Černý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Černý kouř
Mám tu alfu 156 2,4JTd. Bylo to bouchlé na předek. Je po opravě, ale při axeleraci černě kouří což před bouračkou nedělalo. Alespoň to tvrdí majitel vozu. S motorem v podstatě nic nebylo jen byl prasklý plast na chladiči turba. Je opraven zavařením, vyzkoušený na těsnost tlakem vzduchu - OK. Motor jinak táhne dobře, necuká. Na co se zaměřit? Dík.
To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Spamataj sa. To naozaj chcem vidiet ten diesel con zneho sadza nevileti jak z kotla ked mu naras stanes na kark. Je to preoste diesel "no smoke no fun'. Kazdy diesel musi skurit aj taky co pred 2s opustil vyrobnu linku! Zboznoval som reklamu na Toyotu Avensis D4-D. Keby si ju vydel pri jazde do takeho stupaka ako je horsky prechod Dargov od Klecenova hore na Ruzovy sad. To by Japoncici z reklami videli ako ztoho sadza lieta. Samozrejme ze zato mohol hlavne sofer lebo urcite ju mordoval na 6stke 100km/h, a to je naozaj kure...ske stupanie.alfik píše:To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
kaad
Zdravím...Vlastním Alfu 166 2.4 jtd, 103kw a měl jsem podobný problém.Auto startovalo,jezdilo perfektně,ale když jsem mu přidal tak zahulilo.Nakonec se mi podařilo zjistit prasklou hadici těsně před napojením do sání - tj.hadice od cooleru do sání.Ta hadice praská pěkně v tom ostrém ohybu a navíc zespoda,takže se to těžko pozná.Po výměně hadice (900,-) motor nekouří.Řekl bych tedy,že tvůj motor bude mít málo vzduchu a hodně nafty.Jinak pro všechny,co si myslí,že jtd musí zakouřit,tak Vás ubezpečuju,že to není pravda - mám na tacho 220.000 km a motor ani při plném plynu nezakouří !!!