Tak po téměř půl roce hledání a měnění mi pomalu dochází nápady, co ještě zkusit. Postupně jsem všechno odstranil, ale problém je v tom, že se s autem dost špatně rozjíždí. V nižších otáčkách nejde přes váhu dost vzduchu, jako by motor nesál. Jak začne tlačit turbo, je klid, krom toho, že to nemá výkon. Nedávno jsem měl co dělat abych ujel 66kW Octavii

Běžná max. rychlost je do 190km/h, na dálnici z kopce to postupně vylezlo až na 210km/h. Průměrná spotřeba 7-10l podle stylu jízdy. Nenapadá vás ještě něco?
Zkusil jsem:
Kontrola VAGem - žádná chyba, měřené hodnoty v mezích
Kontrola hodnot všech čidel multimetrem
Komplet přetěsněné sání - nové těsnicí O-kroužky
Natlakované trubky, hadice, IC
Volně se pohybující regulace turba
Nový ventil N75
Nová váha vzduchu
Kontrola podtlakových hadiček, baňky, zpětných ventilků
Čůro na vývěvě drží pevně
Kontrola tandemového čerpadla (6 bar při 1200ot./min)
Výměna prvního dílu výfuku s katem – bohužel opět za jetý
Kontrola turba - bez znatelné vůle
Výměna naftového, vzduchového filtru
Kontrola průchodnosti a vyčištění celého sání
Zaslepení EGR
Kontrola typu vstřiků – AL
Výměna rozvodů u VW
Kontrola softu v ŘJ – originál
Ještě zkusím vyměnit těsnění mezi sáním a hlavou a seřídit, případně vyměnit vstřikovače. Nic víc už mě nenapadá...
