Černý kouř

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1292
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Černý kouř

Příspěvek od kaad »

Mám tu alfu 156 2,4JTd. Bylo to bouchlé na předek. Je po opravě, ale při axeleraci černě kouří což před bouračkou nedělalo. Alespoň to tvrdí majitel vozu. S motorem v podstatě nic nebylo jen byl prasklý plast na chladiči turba. Je opraven zavařením, vyzkoušený na těsnost tlakem vzduchu - OK. Motor jinak táhne dobře, necuká. Na co se zaměřit? Dík.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

ja by som skontroloval všetky hadičky čo idú od turba askús to dať na VAG či je všetko ok a dymý to až ked viacej pridáš nohu na podlahu?
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

rudy5 píše:ja by som skontroloval všetky hadičky čo idú od turba askús to dať na VAG či je všetko ok a dymý to až ked viacej pridáš nohu na podlahu?
na vag to sice dat muze, ale asi mu to moc nerekne
Nissan Primera SW 1,9 DCi
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1292
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Mám jen VAG-COM a tím jdou jen VW... Kouří to vždy při prudším přidání plynu nebo při jízdě do kopce.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1292
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Startuje to na drc a to i studený motor. Dnes jsem to rozhodil a všechno je zanesené sazema. I lopatky turba, celé potrubí od turba k motoru. No prostě úplně černo. Turbo je tam dávané asi před půl rokem nové.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

alfik píše:
jojo píše:No a? Sak to je normalne. Kazdy diesel musi skurit ked mu naraz pridas na plny kotol. Dostane vela nafty do maleho mnoztva vzduchu, tym padom nema palivo vcom zhoriet a z vyfuku vyleti cierna sadza ako z buldozera. A ak puci do kopca na 6stke pri 80km/h tak nech sa ani necuduje, ze to cmudi!
To je pekna pico...na.Mam 156 2.4 JTD a mozem stupat na plyn ako chcem a nezadymi.Ani ......!VAG-om urcite taliana nespravis,ale na diagnostiku s tym treba ist,inak je to take hadanie.Moze to byt poskodena vaha vzduchu,mozno nejaka triska,za studena to startuje dobre?Plniaci tlak turba,pociatok vstreku.....atd,atd.Skus to naslapat na 3 prevodovom stupni cez 4000 ot/min,chvilu to podrz a skontroluj ci sa ti na budiku otackomera nerozsvieti kontroka vstreku.Moze to byt aj nejake cidlo.
Spamataj sa. To naozaj chcem vidiet ten diesel con zneho sadza nevileti jak z kotla ked mu naras stanes na kark. Je to preoste diesel "no smoke no fun'. Kazdy diesel musi skurit aj taky co pred 2s opustil vyrobnu linku! Zboznoval som reklamu na Toyotu Avensis D4-D. Keby si ju vydel pri jazde do takeho stupaka ako je horsky prechod Dargov od Klecenova hore na Ruzovy sad. To by Japoncici z reklami videli ako ztoho sadza lieta. Samozrejme ze zato mohol hlavne sofer lebo urcite ju mordoval na 6stke 100km/h, a to je naozaj kure...ske stupanie.
hondar
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 19 říj 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

kaad

Příspěvek od hondar »

Zdravím...Vlastním Alfu 166 2.4 jtd, 103kw a měl jsem podobný problém.Auto startovalo,jezdilo perfektně,ale když jsem mu přidal tak zahulilo.Nakonec se mi podařilo zjistit prasklou hadici těsně před napojením do sání - tj.hadice od cooleru do sání.Ta hadice praská pěkně v tom ostrém ohybu a navíc zespoda,takže se to těžko pozná.Po výměně hadice (900,-) motor nekouří.Řekl bych tedy,že tvůj motor bude mít málo vzduchu a hodně nafty.Jinak pro všechny,co si myslí,že jtd musí zakouřit,tak Vás ubezpečuju,že to není pravda - mám na tacho 220.000 km a motor ani při plném plynu nezakouří !!!
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1292
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Problém je vyřešen. Sice nebylaprasklá hadice, ale plastový výstup z cladiče turba do hadice. Takže přesně tak. Málo vzduchu hodně nafty. Díky moc za rady.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak sa pozrime jak nam tie Alfy kuria...... (offtopic)
http://www.youtube.com/watch?v=C9sPf0WM ... re=related
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“