když se to stane na 5ku tak budiž....ale když na plnou jedničku, tak to solidně škubne s celým autem
2,4 JTD 100kw
máte nápad?
2,4 JTD 100kw
máte nápad?
Cuore Sportivo 

Caute chalani,tak som tu.Mal som presne ten isty problem. 4 plny,rozsvietila sa kontrolka,preradil som do 5,pridal plny a auto nic.To iste z 2 do 3,alebo z 3 do 4.Ked som ubral,kontrolka zhasla,zas som pridal a ako tak sa to rozbehlo.Vaha vzduchu,blbost,tu len zmerat na diagnostike.Ked som ju odpojil,auto islo tak isto,nic som nevyriesil,len zostala chyba v RJ.Vymenil som palivovy filter a termostat,hrialo sa to na 50-55 stupnov a zostaval vysiet nejaky zmeneny predstrek studeneho motora.Ak by si mal teplotu dobru,tak su to zatuhle lopatky na turbe a hlasi to vysoky plniaci tlak.jojo píše:Najprv vymen filtre hlavne naftovy a vzduchovy. Vela veci sa tym moze vyriesit. Podobny problem mal aj Alfik (niekde nizsie volalo sa to asi kontrolka vstrekovania) a on to vyriesil tak, ze vymenil aj termostat a mal pokoj.
Dost je to poznat ked tocis 4 tak do 150-160km/h a nasledne preradis do 5 a hned pridas.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Mam podobný problém, ale přeci je to trochu jiný..
Za každý stupěň to při stejných ot. škubne je to při 2800ot
Auto škubne a statí trochu na výkonu ale při 3000ot už to zase jede..
Vypadá to asi na potenciometr plynu že ? Škubnutí není až tak hrozný ani to neni moc cítim ale je...
Bravo JTD 105 r.v. 10-99
Za každý stupěň to při stejných ot. škubne je to při 2800ot
Auto škubne a statí trochu na výkonu ale při 3000ot už to zase jede..
Vypadá to asi na potenciometr plynu že ? Škubnutí není až tak hrozný ani to neni moc cítim ale je...
Bravo JTD 105 r.v. 10-99