Stránka 1 z 2
Potřebuju poradit s 307 hdi
Napsal: 28 led 2008, 19:27
od Hošík
Prosím Vás může mi někdo poradit?-mam 307 hdi 66kw rok 2002 najeto cca 135 000km.v zimě auto špatně startuje-dlouho točí a když chytne tak modře zakouří,za tepla v pohodě.po ohřátí někdy při otáčkách cca 2000ot/min mírně cuká.Na otáčkoměru se to neprojevý,ale je to cítit když cukne.Dřív to dělalo jen při stejných otáčkách,teď už i v tahu.Díky za případnou radu.
Napsal: 28 led 2008, 20:38
od kinng
Kontrolka diagnostiky se nerozsvěcuje?
Napsal: 28 led 2008, 22:57
od Hošík
Právě že ne.Jinak se to auto chová ůplně normálně.akorát když jedu déle ve stejných otáčkách tak začne pocukávat.Pak ji parkrát vytočím přes tři tisíce a chvilku jde zase normálně.A pak to startování no.Ale jinak nic nesvítí.Asi to prodám a pujdu do passata.Ale docela mě to mrzí,na 306 rok 96 1.8 benzín máme 260 000km a pohoda a tohle pěkně začíná zlobit.
Napsal: 29 led 2008, 11:00
od kinng
má to fap? Váhu si nezkoušel? Váha stačí vyndat a vyčidtit mohlo by to pomoct
Napsal: 29 led 2008, 14:02
od Hošík
Fap nevím jestli to má.Jak se to dá poznat?Dostal jsem ještě typ zkusit odpojit EGR ventil,že by to mohl dělat on,ale nevím.Mám obavu aby to nebyl vadnej vstřik nebo čerpadlo.Má to vstřikování Siemens.Ale díky za typ tu váhu zkusim vyčistit.
Napsal: 29 led 2008, 15:51
od kinng
egr odpojit na podtlaku, ne elektricky
EGR-jek ho zaslepit 307 2,0 HDI 79kw 2001
Napsal: 03 úno 2010, 19:23
od Putnik666
Zdar!jak zaslepit EGR ventil na 307 2,0 HDI 2001?
Napsal: 03 úno 2010, 19:27
od Putnik666
když jsem vzndal vahu,tak v hadici za vahou byl olej!!!!!prosm nevie niekto,cim to je?taky mi v nizkych otačkach klepe motor-prej ma nizky tlak nafty-paliv.čerpadlo v nadrži nove?čim to je?děkuji za vaše skusenosti a vaše přispěvky
Napsal: 03 úno 2010, 19:29
od Pavlucha
Hošík píše:Fap nevím jestli to má.Jak se to dá poznat?Dostal jsem ještě typ zkusit odpojit EGR ventil,že by to mohl dělat on,ale nevím.Mám obavu aby to nebyl vadnej vstřik nebo čerpadlo.Má to vstřikování Siemens.Ale díky za typ tu váhu zkusim vyčistit.
máš 66 kw,tzn., že FAP nemáš,řekl bych,že ti zlobí DRV ventil
Napsal: 03 úno 2010, 19:31
od Pavlucha
trocha oleje v sání je normální jev,dostává se tam z odvětrávání motoru
Napsal: 03 úno 2010, 19:45
od Putnik666
mam 79kw a FAP tam je.no,co to je ten DRV ventil?kde ho najdem?vydava takavy zvuk ked ho rano naštartujem,tak huli jak stara tatra sedo modry dym!cim to muže byt?

Dik
Napsal: 03 úno 2010, 20:14
od Package
treba dat trysky a cerpadlo na repas..ak to nestartuje tak asi ti uteka tlak cez trysky
Napsal: 03 úno 2010, 20:27
od Putnik666
no trysky boli na repase nedavno,vymeneny regulator,vymen.čerp.v nadrži,vymena zhavičov,tiež mi vydava tukavy zvuk pri multifunkcnom displji!!!!stale to ma traktorovy zvuk pri nizkych ot.motoru.som z toho

prosim poradte-pošlite nejake navrhy,skusenosti DIK
Napsal: 04 úno 2010, 05:24
od Pavlucha
Putnik666 píše:mam 79kw a FAP tam je.no,co to je ten DRV ventil?kde ho najdem?vydava takavy zvuk ked ho rano naštartujem,tak huli jak stara tatra sedo modry dym!cim to muže byt?

Dik
DRV je ten regulátor,co píšeš,že máš vyměněnej,takže tím to asi není,
to že nemá fap bylo na člena Hošík,ne na tebe,proto tam byla ta citace
Napsal: 04 úno 2010, 06:32
od Package
ja by som skusil este raz trysky..uz sa mi stalo viackrat ze prisli z repasu a jedna bola aj tak vadna..a to maturovanie okolo nez sa na to prislo..spoliehali sme sa na to ze trysky su 100% dobre a neboli..3 dni laborovania a na nic sa neprislo...ak mas moznost zaslepit trubku do strekovaca tak to vyskusaj..odpoj jednu zaslep ju a startuj..ked to chyti lepsie mas vadny kus..