fabia 1.2 problem spojka nebo prevodovka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1.2 problem spojka nebo prevodovka?
zdravim, mam problem bud se spojkovym loziskem nebo s prevodovkou na fabce 1.2 .. nezna nekdo z vas jak pred rozebranim zjistit zavadu,jestli je to spojkove lozisko ci lozisko v prvodovce,ci nejaky sinchron . problem je v tom ,,ze pri volnobehu je slyset rachtani nepravidelne, po vyslapnuti spojky je rachot pryc. auto ma najeto 35tis. normalni jizdou. rok vyr.04. ma nekdo stejny problem,ci je znama nejaka zavada na techto vozech uz z vyroby? rychlosti jdou jako driv. spolu s timto problemem je take problem s nepravidelnym chodem motru ktery pri volnobehu kolisa a vynechava,svicky jsem menil,docasne zlepseni cca...2-3 tydny potom opet to same. cistil jsem vzduchovou klapku,bez reakce vozu. nove filtry,bez reakce,,stale to same.asi me poslete do skodovky na pocitac ,ale jsem v irsku a pri garancce mi nevynulovali ani palubni sig. servisni prohlidky.pomuze mi malej rucni MAX SCAN VAG 405? UKAZE MI POTIZE S MOTOREM NEBO TO POUZE HLASI INFORMATIVNI PROBLEM? trpi fabie touto poruchou normalne nebo mam jen ja tu smulu?zkuste mi poradit nez to rozeberu,,dekuji.
Naposledy upravil(a) janbase dne 29 led 2008, 10:34, celkem upraveno 1 x.
Ale piše aj to že ma nepravidelny chod motora. Možna to je cely problem.Huml píše:pokud nemáš žádnej problém s převodovkou za jízdy, hluk nebo zhoršený řazení, je možný nebo spíš pravděpodobný, že máš volnej střed na lamele, tím dochází k vyosení a pak z toho rachotí převodovka, nepomůže pomalý uvolnění spojky k tomu, aby se to sklidnilo?
diky za rady, manual skouknu na to vynulovani servis.hlasky. zkusim zacit od tech nejmansich investic. je skoda ze tu nepracuje vic cechu, protoze irove maj v hlave jen chlast. jen pro info.. vymena spojky je u prace pro dva lidi na 5-7 hodin za 550euro za praci.a jeste se musim objednat tak na tri tydny dopredu. tak pojdte nekdo do watrfordu at je tu nejaky slusny servis. diky za rady pokud vas neco napadne uvitam to.
zdravim ja mel podobny problem jako ty ...stejny auto Fabia 1.2 rok O4 ale 120 tic km taky rachot od prevodovky a chod nepravidelny ....vydel sem to na spojku ci lozisko ...nez sem se do toho pustil auto kleklo na dalnici ...nepojizdne....musel sem to nechat opravit kdesi u Prahy v servise ...zavada byla v hlavnich loziskach prevodovky ...doslo to az k tomu ze se to zakouslo v lozisku a totalne to znicilo pritlačak .....a nepravidelny chod zpusobila zapalovaci civka jednoho valce ...pritom auto jelo normalne na 3 valce jen pri volnobehu dochazelo k nepravidelnem chodu .Takze v servise daly nova loziska do prevodovky nova komplet spojkova sada plus zapalovaci civka ....auto nyni naprosto v poradku .....oprava prisla na cca 15 tis. Ale nemusi to bejt tvuj pripad .....
jenom ze kdyz tu spojku vyslapnu tak se sklidni i chod motoru asi o 50%. spojku poustim opravdu normalne,na auta jsem dost pedant. kdyz za neco dam 300tis. tak si toho vazim. spis ty co to vyrabi to zacinaj pekne sidit. samej plast a po 2-3 letech zacina vse vrzat. nove spojkove lozisko taky nevypada moc odolne, lamela je slaba sotva dva milimetry k nytum.
jde o to ,ze clovek sleduje hluk a kdyz se vyslapne spojka a hluk se utisi tak clovek slysi mensi kolisani motoru. zkousel jsem poslouchat jak to slo a opravdu nejde rozeznat odkud to jde nejlepe to je slyset od kola u prevodovky,tam me nerusi klapot motoru, kamos automechanik mi poradil vymenit olej v prvodovce za hustci, myslite ze by to mohlo ukazat na problem? mohli by se eventualne loziska v prevodovce utisit?