potrubí
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 led 2008, 21:22
Odpovědi: 0
potrubí
našel jsem toto:http://www.autonaolej.estranky.cz/stran ... ne-potrubi nemáte někdo stím zkušenosti?
Re: potrubí
To je DAREBÁK VÁVRA z Kněžpole u UH okradl mně o 20 tisíc za 1000l kvalitního nepoužitého řepkového oleje. BYL TO POUŽITEJ HNŮJ SNAD ANI NEFILTROVANÝ bohužel jsem věřil a neprověřil až na druhý den kdy jsem chtěl natankovat zjistil jsem co mně ten šmejd vlastně dovezl.pavelmazel píše:našel jsem toto:http://www.autonaolej.estranky.cz/stran ... ne-potrubi nemáte někdo stím zkušenosti?
TAKŽE POZOR I TACÍ JSOU MEZI NÁMI.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27 zář 2007, 10:58
- Bydliště: Plzeň a okolí
Odpovědi: 0
to je to samý o čem sem tu psal já, taky krásná domácí práce. A to já dokážu udělat vyhřívání vodou i eletrikou najednou a ještě k tomu o něco levnějc. jinak ten výkon je moc malej na to aby dokázal olej ohřát na dostatečnou teplotu, na jaře v létě možná, ale na 12m dlouhý potrubí či drát je 14A málo. 14 A tak na 4-6 m. Jinak ta dokonalá řídící jednotka za 500(příp. 100) je jenom termostat s relátkem. Vevnitř bude určitě odporovej drát, ale musí mít celkem velkej odpor, jinak by tu plastovou hadičku propálil... Jinak zakončení na eletriku za 400,-!!! hmmmmm na vodu neřeknu, to neni taková p*del, ale vytáhnout T-čkem drát umí každej de*il... Ale je fakt že né každej si za to umí nechat zaplatit 
Jinak taková technická, vyhřívat třeba byť jen 10L nádrž drátkem o výkonu 10-20W/m je mrhání energií, a efekt by se dostavil leda tak v kalorimetru za 5 hodin : )
A když už se vytahuju co dokážu udělat, tak neni problém udělat vyhřívaní nádrže vodou. Ale tam je trochu problém, že to chce tu nádrž trochu modifikovat, takže to bych do hlavní nádrže nedoporučil, Já to dělam z plastovejch kanystrů : )
Orientačně!! pokud bys měl zájem
Tak za hadici vyhřívanou jen vodou 1 metrovou zhruba 700,-
každej další metr za 150,- a zabudovat tam el. výhřev by na 1m vyšlo na 200,- a každej další metr 30,-. mělo by to tak 7A, na rozmražení sádla bohatě stačí.
Suma sumárum 3m hadice 1260,-
Samozřejmostí je velkej výkon ohřevu (vodou) a použití nějakýho tepelnýho výměnníku za nemalé peníze vůbec neni zapotřebí. Olej může jít rovnou do čerpadla. A navíc se ušetří peníze za palivový hadice. Průměr vnitřní hadice na olej 10mm.
Osobně toho člověka neznam, takže k němu se ti vyjádřit nemůžu.

Jinak taková technická, vyhřívat třeba byť jen 10L nádrž drátkem o výkonu 10-20W/m je mrhání energií, a efekt by se dostavil leda tak v kalorimetru za 5 hodin : )
A když už se vytahuju co dokážu udělat, tak neni problém udělat vyhřívaní nádrže vodou. Ale tam je trochu problém, že to chce tu nádrž trochu modifikovat, takže to bych do hlavní nádrže nedoporučil, Já to dělam z plastovejch kanystrů : )
Orientačně!! pokud bys měl zájem
Tak za hadici vyhřívanou jen vodou 1 metrovou zhruba 700,-
každej další metr za 150,- a zabudovat tam el. výhřev by na 1m vyšlo na 200,- a každej další metr 30,-. mělo by to tak 7A, na rozmražení sádla bohatě stačí.
Suma sumárum 3m hadice 1260,-
Samozřejmostí je velkej výkon ohřevu (vodou) a použití nějakýho tepelnýho výměnníku za nemalé peníze vůbec neni zapotřebí. Olej může jít rovnou do čerpadla. A navíc se ušetří peníze za palivový hadice. Průměr vnitřní hadice na olej 10mm.
Osobně toho člověka neznam, takže k němu se ti vyjádřit nemůžu.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: potrubí
Vážený pane olej byl filtrovaný a stále co dodáváme je na 1 mikron vý jste si jej mohl v klidu prohlédnout a na víc jste chtěl 1000L na zkoušku navíc co vím tak jste jej bez problemů vyjezdil a když se podívám na netu tak si sěžujete na každého kde ste olej vzal,truck píše:To je DAREBÁK VÁVRA z Kněžpole u UH okradl mně o 20 tisíc za 1000l kvalitního nepoužitého řepkového oleje. BYL TO POUŽITEJ HNŮJ SNAD ANI NEFILTROVANÝ bohužel jsem věřil a neprověřil až na druhý den kdy jsem chtěl natankovat zjistil jsem co mně ten šmejd vlastně dovezl.pavelmazel píše:našel jsem toto:http://www.autonaolej.estranky.cz/stran ... ne-potrubi nemáte někdo stím zkušenosti?
TAKŽE POZOR I TACÍ JSOU MEZI NÁMI.
Asi bude pro vás lepší když si jej nakoupíte v tescu.
Vávra
Naposledy upravil(a) autonaolej dne 22 úno 2008, 20:02, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
potrubíe
jinak jde o vyhřívání za pomocí speciálních kabelů ne odporový drát ten není nejvhodnější.
Ten výkon jde samozřejmě udělat větší ale můsí se také přispůsobyt k únostnost el.instalace na autě.
Tento sytém není jako hlavní vyhřívání ale jde jen o předehřev potrůbí a nádrže.
Vyhřívání vodou samozřejmě děláme taktéž.
Vávra
Ten výkon jde samozřejmě udělat větší ale můsí se také přispůsobyt k únostnost el.instalace na autě.
Tento sytém není jako hlavní vyhřívání ale jde jen o předehřev potrůbí a nádrže.
Vyhřívání vodou samozřejmě děláme taktéž.
Vávra
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
potrubí
Zkus se podívat na netu a chvíli hledej a přemýšlej a pak jej možná najdejšwiguf píše:hmmmmmm, to by mě zajímalo co je ten speciální kabelnějakej turbosuprduprmegasupravodič, kterej hřeje....
lol
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27 zář 2007, 10:58
- Bydliště: Plzeň a okolí
Odpovědi: 0
vše je na principu odporovýho drátu, pak existujou ohřevy z takovýho dlouhýho kovovýho tělíska který vede potrubim - samozřejmě taky odporovej drát uvnitř. A pak ten vynález na karosy co tu ukazoval dvorky a to taky neni nic jinýho než odporovej drát. A pokud máš opravdu něco převratného, třeba kabel vysílající mikrovlny nebo indukovanej ohřev i třeba něco jinýho, rád se necham poučit.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
urcite hovorite o samoregulacnom kabli, ma dve zily ktore su prepojene polovodicom ktory so zvysujucou sa teplotou meni odpor, cize pri nejakej nastavenej teplote je odpor skoro nekonecny a kabel uz na vyssiu teplotu nejde, podla nastavenia vlastnosti polovodica sa dosahuje rozna stabilna teplota
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 26 led 2008, 21:18
Odpovědi: 0