Stránka 1 z 1

AUTOMATCKA PREVODOVKA-jak řadit??

Napsal: 05 úno 2008, 12:13
od Jaroušek
ahoj, sháním pro kamaráda informace, jak nejlépe zacházet s automatem F Galaxy 85 KW , jen obecné info.má tam P R N D 4 3 2 a potom + a -
jde jen o to, zda ve městě tam hodit 2 či D, R je nám jasné, P také, a potom u toho + a - zda to tam kopat jak u manuálu a pustit vždy plyn, a zda jde vůbec za jízdy přehodit třeba z 4 na 3. pokud někdo chce, at se podělí.díky

Napsal: 05 úno 2008, 12:18
od Ladas
Když jsi líný dej p jinak když máš náladu dávej +,- podle zdravého rozumu a uší jednotka si stejně udělá po svém když zvolíš špatně

Napsal: 05 úno 2008, 12:21
od Jaroušek
jj, o lenosti to není, a myslel jsem , že P je parking............kuva měl si koupit manuál :))))

Napsal: 05 úno 2008, 12:28
od jaykay
Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a + :D, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.

Napsal: 05 úno 2008, 12:41
od Jaroušek
jaykay píše:Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a + :D, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.
tak tomu říkám vyčerpávající odpověd.děkuji mnohokrát, bohatě mi to stačí, mějte se

Napsal: 05 úno 2008, 20:40
od markusaurelius
a ešte horšie je keď tam máš S :) a v golfe R32 :) to je potom ako droga stále by si rád chodil na S, ale stoji ťa to 18l/100km :))

Napsal: 05 úno 2008, 20:52
od Jaroušek
markusaurelius píše:a ešte horšie je keď tam máš S :) a v golfe R32 :) to je potom ako droga stále by si rád chodil na S, ale stoji ťa to 18l/100km :))
tak S tam není, zřejmě ví proč :)

Napsal: 10 úno 2008, 17:43
od Pepa15
nejlépe je jezdit jen na D pokud jedete do horského terénu tak aby zbytečně převodovka zbytečně kývavě nepřeřazovala zablokovat nižší rychlost na 3 nabo 2 1/low/ se používá třeba při vlečení má větší sílu je jinak zpřevodovaná vzhledem k tomu že v převodovce při ní spínají jiné lamelové sekce. při blokaci 3 řadí převodovka 1-2-3 při blokaci 2 1-2 tiptronic bych nepoužíval stejně to není k ničemu dobrý řadí to stejně tak nějak s prodlevou a jen když to jednotka uzná za vhodné

Napsal: 10 úno 2008, 18:23
od rici.houba
...Zlatej manuálek!!!

Napsal: 10 úno 2008, 18:30
od jaykay
rici.houba píše:...Zlatej manuálek!!!
zlatej automátek :D

Napsal: 10 úno 2008, 19:26
od Pepa15
automat není špatnej ale ten kdo chce jezdit sportovní jízdu tak radši manuál

Napsal: 10 úno 2008, 19:55
od markusaurelius
Pepa15 píše:automat není špatnej ale ten kdo chce jezdit sportovní jízdu tak radši manuál
ja neviem ja som prešiel z manuálu na automat DSG a je to fantasticky pohodlne, ale manuál je určite o lepšom kontakte s autom ..

Napsal: 10 úno 2008, 20:02
od lubomt
zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil

Napsal: 10 úno 2008, 20:06
od Ladas
Když máš dlouhý nohy kickdown dělá svoje ale jestli radši taháš forbes tak tě ta 3ka vezme víc nevím kick je asi rychlejší :D

Napsal: 10 úno 2008, 21:26
od Pepa15
lubomt píše:zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil
No většina převodovek má tu 1 zredukovanou ale asi ne všechny třeba AG4 u vw Má ,zf5hp19 taky má