jakou karu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
jakou karu?
Zdravim
schanim pro mati auto a nevim zda od
Peugeota 206: 1,4 HDI nebo benal 1,4 ci 1,6
nebo od VW golfa: 1,6
nebo Škoda: Fabia 1,4 MPI
co by jste poradili? mate s nejakym kouskem zkusenost
jde o to, aby ji to moc nezralo a drzelo to.
dikys
schanim pro mati auto a nevim zda od
Peugeota 206: 1,4 HDI nebo benal 1,4 ci 1,6
nebo od VW golfa: 1,6
nebo Škoda: Fabia 1,4 MPI
co by jste poradili? mate s nejakym kouskem zkusenost
jde o to, aby ji to moc nezralo a drzelo to.
dikys
Golf TDi PD 74kW, 03.
Ak auto tak Taliana, alebo Japonca (nie Mazda).
Mamke staci na behanie po nakupoch Fiat Seicento, alebo Skoda Felicia. Jednoducha a nenarocna udrzba. Tu a tam ho pri parkovani niekde tukne, aspon to nebude po financnej stranke tak boliet (vlastna skusenost). Urcite jej nekupuj diesela. Kazdy motor hrozne trpi, pri kratkych jazdach kedy sa motor nestihne zohriat na prevadzkovu teplotu. A dieselu to vadi najviac. Co sa tyka VW group a hlavne Skoda je dostupnost servisu, nahradnych dielov a to okamzite a za par korun. A co sa tyka Felicie konkretne ND sa daju zohnat naozaj za bagatel. S francuzami si radsej daj pokoj!!! Su nane asi najdrahsie ND zo vsetkych aut.
Mamke staci na behanie po nakupoch Fiat Seicento, alebo Skoda Felicia. Jednoducha a nenarocna udrzba. Tu a tam ho pri parkovani niekde tukne, aspon to nebude po financnej stranke tak boliet (vlastna skusenost). Urcite jej nekupuj diesela. Kazdy motor hrozne trpi, pri kratkych jazdach kedy sa motor nestihne zohriat na prevadzkovu teplotu. A dieselu to vadi najviac. Co sa tyka VW group a hlavne Skoda je dostupnost servisu, nahradnych dielov a to okamzite a za par korun. A co sa tyka Felicie konkretne ND sa daju zohnat naozaj za bagatel. S francuzami si radsej daj pokoj!!! Su nane asi najdrahsie ND zo vsetkych aut.
No myslím, že s frantíkem by sis zadřel třísku do ř..i. Složité a tím pádem drahé opravy a ND ještě dražší. Pokud to má být pro mamku předpokládám, že s tím bude jezdit většinou po městě, do práce apod. takže bych volil něco nenáročného na údržbu prostě vděčné auto tzn. felda, fábka, polo, corsa... V žádném případě ne diesel.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
Felicie je na prd ze rezne, jinak opravdu auto s udrzbou skoro za babku.
jezdi tak 25km do prace, tak to je ten diesel jo i ne.
nejvic se mi libi ta Fabia 1,4 MPI, dily a udrzba jako felicia ale za to ze je to obyc auto tak je dost drahe
premyslim o tom Golfu IV, 1,6, ale tam bdue asi vysoka spotreba co.
franici maji ty HDI docela dobre
jezdi tak 25km do prace, tak to je ten diesel jo i ne.
nejvic se mi libi ta Fabia 1,4 MPI, dily a udrzba jako felicia ale za to ze je to obyc auto tak je dost drahe
premyslim o tom Golfu IV, 1,6, ale tam bdue asi vysoka spotreba co.
franici maji ty HDI docela dobre
Golf TDi PD 74kW, 03.
