Stránka 1 z 2

Passat 1.9TDi nastavení rozvodů

Napsal: 18 úno 2008, 09:39
od autoelektrika
Mám Passata 1997 a nevím jestli setrvák má bejt na nule,nebo na rysce?Je tam obojí a asi po 3 cenťákách.Dík

Napsal: 18 úno 2008, 10:17
od Rybízek
na rysce

Napsal: 18 úno 2008, 11:11
od Obi
Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.

Napsal: 18 úno 2008, 11:29
od autoelektrika
Tak to jsem blázen.... (LOL) :?

Napsal: 18 úno 2008, 11:31
od Tomas.cz
Jakej je vlastně rozdíl v poloze pístů když je to na rysce nebo na nule?

Napsal: 18 úno 2008, 11:33
od slovacek.milos
autoelektrika píše:Tak to jsem blázen.... (LOL) :?
nejsi blázen to tak je tam je dvojí vyobrazení i na nule i na rysce čmárni řemen a kola barvou a v klidu žádné nervy miloš

Napsal: 18 úno 2008, 11:35
od Tomas.cz
U TDi dělat rozvody na značky? :?

Napsal: 18 úno 2008, 11:36
od autoelektrika
Tomas.cz píše:Jakej je vlastně rozdíl v poloze pístů když je to na rysce nebo na nule?
Na nule horní úvrať a na rysce před horní úvratí.Měl jsem dole hlavu,tak jsem na to koukal

Napsal: 18 úno 2008, 12:05
od Rybízek
Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky

Napsal: 18 úno 2008, 12:35
od slovacek.milos
Rybízek píše:
Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky
je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno miloš

Rozvody

Napsal: 18 úno 2008, 12:46
od zizuzidan
Vždy na nulu

Napsal: 18 úno 2008, 13:04
od Rybízek
slovacek.milos píše:
Rybízek píše:
Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky
je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno miloš
to je tedy možne ale řekl bych že 0 jako číslo ma na nastavení docela velkej rozptyl každopádne pokud by 0 měla být horní úvrať a k tomu se postaví na nulu čerpadlo tak nevim nevim

Napsal: 18 úno 2008, 13:14
od Rybízek
slovacek.milos píše:
autoelektrika píše:Tak to jsem blázen.... (LOL) :?
nejsi blázen to tak je tam je dvojí vyobrazení i na nule i na rysce čmárni řemen a kola barvou a v klidu žádné nervy miloš
jinak tohle taky aplikuju pokaždy když to dělam si na řemen a kola udělám značky ty ze starého řemenu přenesu na nový a mám jistotu že to tak bylo a nikdy sem s tím něměl problem dokonce jsem to tak aplikoval při první výměně řemenu na svojem ARL a nebyt požkozenýho setrváku tak to v pohodě jezdí vyměnil jsem je z prevence o 20 tkm dřív kvuli zvyšování výkonu a taky proto že jsem měl motor venku(takže super přístup)

Napsal: 18 úno 2008, 16:56
od TDI 81
Teď zrovna lezu z motoru :D . Výměna rozvoďáku, setrvák nastavený na rysku, čerpadlo na kolík, vačka na pravítko a motor šlape jako hodinky. Myslím si, že ta nula na setrváku patří k té rysce, protože nastavovat něco k číslu? Jak? Na střed čísla, nebo na některý bok?

Napsal: 19 úno 2008, 10:06
od Marek77
Ryska na setrvačníku musí být na středu otvoru v spojkovém koši. Pravítko musí jít do vačky lehce a vzhledem k tomu, že má v drážce vůli, musí být ve středu tolerance (úplně správně se mají mezi pravítko a dosedací plochu hlavy vkládat lístkové měrky tak, aby na obou stranách byla stejná šířka měrek). Čerpadlo musí hrát na kolík.

Po ohřátí motoru na provozní teplotu je nutné zkontrolovat a případně zkorigovat dynamický předvstřik VAGem.