Stránka 1 z 5

budík na tlak v sání

Napsal: 06 úno 2008, 11:27
od Vecernicek
Ahoj! Chtěl jsem se zeptat jestli nevíte o nějakém setu nebo jak udělat, abych se mohl dívat kolikmi tlačí turbo? Prostě obyč, nějakej budík malej kterej někam šoupnu do interiéru a bude mi ukazovat jakej je tlak v sání.
Popřípadě kam je to nejlepší tu měřící trubičku umístit?
Mám seat toledo 1l 1,9TDI

Díky za rady ...a budu rád i třebas jen za link. :-D

Napsal: 06 úno 2008, 11:31
od eazy20

Napsal: 20 úno 2008, 10:21
od teabe
vyvrtáš si díru do hadice mezi škrtící klapkou a ÏC,uděláš závit,našroubuješ,protáhneš do auta,napasuješ a jedeš.Mno a možná bych dal ještě k hadičce na budík filtřík.Kamarád to má udělaný na Leonu..Ale řekl bych že čím níž se to dá tak to bude asi přesnější..nwm :roll:

Napsal: 20 úno 2008, 11:09
od wr8
teabe píše:vyvrtáš si díru do hadice mezi škrtící klapkou a ÏC,uděláš závit,našroubuješ,protáhneš do auta,napasuješ a jedeš.Mno a možná bych dal ještě k hadičce na budík filtřík.Kamarád to má udělaný na Leonu..Ale řekl bych že čím níž se to dá tak to bude asi přesnější..nwm :roll:
a kde mam vzit tu škrtící klapku když ju v aute vubec nemam? to tam ten budik nemuzu mit? :?
zapoj budik kamkoli do sani za IC :)

Napsal: 20 úno 2008, 17:07
od teabe
Není možný, aby jsi neměl škrtící klapku..auta bez škrtící klapky jsou teprve ve vývoji..Leda že by jsi měl BMW valvetronic 8)

Napsal: 20 úno 2008, 17:29
od Sifon
teabe píše:Není možný, aby jsi neměl škrtící klapku..auta bez škrtící klapky jsou teprve ve vývoji..Leda že by jsi měl BMW valvetronic 8)
Neviem ci mam divne auto ale ani ja nemam skrtiacu(chcipaciu) klapku :D (Motor AHU)
Asi si to pleties s benzinom ze to nie je mozne... :)

Napsal: 20 úno 2008, 18:18
od Rybízek
ty woe mám 2(dva) ks TDi a ani jednu škrtíci klapku nemá

ja nevím ale jestli tu je někdo kdo má TDI se škrtící klapkou tak FOTO

Napsal: 20 úno 2008, 18:28
od Tomas.cz
To bude asi chcípací klapka.

Napsal: 20 úno 2008, 19:20
od teabe
Mno hodně lidí tomu říká škrtící klapka..Už se polepším :) Je to tam kvůli tomu aby se motor při vypnutí neklepal,takže chcípák..Už si to budu pamatovat (rofl)

Napsal: 20 úno 2008, 20:00
od tomjety
Čau,tak z mé zkušenosti.....
navrtal jsem díru do EGR - na jedné straně je přišroubované ovládání klapky v EGR (asi ta chcípací) a na druhé straně je ten samý nálitek.
Je tam ale pětka závit,tu jsem projel vrtákem (4,8-5mm) a vyřezal šestku závit do kterého normálně našroubuješ klasickou mazničku (tu před tím navrtáš,ze strany od kuličky a tu kuličku vč.pera vyndáš) na tu už pak nasadíš hadičku pro vývod tlaku od turba.
Doporučení...objednal jsem si budík Brown Cover a drnčí jak svině!!!
asi se podívej po jiné značce.Na reklamaci mi odepsali ať ot pošlu zpátky a do měsíce mi daj vyjádření.Tak už tam budík zase nemám a čekám co bude....

Zdar

Napsal: 20 úno 2008, 20:28
od teabe
já bych to viděl na JOM,nebo autostyle

Napsal: 20 úno 2008, 20:40
od rici.houba
...AUTOSTYLE jsou prej v poho...

Napsal: 20 úno 2008, 20:49
od Huml
jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou

Napsal: 20 úno 2008, 21:01
od teabe
Já jsem si myslel že čím kratší vzdálenost tím lepší a ejhle,ona delší

Napsal: 20 úno 2008, 22:21
od rici.houba
Huml píše:jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
...nestává se ti,že ta ručička občas celkem dost kolísá,nebo vibruje???