V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
G3 Variant synchro
w
to by som s tebou až tak nesúhlasil pretože som vyskúšal autá už veľa značiek a najvačšie sračky sú francúzi a konkrétne renaulty totálny konec a naj japonci a to som mal golfa citroen peugeot renault toyotu mazdu opel naj japoncibobG3 píše:V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
w
to by som s tebou až tak nesúhlasil pretože som vyskúšal autá už veľa značiek a najvačšie sračky sú francúzi a konkrétne renaulty totálny konec a naj japonci a to som mal golfa citroen peugeot renault toyotu mazdu opel naj japonci a ešte niečo kúpil som nového peugeota a po 13tis som musel meniť servo a to dva krát peugeot nikdybobG3 píše:V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
w
to by som s tebou až tak nesúhlasil pretože som vyskúšal autá už veľa značiek a najvačšie sračky sú francúzi a konkrétne renaulty totálny konec a naj japonci a to som mal golfa citroen peugeot renault toyotu mazdu opel naj japonci a ešte niečo kúpil som nového peugeota a po 13tis som musel meniť servo a to dva krát peugeot nikdy a v robote mám fiat doblo naj. 340tis bez poruchybobG3 píše:V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
w
to by som s tebou až tak nesúhlasil pretože som vyskúšal autá už veľa značiek a najvačšie sračky sú francúzi a konkrétne renaulty totálny konec a naj japonci a to som mal golfa citroen peugeot renault toyotu mazdu opel naj japonci a ešte niečo kúpil som nového peugeota a po 13tis som musel meniť servo a to dva krát peugeot nikdy a v robote mám fiat doblo naj. 340tis bez poruchybobG3 píše:V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
edf
to si sa sekol na francúza sú najdrahšie ale samozrejme nemôžeš porovnávať starú 405 s golfomVI pohodlie je ale francuza už nikdy podľa vlastnej skúsenostikinng píše:Zlatí frantíci díly mají lacinější než koncern VW a je to pohodlná kára
Re: edf
Tak to si nejezdil C5,C4,307,308,407.rudy5 píše:to si sa sekol na francúza sú najdrahšie ale samozrejme nemôžeš porovnávať starú 405 s golfomVI pohodlie je ale francuza už nikdy podľa vlastnej skúsenostikinng píše:Zlatí frantíci díly mají lacinější než koncern VW a je to pohodlná kára

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
dovolim si s tebou nesouhlasit,aut jsem mel hodne,leta jsem jezdil s vw group ted mam mb a druhe auto fiata/ne prvniho/kdo rika ze fiaty jsou spatny auta tak o nich asi nic nevi,je pravda ,ze treba cromy nebo ducata jsou olejnicky ale jezdi porad,zase dily jsou levny - zkus si koupit prasatko na brzdy na francouze za 100kc/to je scifi/bobG3 píše:V Itálii je sranda, dobrý víno, bezva špagety, skvělá piza a ohnivé ženy, ale auta stojí za h...uby. Větší krámy neznám takže pokud jsi kutil, a rád si hraješ, klidně. P206 1,4 HDI dobrý, spotřeba malinká pro toho kdo hodně najede hodně dobrý, servis ale komplikovanější, moc se ale neporouchávají, pohodlí je velmi dobré, pokud vezmeš benzín, jsou bez problémů, zejména 8V 1,4 a 1,6.
fabie - žentour, máme je jako služební, poruchovost menší než 206 HDI, stejná jak u 206 benzin a 100x menší než u špageťáků, pohodlí 0,0. Golf je o třídu výš, pokud bych si mohl vybrat tak Golf, nebo P206 záleží na tom kolik za rok najedeš.
Kde jsi k tomu přišel. Fanoš a zlatej?! A ještě k tomu Citrón! Jmenuj mi jeden díl, který má citrák, peugot nebo rencek levnější než VW nebo dokonce opel. Kámoš má peugota a už ho měl tolikrát rozebranýho, že ti přeně řekne počet závitů na každém šroubku. To už raději ty taliány, ikdyž jsem vyznavačem německých aut. Němci jsou přece jen precizáci a puntičkáři a je to na těch autech vidět. U italů se mě líbí zase to, že mají celkem bohatou základní výbavu a temperamentní motory, které ale moc netěsní. To němci si nechají každou drobnost v autě navíc dobře zaplatit. Ale je na ně spoleh a určitě neseženeš třeba přední nárazník na citroen ZX za 1100 jako na vectru 95. Schválně tu uvádím starší modely. Na těch jsou ty rozdíly nejvíc vidět.kinng píše:Zlatí frantíci díly mají lacinější než koncern VW a je to pohodlná kára